تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۶۸۵۸۲
فعال سیاسی شهرستان های گچساران و باشت:

دخالت نمایندگان در امور شهرستان موجب عقب‌گرد می‌شود

۶
۱
دخالت نمایندگان در امور شهرستان موجب عقب‌گرد می‌شود
کبنا ؛
فعال سیاسی شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان اینکه نگاه‌ها به مقوله انتخابات باید علمی باشد، گفت: انتخابات بر سرنوشت مردم اثر زیادی دارد و مردم باید با شناخت و آگاهی انتخاب خود را انجام دهند.
به گزارش کبنا نیوز، محمدباقر شریفی در خصوص رزومه کاری خود در دولت اظهار کرد: در سال ۷۹ استخدام صداوسیما استان کهگیلویه وبویراحمد شدم، سال ۸۹ به عنوان بخشدار لوداب به مردم این منطقه خدمت کردم، بعد از آن در استانداری مشغول به فعالیت شدم، در این مدت به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس گروه تقسیمات و انتخابات وزات کشور، رئیس گروه امور اتباع و مهاجرین خارجی، و بسیاری از مسئولیت‌های از این قبیل خدمت کردم، در آخرین مسئولیتم به عنوان مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده‌ام.
شریفی در خصوص حضور برخی چهره‌های قدیمی در انتخابات پیش رو تصریح کرد: خیلی از مردم اعتقادشان بر این است که باید افراد جدید، با فکر جدید و با توان و انرژی بالاتری وارد حوزه انتخابات شوند.
شریفی اظهار کرد: شکاف و دودستگی گچساران را از ریل توسعه عقب نگهداشته، ما باید این انشقاق و دودستگی را تبدیل به فضای همدلی کنیم، با اتحاد و یکدلی می‌توان مشکلات را حل کرد.
وی گفت: متأسفانه سیاست زدگی در گچساران و باشت بسیار زیاد است و همین باعث شده در مسائل مختلف نتوانیم پیشرفتی داشته باشیم.
شریفی خاطرنشان کرد: وقتی نمایندگان بجای اینکه تلاش و همت خود را بر روی گرفتن بودجه از بالادستی‌ها بگذارند، تلاش خود را روی دخالت در امور شهرستان و جابجایی یک کارمند و آبدارچی می‌گذارند، این‌ها باعث عقب گرد شهرستان می‌شود، و نارضایتی ایجاد می‌کند.
شریفی افزود: اگر مردم گچساران و باشت من را شایسته منصب نمایندگی و خدمت‌گزاری بدانند، این اطمینان را به همه مردم می‌دهم که فقط نماینده یک گروه و جناح سیاسی نیستم، نماینده یک طایفه و قوم هم نیستم، در چنین فضایی همه مردم از هر طایفه و جناحی بدون هیچ مانعی می‌توانند مشکل خود را با ما در میان بگذارند.
وی تصریح کرد: با تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر گره گشایی و پیگیری مشکلات مردم و بنا بر وظیفه‌ای که در قبال مردم دارم، این اطمینان را به همه مردم می‌دهم که نماینده همه اقشار مردم خواهم بود.
وی با اشاره به اینکه مردم از فضای تبعیض و دودستگی خسته‌اند، گفت: در هر عرصه خدمتی که بودم به همه مردم به یک چشم نگاه کرده‌ام، و برای گره گشایی از کار مردم کاری که از دستم برمیاد انجام داده‌ام.
شریفی با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه ای در نوار غزه گفت: حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و کودک کشی دل هر انسانی با هر دین و مذهبی را به درد می آورد، اسرائیل حتی از حیوانات درنده هم سبقت گرفته است، اخیرا دبیرکل سازمان ملل نیز درخصوص کودک کشی های رژیم صهیونیستی تذکر داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درست مثل شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن از محرومیت رنج می‌برند فقر بیکاری مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ این شهرستان به علت وجود و دخالت نمایند در تمام امورات شهرستان عقب ماندترین شهرستان شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای دادبی داد وبختت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مگه دهدشت هم نماینده داره
فقط موقع رأی گیری سروکله اش پیدا میشه
Iran, Islamic Republic of
یو حالش خوب نی انگار!
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل چگونه خودت را در معرض انتخاب قرار دادی ، به جان خودت تا زنده ای رای نیاری
حمید
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریفی تابلویی از شخصیت,معرفت ,صداقت و شجاعت است
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1