تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۶۷۲۲۹
با حضور استاندار برگزار شد؛

تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
همایش تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در همایش تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی عده ای جزء پایه‌گذاران انقلاب هستند، گفت: رزمندگان، ایثارگران و آنهایی که در جنگ نقش بارزی داشتند از جمله این پایه‌گذاران هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، رزمندگان و ایثارگران برای رضای خدا قیام کردند، افزود: افرادی که در مسیر رضای خدا قیام کردند ماندگار هستند و وظیفه است که از آنها صیانت کنیم و بزرگشان بداریم چرا که صیانت از آنها حفظ ارزش‌ها است.‌
احمدزاده با بیان اینکه، نظیر چنین جلساتی برگزار می‌شود تا اصول و اهدافی که برای آنها قیام کردیم را ترویج و به فراموشی نسپاریم، گفت: این افراد الگو هستند و باید الگوهایمان را حفظ کنیم و این مسیر حق را به عنوان الگو به نسل جوان و نسل های آینده معرفی و انتقال دهیم.
وی با اشاره به اینکه، دشمنان تلاش کردند الگوهای ما را به انحراف بکشانند، گفت: دشمنان در طول این چهار دهه عده ای را بزرگ کردند تا بلکه آنها را به نسل جوان ما معرفی کنند و الگوسازی نادرست برای جوانان داشته باشند و حتی سلبریتی‌هایی را هم معرفی کردند تا الگوی جوانان ما باشند.
احمدزاده بیان کرد: برگزاری چنین جلساتی با این هدف است که اجازه ندهیم دشمنان برای ما الگوسازی کنند، الگوهای ما امام حسین(ع)، اندیشه و افکار بزرگ و بلند مرتبه حضرت امام(ره) و شهدا هستند که نباید این افتخارات را فراموش کنیم.
وی با بیان اینکه، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نیاز داریم، به ارائه پیشنهاد به برگزار کنندگان این همایش پرداخت و گفت: سرداران بزرگی هم از فرزندان استان و هم رزمندگان سایر استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرینی کردند که نیاز است این سرداران مکرم و بزرگ نگه داشته شوند.
احمدزاده بیان کرد از متولیان می‌خواهم در همه شهرهای استان نام میادین، خیابان ها و مراکز مهم را به نام این سرداران نام گذاری کنند که «سردار شهابی فر» یکی از این افراد افتخار آفرین استان است.
استاندار بیان کرد: در روستای شهید طیب پل شهید طیب به طول ۱۷۰ متر بر روی رودخانه مارون احداث می شود که نام طریق الطیب را برای آن انتخاب کردیم و پیشنهاد می‌کنم مسیر پاتاوه به دهدشت به نام شهید تک تیرانداز ما «شهید عبدالرسول زرین» که فرزند کهگیلویه و بویراحمد است نام‌گذاری شود.
احمدزاده بیان کرد: نام گذاری میادین و خیابان ها به اسم سرداران و شهدای والامقام ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها مانع جایه‌جایی الگوها و به انحراف رفتن جوان ها می شود.
استاندار با بیان اینکه، فرزندان این استان در مناطق مرزی از خاک و وطن دفاع می کنند گفت: سرداران ما باید معرفی شوند چرا که ما به فرهنگ دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

رزمنده
بنده رزمنده ، جانباز دوران دفاع مقدس هستم چطوری اطلاع ندادند و ماها خبر نداریم پس چه کسی باید جوابگو باشد
خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1