تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۶۸۹۹۸
در جمع خبرنگاران مطرح شد

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت نمایندگان در انتصابات گلایه‌مند هستند / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و پاسخگوی دانشجویان باشند

۵
۰
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت نمایندگان در انتصابات گلایه‌مند هستند / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و پاسخگوی دانشجویان باشند
کبنا ؛رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت نمایندگان در انتصابات به‌شدت گلایه‌مند هستند. مسئولان در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و پاسخگوی آنها باشند.
به گزارش کبنا، سعادت صالحی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران به دخالت نمایندگان و سیاسیون در انتصابات اشاره و اظهار کرد: امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات به‌شدت گلایه‌مند هستند و امروز این دخالت در انتصابات را در سطح دانشگاه‌ها هم شکل گرفته است. سیاسیون و نمایندگان بر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری عمل کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، گفت: همه مسئولان از رأس استان تا سایر مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌ها حضور پررنگ داشته باشند و پاسخگوی سئوالات دانشجویان باشند. 
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دانشگاه یک محیطی علمی است و مسئولان باید از ظرفیت دانشجویان به عنوان نیروهای تحول‌آفرین بهره ببرند.
صالحی‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وقایع 13 آبان در سال‌های 43، 57 و 58 اشاره و اظهار داشت: دانش‌اموزان آن روز لانه‌جاسوسی آمریکا را تسخیر که بنیانگذار انقلاب اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
وی افزود: در دفاع مقدس این دانش‌آموزان و دانشجویان بودند که جنگ تحمیلی را فرماندهی و مدیریت می‌کردند. 89 دانشجوی شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دشمنی استکبار، آمریکا و کشورهای اروپایی با ملت ایران اشاره کرد و گفت: از آغاز جنگ تحمیلی، تا زدن پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران به مقصد دوبی در سال 67، تا ترور دانشمندان و ترور سردار شهید سلیمانی و تحریم‌های اقتصادی و... مهمترین اقدامات این کشورها علیه ملت ایران بود.
صالحی‌نیا افزود: با این همه دشمنی‌ها ملت ایران بر اندیشه و آرمان انقلاب اسلامی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن را پایه‌گذاری کرد، ایستادگی و مقاومت کردند و امروز انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است.
وی اضافه کرد: امروز هم ملت فلسطین و محور مقاومت با تأسی از اندیشه و ایدئولوژی انقلاب اسلامی نه اینکه از ما فرمان می‌گیرند، بلکه در چارچوب اندیشه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و آمریکا و اسرائیل امروز از مقاومت جوانان فلسطین هراس دارند.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اقدامات جهادی دانشجویان گریزی زد و گفت: در تابستان امسال (1402) در اردوهای عهد خدمت اقدامات خوبی در سطح استان از سوی دانشجویان جهادگر انجام گرفت.
وی افزود: در این اردوها 740 نفر دانشجو جهادگر در اردوهای عهد خدمت فعالیت می‌کردند که 455 برادر و 285 خواهر بودند. شش هزار و 200 نفر روز ساعت جهادگران در این اردوها تلاش داشتند.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف جهادگران خدمات ارائه دادند، افزود: هزار و 870 ویزیت پزشک عمومی، هزار و 890 نفر ویزیت دندانپزشکی و 410 نفر ویزیت تخصصی توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام گرفت.
صالحی‌نیا ابراز کرد: بیش از پنج هزار و 400 دام واکسینه شدند. در عرصه عمرانی هم 8 باب منزل نیازمندان مرمت و تکمیل و 26 مدرسه شاداب‌سازی شد. همچنین ساخت و مرمت 11 مسجد از دیگر خدمات دانشجویان جهادگر بود.
وی افزود: در عرصه فرهنگی 192 مسابقه فرهنگی و هنری ویژه نوجوانان و دانشجویان برگزار شد. و در ماه محرم و صفر بیش از سه هزار بسته آموزشی،، معیشتی و فرهنگی توزیع شد.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بحث مهارت‌آموزی به 520 نفر مهارت‌های مختلفی به منظور اشتغالزایی آموزش داده شد. 
وی گفت: برپایی ۱۶ یادواره شهدا؛ برگزاری ۳۰۰ ایستگاه صلواتی از دیگر خدمات دانشجویان بود.
صالحی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش گفت: طرح پویش لبخند ایرانی را در دستور کار داریم. پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها که دانشگاه‌ها تعطیل هستند. دانشجویان در حاشیه شهرها به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی می‌پردازند. 300 نفر در قالب 25 گروه ثبت نام و تقسیم‌بندی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
اینطور می گند رئیس بسیج طرف فکر می کند رئیس جمهور هست..
حقیقت گو
United States
کسی شماره صالحی رو نداره؛ به اشتراک بذاره!؟
Iran, Islamic Republic of
گلایه داری بابا جمع کن دانشجودانشجو؟؟؟
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
ودرودیوارمشکل ایباره سرمردم اینو فکرچنن وحاشیه🤔
پرستار
Iran, Islamic Republic of
جون خوت بهلمو مهلی حالت خشه
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1