تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۶۹۱۷۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد:

رتبه نخست صنایع‌دستی کشور از آن کهگیلویه و بویراحمد شد

۰
رتبه نخست صنایع‌دستی کشور از آن کهگیلویه و بویراحمد شد
کبنا ؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست صنایع‌دستی این استان در سطح کشور خبرداد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور (امروز ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲) افزود: در پی بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی وزاتخانه متبوع و بر اساس مستندات ارسالی از سوی استان، حوزه معاونت صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با کسب بیشترین امتیاز در کشور اول شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احیا رشته‌های منسوخ‌شده صنایع‌دستی، ثبت ملی روستا‌های صنایع‌دستی، مستند‌نگاری، اشتغال ایجادشده در حوزه صنایع‌دستی ازجمله شاخص‌های تحقق‌یافته در حوزه صنایع‌دستی استان بوده است.
طالبی پور بابیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات شاخصی در حوزه صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در تمام شهرستان‌های استان باهدف رونق تولید و اشتغال‌زایی برای مردم از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.
او راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی در مناطق روستایی استان از دیگر اقدامات شاخص دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: برای راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی ۵۰۰ میلیون‌ تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت‌شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1