تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۶۹۰۶۸
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دست رد ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد بر پیشنهاد رشوه راننده متخلف

۱
دست رد ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد بر پیشنهاد رشوه راننده متخلف
کبنا ؛رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راننده متخلفی برای چشم‌پوشی مأموران، مبلع هشت میلیون ریال پول به ماموران پلیس راه یاسوج- شیراز پیشنهاد داد اما ماموران رشوه این فرد متخلف را رد کردند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن دانایار روز پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: مأموران پلیس راه یاسوج- شیراز حین گشت‌زنی و پایش خودرو‌های این محور، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را به دلیل تخلف حادثه‌ساز متوقف کردند.
وی افزود: راننده که فاقد کلیه مدارک خودرویی و هویتی بود برای چشم‌پوشی مأموران، مبلع هشت میلیون ریال پول رشوه به آن‌ها پیشنهاد داد.
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راننده وقتی با قاطعیت مأموران و صورت‌جلسه پیشنهاد رشوه روبرو شد، از محل فرار کرد و خودرو به پارکینگ منتقل شد.
محور یاسوج - شیراز یکی از شریان‌های مهم ارتباطی استان بوده و این محور در حوزه استان ۳۲ کیلومتر است. استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
این استان با داشتن کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح و حوادث رانندگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1