تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۶۶۲۶۷
در خطبه های نماز جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ کبگیان مطرح شد

امام جمعه چیتاب: رقابت کمرشکن مردم کهگیلویه و بویراحمد در توزیع خیرات برای مردگان

۴
۲
امام جمعه چیتاب: رقابت کمرشکن مردم کهگیلویه و بویراحمد در توزیع خیرات برای مردگان
کبنا ؛امام جمعه چیتاب گفت:  وقتی مردم ما تحت الشعاع چشم و هم چشمی در کانون هزینه‌های کمرشکن برای خیرات (مردگان) دچار رقابت ناملموس می‌شوند قطعاً نیت بر مبنای دیده شدن و خودنمائی است و هیچ خیری در آن به اموات نخواهد رسید.  
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه‌های نماز جمعه ( ۳ شهریور ۱۴۰۲) چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسأله خداشناسی، اطاعت از خداوند ( عمل به دستورات خدا )، شناخت شیطان، رعایت حق و حقوق همنوع، شناخت باطل با پرهیز از صراط غیرمستقیم، اطاعت از والدین و احترام متقابل زوجین به همدیگر و اعتقاد به آخرت را از اهم مشخصه‌های خداشناسی برشمرد.
سید فرج الله پژمان در ادامه فراز اول خطبه‌های این هفته مسأله رقابت در خیرات را یک موضوع نگران‌کننده در استان خاصه بخش کبگیان برشمرد و گفت: وقتی مردم ما تحت الشعاع چشم و هم چشمی در کانون هزینه‌های کمرشکن برای خیرات دچار رقابت ناملموس می‌شوند قطعاً نیت بر مبنای دیده شدن و خودنمائی است و هیچ خیری در آن به اموات نخواهد رسید.  
وی افزود: مرجع تصمیم گیرنده در این امورات قطعاََ خانم‌ها می‌باشند که می‌طلبد با رویکرد تصمیمات طایفه‌ای در اصلاحیه‌های فرهنگ عمومی در این اسراف بی‌رویه و بی‌هدف تجدید نظر کرد.  
سید فرج الله پژمان در فراز دوم از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه چیتاب با اشاره به فرارسیدن سالگرد فتنه‌های اخیر در کشور خطاب به حاضرین گفت: کسانیکه در سال اخیر با خط گرفتن از دشمن، اینبار بنام زن زندگی آزادی به خیابان‌ها آمدند علاوه بر آتش زدن اموال عمومی بانغز حریم نیرو‌های امنیتی به ضرب و شتم آنان پرداختند در زمره فریب خوردگان زودباوری بودند که در سایه فریب هیمنه پوشالی معاندین نظام حاضر شدند پا روی خون فرزندان مردمی بگذارند که خودشان را فدای امنیت فعلی آنان کرده بودند.  
این خطیب جمعه پروژه به دام انداختن جوانان در تزریق یأس بر اجتماع خاصه تنوین شرایط کنونی کشور، با هدف متشنج کردن اوضاع جامعه را از اهداف مهم دشمنان انقلاب در سناریوی طراحی شده فتنه اخیر برشمرد و تصریح کرد: دشمن علیرغم شکست‌های متعدد در سناریو‌های طراحی شده جهت براندازی نظام هنوز هم‌امیدوارانه با خرج‌های کلان در فضا‌های متعدد مجازی و واقعی لحظه‌ای سکوت نخواهد کرد و باید هوشمندانه مراقب بود.  
سید فرج الله پژمان در ادامه با اشاره به موضوع عضویت جمهوری اسلامی در گروه بریکس گفت: وقتی کشور‌هایی باپهنه جغرافیائی بزرگ و تراکم جمعیتی بالا، فارغ از کمترین دلواپسی یا دلهره‌ای در مدار اقتصاد نوظهور دنیا گام برداشته‌اند و با محوریت کمک به توسعه دیگر کشور‌ها در خواست پذیرششان را جهت عضویت می‌پذیرند قطعاً در خواست مسئولان ما در دولت انقلابی با رویکرد دور زدن تحاریم گام مهمی در این راه خواهدبود.  
وی در پایان خطبه‌های این هفته ضمن تبریک مجدد هفته دولت نیز گفت: هر دولتی موظف به خدمت بی‌منت به مردمانش می‌باشد، که کوتاهی در امر خیانت به خون شهدا، و آرمان‌های نظام می‌باشد.  
امام جمعه چیتاب عملکرد بخشدار کبگیان بعنوان نماینده ارشد دولت در منطقه را عالی بر شمرد و خاطرنشان کرد: تلاش‌های آقای محسنی فر بسته به مسئولیت محوله، در حیطه پیگیری مطالبات مردمی و تکمیل طرح و پروژه‌های عمرانی بخش کبگیان در سایه تبیین خدمات نظام ستودنی است و‌ایشان علاوه بر این وظایف خط مقدم تکریم برنامه‌های فرهنگی و پاسداشت حفظ ارزش‌های اسلام انقلاب خاصه پایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه می‌باشند که این از خصایص یک مسئول در طراز جهادی انقلابی است.
لازم به ذکر است در بین الصلاتین از طرف شورای اسلامی بخش و دهیاران کبگیان به یمن هفته دولت با اهداء لوح سپاس از زحمات سه ساله بخشدار کبگیان در بخش تجلیل بعمل آمد.
همچنین از نوجوانان اول تاسوم رشته ژیمناستیک محصول آکادمی باشگاه پارمیس "مدیریت زینب شعبانپور" با اهداء مدال و لوایح تقدیر قدر دانی بعمل آمد.  


-------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

دیار پر آب
Iran, Islamic Republic of
حاجی سلام
من باب مسئله رقابت خیرات در منطقه مردل قوت من دهسشو نیسه، غیره تصمیم کلی گرفته وابو سی ای قضیه؟.
یعقوب آراء
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی سلام
عملکرد بخشدار خوب تلاشش بجا، اما آیا نماینده تابحال تلاشی کمکی جهت این بخش انجام داده اند؟.
چرا صرفاََ موقع انتخابات آفتابی می شوند؟
نسرین
Iran, Islamic Republic of
گروه بریکس هم مانند اهالی برجام
یک سواری دیگر از ایران می گیرند و دودش تنها به چشم قشر پایین جامعه می رود.
شهروند
United States
خدایی دلتون به چی خوشه سه دوره ۸ساه نماینده بویراحمد عوض شده یه کار عمرانی در حوزه کبگیان انجام‌نشده
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1