کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

 نصب تجهیزات سیستم تله متری ۸ حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد

6 آذر 1402 ساعت 14:39

با پیگیری‌های انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، ۸ حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی استان به سامانه تله متری مصرف با استفاده از امواج رادیویی مجهز شدند.


با پیگیری‌های انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، ۸ حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی استان به سامانه تله متری مصرف با استفاده از امواج رادیویی مجهز شدند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، "سهیل مرادی نژاد" مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در راستای کنترل و مدیریت بهینه مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آب تجهیزات در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تعداد ۸ حلقه چاه‌های تحت مدیریت این شرکت به سیستم تله متری مصرف آب با استفاده از امواج رادیویی مجهز شدند.
وی افزود: نصب این سیستم مدیریتی آب بر روی تمامی چاه‌ها در جهت پیشگیری از حوادث و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام و پیگیری‌های لازم جهت ۲ شهرک صنعتی دیگر تا پایان سال جاری در حال انجام می‌باشد.
مرادی نژاد افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با هدف اصلی مدیریت تقاضا و مصرف، صرفه‌جویی در مصرف آب و تأمین پایدار آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هم چنین با چشم انداز تثبیت منابع آب زیرزمینی، مصرف بهینه آب و جلوگیری از اضافه برداشت پیگیری و عملیاتی گردید.
وی در ادامه با اشاره به دیگر مزایای این طرح خاطرنشان کرد: با اجرای سیستم مدیریت توزیع آب، ساعت رسیدن به بحران در شبکه افزایش‌یافته، عملیات رفع نشتی سریع‌تر انجام شده، اصلاح شبکه قابل پیش‌بینی شده، حوادث آب و هدر رفت شبکه کاهش‌یافته و توزیع آب به صورت عادلانه‌تری انجام خواهد شد.
مرادی نژاد در پایان اظهار داشت: با توجه به گردش مالی قابل توجه بخش احداث و نگهداشت آب، پیاده‌سازی رویکرد مدیریت صنعت آب، که افزایش بهره‌وری را به همراه دارد از دیگر دستاورد‌های مهم اجرای این طرح می‌باشد.


کد مطلب: 469751

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469751/نصب-تجهیزات-سیستم-تله-متری-۸-حلقه-چاه-آب-شهرک-های-صنعتی-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1