تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۶۹۸۵۰
در شورای ورزشی استان

دستور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای استخدام 2 قهرمان ملی استان

۲
۲
دستور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای استخدام 2 قهرمان ملی استان
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین تجلیل از مدال آوران هم استانی در بازی های پاراآسایی هانگژو چین، دستور اشتغال در یکی از دستگاه های اجرایی متناسب با تخصص آنها را داد و همچنین خواستار همکاری و حمایت قاطع همه مدیران و بخش خصوصی از این سرمایه های ارزشمند در حوزه ورزش قهرمانی شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در شورای ورزشی استان در حاشیه تجلیل از قهرمانان هم استانی در بازی های هانگژو کشور چین اظهار کرد: "علی پیروج" و "سامان پاکباز" ۲ نفر از مدال آوران کاروان بازی‌های پاراآسیایی چین فرزندان این استان هستند که همه ما مدیران استان مکلف هستیم به رفع دغدغه های این ورزشکاران اقدام کنیم.
احمدزاده تاکید کرد: رفع نیاز این ورزشکاران به خصوص اشتغالزایی آنها در هر سازمانی از استان که زمینه آن فراهم است بر مدیران استانی لازم است و باید به نحو مطلوب انجام و همکاری شود.
وی به مدیر کل ورزش و جوانان دستور داد: به دغدغه های این ورزشکاران توجه شود که بتوانند بدون موانعی در فعالیت های ورزشی آینده خود متمرکز شوند همینطور همه ما مدیران استان ملزم به همکاری و همیاری این ورزشکاران هستیم.
احمدزاده اظهار کرد: باعث افتخار است که دو نفر از مدال آوران کاروان بازی‌های پاراآسیایی چین فرزندان این استان هستند و سرود پرافتخار جمهوری اسلامی در دهکده این بازی‌ها نواخته شد و پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزار درآمد.
استاندار ضمن قدردانی از زحمات مربیان این قهرمانان گفت: بخشی از موفقیت ورزشکاران علاوه بر تلاش و همت خود آنها مرهون زحمات مربیان است که از آقای امید محمدی و محسن پاکباز قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اشتغال، معیشت و مسکن این ورزشکاران گفت: موضوع اشتغال را به خود این عزیزان واگذار کردم تا هر جایی که خواستند برای جذب آنها اقدام کنیم.
احمدزاده با اشاره به اینکه این ورزشکاران مسابقات مهمی در پیش دارند، گفت: امکانات برای حضور بدون دغدغه این عزیزان در اردوهای داخلی و خارجی فراهم شود.
استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان خواست طرح جامع حمایت از ورزشکاران را تدوین و ارائه دهد تا همه امکانات برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین المللی استان فراهم شود.
وی با بیان اینکه آماده حمایت همه جانبه از ورزشکاران و مدال‌آوران هستیم و به دنبال حامی مالی برای قهرمانان استان هستیم، گفت: استان در سایر ورزش ها هم حرف برای گفتن دارد.
احمدزاده بیان کرد: اکثر هندبالیست‌های تیم ملی هندبال نوجوانان در بازی‌های جهانی کرواسی از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد مایه افتخار و سرافرازی بودند.
استاندار با بیان اینکه خبرهای خوبی هم از ورزش کشتی و افتخارآفرینی ورزشکاران استان به گوش می‌رسد، گفت در دیداری که چند روز گذشته با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشتم وی از توسعه و پیشرفت این ورزش در استان ابراز خرسندی کرد.
احمدزاده عنوان کرد: ضمن دعوت از رئیس فدراسیون کشتی برای حضور در استان خواستار فراهم شدن امکانات برای موفقیت آفرینی فرزندان استان در این رشته شدیم چرا که کشتی‌گیران ما هم به مانند مازندران که مهد کشتی کشور است حرف برای گفتن دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم از کسب 23 مدال مسابقات آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران استان خبر داد و گفت: 38 نفر از ورزشکاران استان عضو تیم های باشگاهی هندبال و فوتبال هستند.
عین الله دهقان بیان کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران استان موجب شد که ورزش استان که در گذشته جایگاهی خوبی در سطح کشور نداشت در رده بندی کشور هفت پله ارتقاء پیدا کند و در حوزه جوانان نیز رتبه بیستم کشور هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد: ۸ ورزشکار از استان ما در مسابقات پاراآسایی هانگژو چین به نمایندگی از کشورما در این مسابقات جهانی حضور داشتند که ۲ مدال طلا توسط ورزشکاران هم استانی در این رقابت ها کسب کردند.
عین الله دهقان یادآور شد: ورزشکاران هم استانی ما در طی این ۲ سال ۲۳ مقام ورزشی جهانی در رشته های مختلف کسب کردند.
در پایان از علی پیروج دارنده مدال طلای  رشته دومیدانی ماده پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی، سامان پاکباز دارنده مدال طلای رشته دومیدانی ماده پرتاب وزنه کلاس f ۱۲ و امید محمدی مربی این قهرمانان و رئیس هیات ناشنوایان و کم‌بینایان با اهداء هدایایی تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیم پور علیخانی
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف استاندار
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
حتما این دو ورزشکار از سادات عنا هستند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1