تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۴۱۵

جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

۰
جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد
کبنا ؛جمعیت هلال احمر و جامعه پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، در تجمعی ضد صهیونیستی، ضمن محکوم کردن حملات رژیم غاصب اسرائیل به غزه، برای هرگونه کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کردند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در تجمع اعتراضی کارکنان جمعیت هلال احمر و جامعه پزشکی استان در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت از سال ۱۹۴۸که نقطه اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا شکل گرفت چیزی جزء خیانت و آدم کشی و خوی وحشی‌گری از این رژیم غاصب ندیدیم.
سید جواد هاشمی مهر افزود: قانون اساسی مبنا و ملاک نظم دهی به هر کشوری است اما اسرائیل فاقد قانون اساسی است و هیچ گونه پای‌بندی به قوانین و معاهدات بین‌المللی ندارد.
وی بیان کرد: جنایت این رژیم در بمباران بیمارستان‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و کشتن خبرنگاران و امدادگران در معاهدات بین‌المللی ممنوع است اما عدم پای‌بندی این رژیم کودک کش و حمایت آمریکا و اروپا هر روز این رژیم نامشروع را در زیر پا گذاشتن معاهدات بین‌المللی و کشتن مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه خشن‌تر می‌کند که از این حیوان وحشی بیش از این انتظار نیست.
هاشمی مهر بیان کرد: ۷۵ سال است اسرائیل کودک کش با همین شکل و با شدت در حق مردم فلسطین و کشور‌های منطقه مرتکب ظلم می‌شود و جنایت‌های این رژیم تازگی ندارد.
وی تصریح کرد: اقدامات اخیر اسرائیل در حمله به غزه و اتحادی که میان کشور‌های منطقه ایجاد شده، منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد و به یاری خداوند وعده حضرت امام(ره) مقام معظم رهبری و فرمانده شهید سپاه قدس در نابودی این رژیم جعلی محقق خواهد شد.
هاشمی مهر عنوان کرد: آنچه دردمند است خیانت برخی کشور‌های منطقه به مردم مظلوم فسطین است، بطوری که روز گذشته نشستی در قاهره پایتخت مصر بدون حضور کسانی که در این زمینه ذی نفع هستند تشکیل شد و دبیرکل اتحادیه عرب با بی‌شرمی کامل حماس و داعش را با هم مقایسه کرد.
وی با بیان اینکه مقایسه حماس به عنوان یک سازمان مردمی، جهادی و دینی با سازمان تروریستی داعش دردآور است، گفت از ابتدای تاریخ از زمان هابیل گرفته تاکنون برای احیاء اسلام و قرآن جوانان زیادی به شهادت رسیدند از اینکه جوانان در راه اسلام به شهادت برسند ابائی نداریم و همیشه قربانی حق بودیم.
هاشمی مهر عنوان کرد: برای حفظ اسلام امام حسین(ع) به شهادت رسید و حالا هم در غزه کودکان چند روزه غزه به شهادت می‌رسند اما خیانتهای سران برخی کشور‌های عربی در حق مردم مسلمان و بی‌دفاع فلسطین دردآور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1