تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۶۸۷۵۹

تور تبیینی در حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱
۰
تور تبیینی در حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد براطلاع رسانی اثر گذار از عملکرد دولت برای مردم تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، محسن ضامن فر روز چهارشنبه در جلسه نخبگان حوزه اقتصادی استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقدامات دولت در سطح وسیع به اطلاع مردم رسانده شود، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم باید در جریان کارها و اقداماتی که در راستای گشایش اقتصادی انجام شده قرار بگیرند.
مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری افزود: اقدامات خوبی در حوزه سرمایه گذاری و طرح های اقتصادی صورت گرفته و اگر مشکلات معیشتی نبود این اقدامات بیشتر به چشم می آید.
وی با اشاره به واحدهایی که در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشتند، گفت: کارخانه قند بعد از چند سال با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد تومان ستاد اجرایی حضرت امام(ره) به چرخه تولید بازگشت، شرکت شهدناب هم بعد از ۱۵ سال وارد مدار تولید شد و در حوزه اقتصادی، باغات و کشاورزی جهش خوبی ایجاد خواهد کرد.
ضامن فر با اشاره به بازگشت کارخانه ماشین سازی گچساران به چرخه تولید، افزود: پتروشیمی گچساران، طرح گیاهان دارویی و موج های آبی از جمله طرح هایی هستند که می توانند سیمای استان در حوزه اقتصادی را دچار تغییر و تحول کنند.
مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری با بیان اینکه در همین دولت طرح هایی مجوز فعالیت گرفتند که علاوه بر تحول در استان زمینه، اشتغالزایی خوبی ایجاد می شود، گفت با تلاش های حوزه اقتصادی موافقت سازمان جنگل ها برای احداث پل معلق در منطقه مهریان اخذ شد.
وی بیان کرد: پتروپالایشگاه گچساران، مینی پالایشگاه کهگیلویه، پتروشیمی چرام از دیگر پروژه هایی هستند که در این دولت مجوز گرفتند، ضمن اینکه فسفات چرام، آهک هیدراتیه به نقطه خوبی رسیده اند و بوکسیت سرفاریاب در مرحله کلنگ زنی است.
ضامن فر عنوان کرد در حوزه جهاد کشاورزی ظرفیت سردخانه و شهرک های گلخانه ای چندین برابر شده و زنجیره های تولید مرغ در حال انجام است که همه این موارد باید چه از طریق رسانه ها و چه به صورت اردوهای تبینی به اطلاع مردم رسانده شود.
مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری با اشاره به برنامه بنیاد ملی نخبگان برای برگزاری اردوهای تبیینی در طرح های اقتصادی استان گفت: این برنامه به صورت استانی برگزار خواهد شد و تیم های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در قالب این اردوها با آنچه در حوزه اقتصادی صورت گرفته آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه بازنشستگان، نخبگان، فناوران پارک های علم و فناوری و اصحاب رسانه گروه های هدف در اجرای تورهای تبیینی حوزه اقتصادی بر استفاده از ظرفیت دانشگاه های استان در این طرح تاکید دارند گفت: مشارکت دانشگاه در حوزه صنعت موجب ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه می شود و بسیار ضروری است.
در ادامه رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تابستان امسال ۲۵ اردوی دانشجویی برگزار شد و ۷۵۰ نفر از دانشجویان از طرح های مورد نظر استانداری بازدید کردند.
فخرالدین رضایی رئیس بسیج رسانه استان هم از برگزاری اردوی راهیان نور دریایی ویژه خبرنگاران به همت سپاه فتح استان اشاره کرد و گفت: رسانه های استان برای انعکاس اقدامات نظام و امیدآفرینی و امیدبخشی پای کار هستند و از ظرفیت آنها در برنامه های حوزه اقتصادی استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو سی نگهبان یه کارگاهی چه برسه مدیر کل
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1