تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۷۰۸۹۸
در جمع مردم باشت مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در قضیه مهسا‌امینی قانون فصل الخطاب است / برخی در این موضوع فریب خوردند و با دشمن همراهی و دست بیعت دادند / امروز غزه یک امتحان است و باید از خواب غفلت بیدار بشویم

۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در قضیه مهسا‌امینی قانون فصل الخطاب است /  برخی در این موضوع فریب خوردند و با دشمن همراهی و دست بیعت دادند / امروز غزه یک امتحان است و باید از خواب غفلت بیدار بشویم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قضیه مهسا‌امینی قانون فصل الخطاب است و برخی در این موضوع فریب خوردند و با دشمن همراهی و دست بیعت دادند.
سید علی احمد‌زاده روز جمعه در جمع مردم باشت با بیان اینکه سد شیو باشت یکی طرح‌های مهم آبی است که در صورت اجرا مشکلات آب کشاورزی شهرستان باشت برطرف خواهد شد، تصریح کرد: متأسفانه این سد در استان فارس و در شهرستان رستم ممسنی قرار داشته که همین امر کار ما را سخت کرده است.
وی بیان کرد: در سفر هیأت دولت به استان مشکل این سد مطرح شده است و هم اکنون چند طرح نیمه تمام سدسازی در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت می‌باشد و نمی‌توانیم یک طرح جدیدی را در حال حاضر در دستور کار قرار دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع رفع مشکل آب برخی از مناطق شهرستان باشت در کمربندی چاه تلخ و چال موره اشاره کرد و گفت: تعداد هفت حلقه چاه در این مناطق حفر خواهد شد.
وی ادامه داد: بیش از سه هزارو ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده و برای یک دوره ۷۰ تا ۸۰ ساله آب این مناطق بصورت پایدار خواهد.
وی تصریح کرد: در مورد طرح بیواتانول باشت چندین بار با وزیر گفت و گو داشته‌ام و گفتند در مرحله نخست باید بیو‌اتانول کرمانشاه را بسازیم برای همین این پروژه به بورس رفته است.
احمد‌زاده ادامه داد: در بورس ۲۰ هزار میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شد و ما نیز به جد پیگیر ساختن آن هستیم.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی کارخانه بیواتانول باشت که مهرماه سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در شهرک صنعتی خان احمد آغاز شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود شغل و بیکاری یکی از درد‌های مزمن این استان به ویژه منطقه محروم است.
احمد‌زاده تصریح کرد: تنها کاری می‌شود در زمینه اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان انجام داد پرداخت تسهیلات در قالب طرح اقتصادی و اشتغالزایی است.
وی ابراز کرد: برای رفع مشکل آب زمین‌های دیم باشت ار طرح ساخت سد بویژه ساخت سد شیو می‌شود کاری انجام داد.
وی گفت: مردم ایران دشمن‌شناس و خدا‌شناس هستند برای ما ننگ است که در صف شیطان و دشمن قرار گیرند.
احمدزاده با بیان اینکه بخشی از حل مشکلات در این دولت به خود مردم واگذار شده گفت: در مناطق صعب العبور پیچاب سه پیمانکار هم اکنون در حال کار است و آسفالت بخشی از راه پیچاب در دستور کار قرار دارد.
احمدزاده بیان کرد: برای مشکل و تنش کم آبی در شهرستان باشت برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که این کار بزودی انجام خواهد شد.
احمدزاده گفت: عده‌ای منافق برای نابودی جمهوری اسلامی دست به دست دشمن دادند تا این انقلاب را به زمین بزنند.
احمدزاده ابراز کرد: یکی از روز‌های که رهبر معظم انقلاب از آن بعنوان یوم الله انتخاب کرده همین روز ۹ دی بود که مردم پای کار آمدند و تمام نقشه‌های دشمن را خنثی ساختند.
وی ادامه داد: در قضیه مهسا‌امینی قانون فصل الخطاب است و برخی در این موضوع فریب خوردند و با دشمن همراهی و دست بیعت دادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز غزه یک امتحان است و جلوی چشم ماست این همه شهید و کودک در غزه از بین ‌می‌روند دشمن جلوی ما آشکار است و باید از خواب غفلت بیدار بشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1