تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۷۰۰۱۷
مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

ایثارگران در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت مشارکت جدی دارند 

۰
ایثارگران در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت مشارکت جدی دارند 
کبنا ؛مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران گفت: برای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت جامعه ایثارگران مشارکت جدی دارند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، محمد مشکینی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مسئولین ایثارگران ادارات و نهادهای استان در راستای طرح ملی مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کاشت درخت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و هرچه در این راستا قدم برداریم کم است چرا که این اقدام مساوی با احیای زندگی و حیات است.
مشاور استاندار در امور ایثارگران با اشاره به سهمیه کاشت 15 میلیونی اصله درخت در این استان طی چهار سال است با بیان اینکه ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه بودند تاکید کرد: جامعه ایثارگران در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت که به تاکید رهبر معظم انقلاب است، شرکت فعال داشته باشند.
مشکینی با بیان اینکه طرح کاشت یک میلیارد درخت با هدف احیای جنگل با مشارکت خوب مردمی امکان پذیر است اظهار داشت: کاشت یکهزار و ۸۹۶ نهال به پاس تعداد شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای طرح مردمی‌سازی یک میلیارد درخت توسط جامعه ایثارگر انجام می شود.
وی افزود: نیاز است مسئولان دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های لازم را در راستای توسعه فضای سبز و جنگل فراهم کنند و در این خصوص از ظرفیت مردم بیشتر بهره‌گیری شود.
مشاور استاندار در امور ایثارگران با بیان اینکه برای تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور باید به تعهد خود در استان عمل کنیم، اظهار کرد: امروز اجرای رسمی برنامه طرح مردمی کاشت نهال با شعار «هر ایرانی، سه اصله نهال» آغاز شده ‌است.
وی با تاکید بر ضرورت حفاظت از جنگل‌ها و تلاش همگانی برای کاشت نهال افزود: گذشتگان، جنگل‌ها و سرسبزی را برای ما به یادگار گذاشتند از این رو امروز وظیفه ماست تا از این منابع طبیعی برای آیندگان صیانت کنیم.
مشکینی گفت: تمام دنیا به اهمیت کاشت درخت پی برده‌اند و در مسیر توسعه کاشت درخت و احیای جنگل حرکت می‌کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را یکی از محورهای مهم و کارساز این طرح عنوان کرد و گفت: یکی از موارد به نتیجه رسیدن این پروژه ملی، پوشش رسانه ای و آگاهی عموم مردم است که این مهم با همکاری همه بخش ها ازجمله دولتی و خصوصی، صنایع و شرکت ها میسر است.
درفشی همچنین تاکید کرد که رسانه ها و روابط عمومی ادارات آمادگی لازم برای در اختیار نهادن ظرفیت‌های اطلاع‌رسالی و کاشت یک میلیارد درخت علاوه بر مستند سازی به افکار عمومی در قالب سامانه شفاف سازی در استان را دارد.
وی گفت کاشت درخت یک کار ارزشمند و فاخر ملی برای نجات جنگل ها بخصوص در حوزه زاگرس می باشد و این کار یک سرمایه گذاری بزرگ برای همه نسل ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1