تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۷۰۱۹۶
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛

خطر بزرگ در طرح ۴۸ هکتاری مسکن و ساختمان‌های ناتمام اداری چرام / دستور معاون استاندار برای تعیین تکلیف وضعیت این طرح

۱
۳
خطر بزرگ در طرح ۴۸ هکتاری مسکن و ساختمان‌های ناتمام اداری چرام / دستور معاون استاندار برای تعیین تکلیف وضعیت این طرح
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ۴۸ هکتاری مسکن و ساختمان‌های نیمه نمام ادارات چرام تعیین تکلیف شود.
به گزارش کبنا، روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز شنبه در بازدید از شهرستان چرام جلسه‌ای در خصوص بررسی وضعیت طرح ۴۸ هکتاری مسکن شهر چرام و تعیین تکلیف ساختمان‌های نیمه تمام، راکد و ر‌ها شده سایت ادارات شهرستان چرام برگزار کرد.
در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، شهردار و شورای اسلامی شهر، دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداری شهرستان حضور داشتند.
فرماندار و شهردار چرام خلاصه‌ای از وضعیت طرح ۴۸ هکتاری و سایت ادارات شهرستان و مشکلات متصرفین و شهروندان ساکن در این طرح را بیان کرد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بررسی مشکلات و تبعات ساخت و ساز‌های روز افزون و الزام شهرداری به ارائه خدمات به مردم پرداخت و بر تعیین تکلیف طرح ۴۸ هکتاری چرام پس از یک دهه با ارایه راهکار مناسب و عملیاتی تأکید کرد.
وی تبعات رعایت نکردن مسائل فنی و مقررات ملی ساختمان در اجرای ساختمان‌های واقع در این محدوده و مشکلات ناشی از نبود امکان نظارت سازمان نظام مهندسی و شهرداری بر ساختمان‌های احداثی در این طرح را معضل و خطری بزرگ برای ساکنین و سیما و منظر شهری چرام عنوان کرد.
روستا گفت به استناد بند ک تبصره ۱۱ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۱ و تصویب هیئت وزیران کسانی که تا قبل از سال ۱۳۹۴ در این طرح اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند، با عرصه تا ۲۵۰ مترمربع به قیمت منطقه‌ای و بیش از آن با قیمت کارشناسی می‌توانستند تا پایان سال ۱۴۰۱ اقدام به پرداخت و آزادسازی زمین‌ها کنند که تعداد کمی از مردم استقبال کرده‌اند.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تخصیص اعتبار ویژه جهت تکمیل ساختمان مجتمع ادارات جنب ساختمان فرمانداری تأکید کرد.
مقرر شد که گروه کارشناسی تشکیل و مشکلات ساختمان‌های نیمه کاره سایت اداری واقع در شمال شهر چرام را پیگیری و جهت تصمیم‌گیری نهایی به کارگروه استانی مربوطه ارائه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای روستا فقط تاکید می‌کنند. آقا برو دنبال راه حل . برو دنبال پول در تهران. فقط بازدید فقط عکس فقط تبلیغات فقط تاکید
پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1