تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۶۷۸۷۶
در دیدار با فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

آیت‌الله حسینی: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیرو‌های انتظامی و امنیتی است

۰
آیت‌الله حسینی: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیرو‌های انتظامی و امنیتی است
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس باید صریح و قاطع با مجرمین برخورد کند، گفت: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های آن‌ها در راستای تأمین امنیت مردم و جامعه، پیروزی بی‌سابقه مقاومت فلسطین را تبریک گفت و اظهار کرد: جبهه مقاومت در فلسطین یک عملیات پیروزمندانه و بی‌سابقه بر علیه جبهه استعمار، صهیونیسم بین‌الملل و اسرائیل غاصب را رقم زدند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: امروز نیروی انتظامی از انقلاب و سرزمینی دفاع می‌کند که مرکز فرماندهی جبهه مقاومت، اسلام و جبهه مستضعفین است.
وی شعار‌های نیروی انتظامی را حاکی از‌ایمان کامل آن‌ها نسبت به همه ارزش‌ها دانست و افزود: ما در بین نیرو‌های نظامی دنیا سراغ نداریم که شعار‌های آن‌ها دعوت به بهترین ارزش‌های الهی باشد که این موضوع فقط در نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان است.
آیت الله حسینی نام پیامبر (ص) و اهل بیت علیهم السلام را بر سر زبان و شعار نیرو‌های انتظامی دانست و افزود: در نقطه مقابل جبهه کفر و استعمار در برابر نظام ارزشمند الهی و اسلامی قرار دارد که این حقانیت نظام و انقلاب راه ملت را نشان می‌دهد.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه شعار‌ها و تلاش‌ها برای احقاق حقوق حقه جامعه اسلامی و تحقق ارزش‌های دینی و الهی است.
وی شهادت در این مسیر را ارزشمند دانست و بیان کرد: نیرو‌های امنیتی بسیاری در دنیا تلاش می‌کنند که تلاش آن‌ها در مسیر جبهه شیطان است.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دفاع از مؤمن و دفاع از ناموس مسلمان کاری ارزشمند است، افزود: تأمین امنیت روحی و روانی نیز در جامعه اسلامی مهم و ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه نیروی انتظامی را دفاع از این ارزش‌ها دانست و افزود: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.
وی به تلاش گسترده دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: علی رغم همه دشمنی‌های صورت گرفته از طرف دشمنان، ایران اسلامی سرزمین و کشتی امنی بوده که به راه خود ادامه می‌دهد.
آیت الله حسینی بیداری نیرو‌های انتظامی و نظامی را ضامن امنیت مردم دانست و تأکید کرد: خصوصیت راه خداوند و مسیر الهی پیروزی است ولو اینکه ما به شهادت برسیم.
امام جمعه یاسوج یادآور شد: در استان کهگیلویه و بویراحمد همانند مناطق دیگر کشور امنیت برقرار بوده که این یک برکت برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش نیرو‌های انتظامی در زمینه تأمین امنیت پایدار ستودنی و برای کشور ارزشمند است.
آیت الله حسینی شعار «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» را ارزشمند دانست و یادآور شد: برای بحث شهروند قانون مدار باید در نظام تعلیم و تربیت بحث آموزش قانون در مدارس آغاز شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر تعلیم قانون به نوجوانان و جوانان تأکید کرد و گفت: برخورد صریح و قاطع با مجرم نیز مهم بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1