تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۶۸۷۰۸
کبنا گزارش می دهد؛

وعده توخالی افتتاح پل چهارم «بِشار» یاسوج در مهرماه / وعده و وعیدها کی تمام می شود؟ / پل چهارم لنگِ 5 میلیارد تومان است

۷
۲
وعده توخالی افتتاح پل چهارم «بِشار» یاسوج در مهرماه / پل چهارم لنگِ 5 میلیارد تومان است
کبنا ؛پل چهارم بشار در سال ۹۴ کلنگ زنی شد و طی چند سال گذشته بار‌ها مسئولان قول افتتاح پل را داده‌اند اما این وعده و وعید‌ها هنوز رنگ عمل به خود نگرفته است. در اخرین وعده، معاون فنی و عمرانی شهرداری یاسوج در شهریور ماه امسال گفته بود که در صورت تزریق اعتبارات، پل چهارم بِشار یاسوج ظرف ۳٠ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.
شهرام ارجمند اعلام کرده بود که استاندار قول مساعد دادند هشت میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای تکمیل این پل اختصاص یابد که با تخصیص به موقع در زمان مقرر بهره‌برداری می‌شود.
همچنین معاون فنی و عمرانی شهردار یاسوج در ۵ مهرماه ۱۴۰۲ درخصوص این پل دوباره اظهارنظر کرده و گفت: عملیات تکمیل پل چهارم "بِشار" یاسوج بدلیل نبود اعتبار متوقف شده است و در صورت تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اماده بهره‌برداری می‌شود.
به نوشته ایرنا، مرداد سالجاری استاندار قول مساعد داد هشت میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای تکمیل این پل اختصاص یابد و با تخصیص به موقع تسهیلات در پایان شهریور زیر بار ترافیک برود که تاکنون کمکی حاصل نشده است.
طبق گفته‌های ارجمند سازۀ پل کامل شده منتهی حاشیه اطراف پل نیاز به سنگ چینی و بتن‌ریزی دارد که در صورت تکمیل این موارد، پل به جاده بیمارستان امام سجاد(ع) وصل می‌شود.
پل چهارم رودخانه بشار یاسوج با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور وقت و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور اردیبهشت ۹۴ کلنگ زنی شد که ساخت این پروژه مهم با هدف کاهش ترافیکی شهر یاسوج، دسترسی آسان به جنوب شهر یاسوج و روان‌سازی ترافیک دنبال شد.
در این سال‌ها چندین بار وعده افتتاح این پل در رسانه‌ها درج شد اما خبری از افتتاح آن نشده است. تکمیل این پل تا حد زیادی ترافیک موجود در شهر یاسوج را کاهش خواهد داد و اوضاع نابه سامان ترافیک شهری را بهبود خواهد بخشید. پل چهارم بشار ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از محل سفر نخست رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار استانی داشته و ۱۰ میلیارد تومان از سفر به آن تزریق شده است.
ضعف ناوگان حمل و نقل عمومی، نبود زیرگذر و رو گذر و کمبود معابر اصلی، ترافیک را به معضلی پردردسر برای یاسوج در پی داشته و تردد این شهر را در زمان آغاز و پایان کلاس مدارس به طور کلی قفل می‌کند.
در سال ۱۴۰۱ علی‌رغم اینکه یاسوج شهر نفتی نیست از محل اعتبارات نفت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
کارمندان شهرداری اونجا زمین دارن میخوان نزارن ۴۵متری برقرار بشه.شهرداری داره جلوگیری میکنه که باید اون جاده ۴۰متری بشه.
همشهری
United States
گل ریزون بگیرید...
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس ارجمند دلسوز و زحمتکش لطفا تکلیف ورود و خروجی و روشنایی پل سوم بشار را تعیین تکلیف کنید و فکری باحال اون قبرستان وسط بکنید
Iran, Islamic Republic of
واقعا پس اینهمه قول و قرارهایی از جذب اعتبارات که استاندار و نمایندگان مجلس تبلیغشو میکنن کجا باید مردم احساسش کنن افتتاح یه پل کوچیک که باری از ترافیک شهر کم میکنه بعد از هشت سال اینقده سخته واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختیاری شهر و شهردار و کیوان آشنا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار بیاد
کمبزه با خیار میاد.
Iran, Islamic Republic of
پلی که اگر درست میشد مشکل ترافیک حل میشد این همه پول وارد شهرستان بویر احمد ،دنا ،مارگون شد چرا این پل ساخته نشد این همه پول هزینه جاده سی سخت میشه چرا به مرکز شهر رسیدگی نمیشه واقعا جای تاسف است این همه پول هزینه جاده یاسوج به سپیدار و تنگ تامرادی و بابکان و پاناوه به دهدشت می شود چرا این پل که ساختن آن حیاتی است درست نشد شهر یاسوج به یک ویرانه تبدیل شده تمامی بودجه در خارج از شهر یاسوج هزینه می شود چرا تمامی مسئولین شهر یاسوج را فراموش کرده اند جای تامل است فراموش کردن شهر یاسوج عمدی است به هر دلیل مسئولین نمی خواهند به مرکز شهر توجه کنند
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1