تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۶۹۷۵۱
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

 نصب تجهیزات سیستم تله متری ۸ حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت 

۱
۰
 نصب تجهیزات سیستم تله متری ۸ حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛با پیگیری‌های انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، ۸ حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی استان به سامانه تله متری مصرف با استفاده از امواج رادیویی مجهز شدند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، "سهیل مرادی نژاد" مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در راستای کنترل و مدیریت بهینه مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آب تجهیزات در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تعداد ۸ حلقه چاه‌های تحت مدیریت این شرکت به سیستم تله متری مصرف آب با استفاده از امواج رادیویی مجهز شدند.
وی افزود: نصب این سیستم مدیریتی آب بر روی تمامی چاه‌ها در جهت پیشگیری از حوادث و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام و پیگیری‌های لازم جهت ۲ شهرک صنعتی دیگر تا پایان سال جاری در حال انجام می‌باشد.
مرادی نژاد افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با هدف اصلی مدیریت تقاضا و مصرف، صرفه‌جویی در مصرف آب و تأمین پایدار آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هم چنین با چشم انداز تثبیت منابع آب زیرزمینی، مصرف بهینه آب و جلوگیری از اضافه برداشت پیگیری و عملیاتی گردید.
وی در ادامه با اشاره به دیگر مزایای این طرح خاطرنشان کرد: با اجرای سیستم مدیریت توزیع آب، ساعت رسیدن به بحران در شبکه افزایش‌یافته، عملیات رفع نشتی سریع‌تر انجام شده، اصلاح شبکه قابل پیش‌بینی شده، حوادث آب و هدر رفت شبکه کاهش‌یافته و توزیع آب به صورت عادلانه‌تری انجام خواهد شد.
مرادی نژاد در پایان اظهار داشت: با توجه به گردش مالی قابل توجه بخش احداث و نگهداشت آب، پیاده‌سازی رویکرد مدیریت صنعت آب، که افزایش بهره‌وری را به همراه دارد از دیگر دستاورد‌های مهم اجرای این طرح می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر سهيل
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1