کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت نمایندگان در انتصابات گلایه‌مند هستند / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و پاسخگوی دانشجویان باشند

16 آبان 1402 ساعت 17:18

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت نمایندگان در انتصابات به‌شدت گلایه‌مند هستند. مسئولان در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و پاسخگوی آنها باشند.


رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت نمایندگان در انتصابات به‌شدت گلایه‌مند هستند. مسئولان در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و پاسخگوی آنها باشند.
به گزارش کبنا، سعادت صالحی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران به دخالت نمایندگان و سیاسیون در انتصابات اشاره و اظهار کرد: امروز همه از جمله دانشجویان از دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات به‌شدت گلایه‌مند هستند و امروز این دخالت در انتصابات را در سطح دانشگاه‌ها هم شکل گرفته است. سیاسیون و نمایندگان بر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری عمل کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، گفت: همه مسئولان از رأس استان تا سایر مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌ها حضور پررنگ داشته باشند و پاسخگوی سئوالات دانشجویان باشند. 
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دانشگاه یک محیطی علمی است و مسئولان باید از ظرفیت دانشجویان به عنوان نیروهای تحول‌آفرین بهره ببرند.
صالحی‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وقایع 13 آبان در سال‌های 43، 57 و 58 اشاره و اظهار داشت: دانش‌اموزان آن روز لانه‌جاسوسی آمریکا را تسخیر که بنیانگذار انقلاب اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
وی افزود: در دفاع مقدس این دانش‌آموزان و دانشجویان بودند که جنگ تحمیلی را فرماندهی و مدیریت می‌کردند. 89 دانشجوی شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دشمنی استکبار، آمریکا و کشورهای اروپایی با ملت ایران اشاره کرد و گفت: از آغاز جنگ تحمیلی، تا زدن پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران به مقصد دوبی در سال 67، تا ترور دانشمندان و ترور سردار شهید سلیمانی و تحریم‌های اقتصادی و... مهمترین اقدامات این کشورها علیه ملت ایران بود.
صالحی‌نیا افزود: با این همه دشمنی‌ها ملت ایران بر اندیشه و آرمان انقلاب اسلامی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن را پایه‌گذاری کرد، ایستادگی و مقاومت کردند و امروز انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است.
وی اضافه کرد: امروز هم ملت فلسطین و محور مقاومت با تأسی از اندیشه و ایدئولوژی انقلاب اسلامی نه اینکه از ما فرمان می‌گیرند، بلکه در چارچوب اندیشه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و آمریکا و اسرائیل امروز از مقاومت جوانان فلسطین هراس دارند.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اقدامات جهادی دانشجویان گریزی زد و گفت: در تابستان امسال (1402) در اردوهای عهد خدمت اقدامات خوبی در سطح استان از سوی دانشجویان جهادگر انجام گرفت.
وی افزود: در این اردوها 740 نفر دانشجو جهادگر در اردوهای عهد خدمت فعالیت می‌کردند که 455 برادر و 285 خواهر بودند. شش هزار و 200 نفر روز ساعت جهادگران در این اردوها تلاش داشتند.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف جهادگران خدمات ارائه دادند، افزود: هزار و 870 ویزیت پزشک عمومی، هزار و 890 نفر ویزیت دندانپزشکی و 410 نفر ویزیت تخصصی توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام گرفت.
صالحی‌نیا ابراز کرد: بیش از پنج هزار و 400 دام واکسینه شدند. در عرصه عمرانی هم 8 باب منزل نیازمندان مرمت و تکمیل و 26 مدرسه شاداب‌سازی شد. همچنین ساخت و مرمت 11 مسجد از دیگر خدمات دانشجویان جهادگر بود.
وی افزود: در عرصه فرهنگی 192 مسابقه فرهنگی و هنری ویژه نوجوانان و دانشجویان برگزار شد. و در ماه محرم و صفر بیش از سه هزار بسته آموزشی،، معیشتی و فرهنگی توزیع شد.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بحث مهارت‌آموزی به 520 نفر مهارت‌های مختلفی به منظور اشتغالزایی آموزش داده شد. 
وی گفت: برپایی ۱۶ یادواره شهدا؛ برگزاری ۳۰۰ ایستگاه صلواتی از دیگر خدمات دانشجویان بود.
صالحی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش گفت: طرح پویش لبخند ایرانی را در دستور کار داریم. پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها که دانشگاه‌ها تعطیل هستند. دانشجویان در حاشیه شهرها به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی می‌پردازند. 300 نفر در قالب 25 گروه ثبت نام و تقسیم‌بندی شدند.


کد مطلب: 468998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468998/رئیس-بسیج-دانشجویی-کهگیلویه-بویراحمد-امروز-همه-جمله-دانشجویان-دخالت-نمایندگان-انتصابات-گلایه-مند-هستند-مسئولان-دانشگاه-ها-حضور-پیدا-کنند-پاسخگوی-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1