تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۶۶۹۸۹
کبنا گزارش می دهد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران را روز جمعه به جلسه کشاند / تا 31 شهریور 100 درصد اعتبارات جذب شود

۱۲
۳
قرار روز جمعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران
کبنا ؛
استان کهگیلویه و بویراحمد از یک محرومیت تاریخی رنج می‌برد علی‌رغم تلاش زیاد دولت‌های مختلف برای آبادانی و رونق اقتصادی در این استان، هنوز کهگیلویه و بویراحمد به قطار توسعه نرسیده است. با این شرایط این استان توجه دولتمردان را بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارد. مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از مدیران سایر استان‌ها تلاش، جدیت و دوندگی داشته باشند. سید علی احمدزاده نشان داده که دل در گرو توسعه و پیشرفت این دیار دارد. وی همواره به مدیران در خصوص پیشبرد امور مردم، تحقق اهداف انقلاب اسلامی جذب اعتبارات و بر زمین نماندن کارهای مردم تاکید دارد. احمدزاده در همین راستا مدیران کهگیلویه و بویراحمد را روز جمعه (روز تعطیل) به سالن شماره یک استانداری فراخواند تا در خصوص آخرین وضعیت جذب اعتبارات عمرانی با مدیران به مشورت و هماهنگی بیشتر بنشیند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: 90 درصد اعتبارات ملی و استانی تاکنون جذب شده، که اگر نیاز به پیگیری است باید پیگیری ها انجام شود و تا 31 شهریور 100 درصد اعتبارات جذب شود.

به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده برای جذب اعتبارات باقی مانده مدیران را در روز تعطیل به جلسه کشاند.
در جلسه ای که صبح امروز جمعه (24 شهریورماه 1402) برگزار شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب اعتبارات تا پایان سال مالی تأکید کرد.
در این جلسه، مدیران دستگاه های اجرایی آخرین وضعیت توزیع و میزان جذب اعتبارات ملی و استانی را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارش دادند.
در ادامه سید علی احمدزاده گفت: «اعتبارات نقد» استانی ۹۱۴ میلیارد تومان است که حدود ۸۰ میلیارد آن هنوز جذب نشده است.
احمدزاده افزود: اعتبارات نقد ملی در سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان است که از این میزان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان جذب نشده که اسناد در دست بررسی و پرداخت است.
احمدزاده تصریح کرد: 90 درصد اعتبارات ملی و استانی جذب شده و الان کمتر از ۱۰ درصد اعتبارات جذب نشده، که اگر نیاز به پیگیری است باید پیگیری ها انجام شود و تا 31 شهریور 100 درصد اعتبارات جذب شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۴۳۰ درصدی اعتبارات ملی در سال 1401 گفت: اعتبارات تخصیص یافته ملی در سال ۹۹، ۳۵۸ میلیارد تومان بوده، در سال 1400، ۹۶۴ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۹۳۱ میلیارد تومان است.
احمدزاده با بیان اینکه سال گذشته همه اعتبارات دستگاه‌ها جذب و یک ریال اعتبار برگشتی نداشتیم، افزود: نباید کم کاری صورت بگیرد و همه مدیران و فرمانداران پای کار باشند.

سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در جمع بندی این نشست با بیان اینکه سی و یکم شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات است، گفت: هیچ اعتباری از استان برگشت داده نمی‌شود.
احمدزاده گفت: پایان شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ است و هیچ اعتباری نباید از استان برگشت داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای جذب اعتبارات برخی پروژه‌ها موانع قانونی وجود داشت که باید رفع می‌کردیم به همین دلیل این جلسه برگزار و ورود کردیم که اختلافات بین دستگاه‌ها رفع و مشکلات حل شود.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ انجام و اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصدی جذب می‌شوند، گفت: نگران عدم جذب اعتبارات هیچ دستگاهی نیستیم و همه دستگاه‌ها اعتبارات عمرانی را جذب می‌کنند.
وی بیان کرد: دستگاه‌ها هفته آینده هم فرصت دارند اعتبارات را جذب کنند که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر نحوه جذب اعتبارات دستگاه‌ها و جلوگیری از برگشت یک ریال اعتبار نظارت می‌کند.
احمدزاده تأکید کرد: استان در شرایط جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات است و هیچ اعتباری از استان برگشت نمی‌خورد.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: ساخت مسکن اولویت دولت سیزدهم در تمام مناطق کشور است و برنامه اول مدیران استانی است.

وی بیان کرد: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم دولت به استان تعهد شد که دستگاه‌ها نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار این پروژه عظیم انجام دهند تا هر چه سریعتر وارد فاز اجرایی شود.
استاندار بیان کرد: در صدد محرومیت‌زدایی از چهره روستا‌ها و شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دفتر محرومیت‌زدایی کشور هستیم.
استاندار در خصوص آخرین وضعیت ساخت پل در رودسمه و پل روستای شهید طیب گفت: مردم این مناطق در فصل زمستان برای عبور از رودخانه دچار مشکلاتی می‌شوند لذا عملیات ساخت پل‌ها تا قبل از زمستان امسال به اتمام برسد و آماده بهره‌برداری شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بازدید از آخرین روند احداث این پروژه‌ها و همچنین چند پروژه دیگر در سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ،آیا آقای رئیسی خبر دارن که مدیران و مسولین استانی و زیر دستان شما بعد از گذشت نزدیک دوماه به نامه ها و درخواست های مردمی پاسخی صریح و درخوری ندادین!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
رشد ۴۰۰ درصدی اعتباری که الکی هست البته اعتبار زیاد مهم نیست اصل تخصیصه که مطمعنا" صد درصد نیست ای کاش رسانه ها پیگیر میشدند که تخصیص اعتبارات چند درصد بوده
Iran, Islamic Republic of
استاندار و معاون ایشون بر ادارات فشار اورده اند که با ارایه صورت وضعیتهای ، پول بیت المال رو به پیمانکار پرداخت کنند. د
حق گو
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر جذب نشود چه می شود؟ مگر به خزانه اسرائیل می رود؟ با عجله جذب کردن اعتبار یعنی کارهای خلاف قانون و غیر اصولی انجام شود و به هر طریقی صد درصد جذب شود. پیمانها را بدون تکمیل به شکل صوری تایید میکنند و .... آیا جز این است؟. لطفا کار اصولی انجام دهید جذب نشد که نشد سال دیگر بودجه بگیرید .
رسول
Iran, Islamic Republic of
فقرفرهنگی وسیاست زدگی و خالت نمایندگان دراموراجرایی بجای نظارت ودرآخرشرایط تپوگرافیکی سبب کندی رشدتوسعه استان است
Romania
😂😂😂😂😂😂
مهندس عمران
Iran, Islamic Republic of
لطفاً پیگیری بفرمایید که اعتبارات چطوری جذب می‌شوند یا حیف میشوند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت مرد جهادی
کارگر
Iran, Islamic Republic of
از پروژه های جدید چه خبر قبلی ها که بخوای یا نخوای بودجه براشون میاد.. ایا از گران فروشی.. وفقر مردم خبر دارین.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اخه مگه مدیران کجا تشریف دارن؟ از سفرهای روستایی چه خبر؟ دیگه روستاها فراموش .از سد خرسان چه خبر؟ راستی فصل سرما داره شروع می شه از همین به فکر زمستان باشین تامثل پارسال شرمنده نباشین.
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود بر دکتر احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
اگه خدایی باشه که هست، استاندار با اون فامیلای همکارش رو خدمتشون برسه
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1