تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۷۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیدارش با رئیس جمهور (+ تصاویر)

۰
گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیدارش با رئیس جمهور (+ تصاویر)
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهمترین موضوعات مطرح شده در دیدار اخیر با رئیس جمهور، گفت: آخرین وضعیت برخی طرح‌های مهم و شاخص در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه صنایع نفت و گاز، راه‌ها، فرهنگ و هنر و کشاورزی مطرح شد که آیت الله رئیسی دستورات ویژه از وزارتخانه‌های مربوطه برای تسریع در اجرای آن‌ها را صادر کرد.
سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسائل مختلف پیرامون عمران و آبادی استان، حمایت از سرمایه‌گذاری، تسریع در اجرای پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چرام، تخصیص اعتبارات سفر محضر رئیس جمهور مطرح شد.
وی بیان کرد: در این نشست مشکلات پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی دهدشت و چرام محضر رئیس جمهور مطرح شد و آیت الله رئیسی دستور فوری برای تشکیل جلسه و کارگروه ویژه‌ای در این راستا برای رفع مشکلات و موانع پیش روی این طرح‌ها را صادر کرد.
گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیدارش با رئیس جمهور
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: ۱۰ استاندار از استان‌های مختلف کشور خدمت رئیس جمهور رسیدیم و در رابطه با وضعیت استان و مسائل آن با رئیس جمهور صحبت‌هایی داشتیم.
وی افزود: به رئیس جمهور درخواست تسریع در روند اجرای پتروپالایشگاه گچساران داده شد و آقای رئیسی نیز به وزارت نفت دستور شتاب بخشی و تسریع در روند اجرایی شدن این طرح را داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: منطقه ویژه اقتصادی گچساران نیز از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود که رئیس جمهور دستور داد که هرچه سریعتر سازمان مناطق آزاد تجاری برای رفع مشکلات فراروی ان ورد کند و این طرح را تعیین تکلیف کند.
گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیدارش با رئیس جمهور
وی عنوان کرد: همچنین در مورد پتروشیمی چرام صحبت و مطرح شد که قرار بود در سفر دوم این طرح کلنگ زنی شود اما به دلایل مختلف عملی نشد.
احمدزاده ابراز کرد: ۵۰ هکتار زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شد و ۲ سال مطالعات انجام و انواع مجوز‌های مختلفی صادر شده است.
وی تأکید کرد: اما مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور صحبت‌های دیگری داشته و رئیس جمهور به مدیرعامل شرکت پتروشیمی کشور دستور داد که هر چه سریع‌تر مشکل این پتروشیمی را رفع کند و سرعت عملیات اجرایی آن افزایش یابد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: همچنین در رابطه با تخصیص اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت شد، ۵۲ درصد از تخصیص‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان داده نشده است.
وی بیان کرد: سفر ورزا برای استان کهگیلویه و بویراحمد پر برکت خواهد بود و برای نمونه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ۱۰ هزار میلیارد ریال در بخش فرهنگ و هنر دستاورد داشت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: قرار است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شهر یاسوج مرکز استان «پردیس سینمایی» راه‌اندازی کند و اکنون به دنبال تأمین زمین برای این پردیس هستیم.
گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیدارش با رئیس جمهور
احمدزاده عنوان کرد: از وزیر اقتصاد و دارایی نیز دعوت شده به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند و مشکلات، ناترازی بانک‌ها و سرمایه‌گذاری در استان ارائه شود؛ زیرا هلدینگ‌ها و زیز مجموعه گسترده‌ای دارد و این سفر می‌تواند بسیار پر خیر و برکت باشد.
احمدزاده تأکید کرد: برای تخصیص‌های سریع‌تر اعتبارات سفر اول و دوم رئیس جمهور نیز صحبت‌هایی شد. برای اینکه مصوبات سفر‌ها تحرک بیشتری پیدا کند از رئیس جمهور درخواست کمک تخصیص اعتبارات صورت گرفت.
وی گفت: همچنین مشکلات و مسائلی پیرامون عمران و آبادی استان و حمایت از سرمایه‌گذاری مطرح شد و قرار شد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیدارش با رئیس جمهور
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1