تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۶۹۴۰۵
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد / ظهور آزادی‌خواهی مردم دنیا نشانه ترویج فرهنگ بسیجی است

۰
تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد / ظهور آزادی‌خواهی مردم دنیا نشانه ترویج فرهنگ بسیجی است
کبنا ؛معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نماد‌های پیدایش بسیج در خارج از مرز‌ها، ظهور آزادی خواهی است؛ که در اروپا، آمریکا برخلاف دولت‌هایشان به حمایت از مردم فلسطین به پا برخواسته‌اند.
سعید برومند‌زاده صبح امروز (شنبه 27 آبان ماه 1402) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به گرامیداشت شهدای محور مقاومت به ویژه ۱۲هزار شهید مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، خاطرنشان کرد: در آستانه روز بسیج هستیم، بسیج نه تنها به عنوان یک نهاد انقلابی است؛ بلکه یک تفکر فرهنگی است که در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.. ایفای نقش می‌کند.
وی ادامه داد: ۴۴سال از تشکیل این شجره طیبه می‌گذرد، تفکر بسیجی نیز در خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی تشکیل شده است و باعث از بین بردن داعش می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بوبراحمد با بیان اینکه بسیج یک تفکر ارزشی و فرهنگی است که در خارج از مرز‌های ایران نیز اثرگذار است، بیان کرد: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج‌؛ امید ملت ایران» و با بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه و 500 ریز برنامه در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
برنامه‌های هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد / ظهور آزادی‌خواهی مردم دنیا نشانه ترویج فرهنگ بسیجی است
برومند‌زاده تاکید کرد: به مدت یک هفته؛ از 29 آبان تا ۵ آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه‌های مقدماتی چون تبلیغات محیطی، فضاسازی شهر‌ها و... به عنوان پیش برنامه در حال اجرا است.
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته بسیج در ۵ محور مشخص شده است، گفت: افتتاح پروژه‌های مقاومتی، عمرانی و سازندگی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار، برپایی میز خدمت و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها، اعطای اقلام ضروری جهیزیه، توزیع بسته، ‌های معیشتی، اجرای کمک‌های مؤمنانه، تجلیل از کارکنان ادارات شهرستان‌ها، کوه‌پیمایی بسیجیان، برگزاری میادین تیر، شرکت بسیجیان در نذر خون، یادواره شهدا در شهرستان‌ها، برگزاری یادواره شهدای خانگی و آبروی محله، سرکشی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، را در هفته بسیج داریم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: نمایشگاهی با موضوع دستاورد‌های بسیج، گردهمایی حلقات صالحین، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم، همایش و پیاده روی بسیجیان در روز جمعه، دیدار ۵۰ نفر از بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد با رهبر معظم انقلاب، اکران فیلم و مستند، بازدید از شهرک‌های صنعتی، تجلیل از بسیجیان برتر، رژه موتوری و خودرویی در گچساران و چرام، یادواره شهدای غزه در بهمئی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
برنامه‌های هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد / ظهور آزادی‌خواهی مردم دنیا نشانه ترویج فرهنگ بسیجی است
سرهنگ برومنده‌زاده گفت: برای دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار راهیان‌نور، راهیان پیشرفت اضافه کردیم؛ که صنایع و دستاورد‌های علمی و صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ببینید و آشنا شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1