تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۸۴۲۷
کبنا گزارش می دهد؛

مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی در روستای "دره لبک" کهگیلویه به بهره‌برداری رسید

۲
۱
مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی در روستای "دره لبک" کهگیلویه به بهره‌برداری رسید
کبنا ؛مدرسه ۶ کلاسه میر ابوالفضل۲ با مشارکت خیرین مدرسه ساز در مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و جمعی از مسئولان در روستای "دره لبک" افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا، سید رضا حسینی نیک_مدیرکل نوسازی استان_ در این مراسم ضمن قدردانی از خیرین، خانواده شهید جنگلی و سید مرتضی میری اظهار کرد: مدرسه ۶ کلاسه میر ابوالفضل۲ روستای دره لبک با مشارکت خیرین با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان امروز به دست این خیرین عزیز افتتاح و تحویل دانش آموزان شد.
حسینی نیک افزود: در مهرماه ۱۴۰۲ در استان ۱۰۳ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیز، تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.
وی ادمه داد: با توجه به اینکه قدمت اکثر مدارس استان به دهه ۶۰ برمی گردد و سنگی و نا ایمن هستند و با توجه به مصوبات دولت و کمک های نمایندگان استان یک عدد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی جهت فصل آموزشی مصوب شد که ان شالله طی دو سال آینده۶۰ مدرسه جایگزین مدارس سنگی و نا ایمن می شوند.
مدیرکل نوسازی استان از جمع آوری مدارس کانکسی بالای ده نفر گفت: با توجه به سیاست های دولت تمام مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز را در برنامه داشتیم که تا الان قریب به ۹۰ درصد انها را مهرماه و الباقی را تا چند هفته اینده تکمیل خواهیم کرد.
وی در پایان برای دانش آموزان روستای سادات مشهدی خبر خوشی داشتند و گفت: مدرسه ابتدایی روستای سادات مشهدی از توابع شهرستان کهگیلویه با مشارکت خیری از همان منطقه که اعلام آمادگی کرد تا پایان ۱۴۰۳ تحویل این دانش آموزان عزیز دهیم.
فریدون فاطمی زاده_رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه_ ضمن تشکر و قدردانی از خیرین عزیزی که در اهدا زمین و ساخت این مدرسه همکاری داشتند گفت: در شهرستان کهگیلویه ۳۰۰ فضای آموزشی داریم که ۳۴ مدرسه تخریبی دارد و قدمت برخی از آن ها بالای ۵۰ سال است که نیاز به بازسازی دارند.
فاطمی زاده در حاشیه برگزاری این آیین گفت:امسال ۵ فضای آموزشی به مدارس شهرستان اضافه شد و به بهره برداری می رسند.
وی در ادامه افزود:فضایی که امروز به بهره برداری می رسد بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع وسعت و دارای زیربنایی ۵۲۱ مترمربع است که ۱۲۰ دانش آموز از این فضا استفاده می کنند.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از تحصیل ۲۳ هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت:از همین جا از تمام خیرین و دلسوزان تعلیم و تربیت دعوت می کنیم کمک و مساعدت کنند که فضای آموزش و پرورش هم از حیث تجهیز مدارس،خرید لوازم و هم از حیث فضای آموزشی که نیاز به تعمیرات، زیباسازی، سرویس بهداشتی، مرمت و بازسازی شوند.







​​​​​​

نام شما

آدرس ايميل شما

یدالاه
United States
خدارحمت کنه همیه اجدادشان
یدالاه
United States
خدارحمت کنه همیه اجدادشان
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1