تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۴۵۹۲۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

آخرین جلسه شورای اداری کبگیان

۱
۲
آخرین جلسه شورای اداری کبگیان
کبنا ؛آخرین جلسه شورای اداری ۱۴۰۱ بخش کبگیان به ریاست ابوطالب محسنی فر_ بخشدار_این بخش برگزار شد.
به گزارش کبنا از چیتاب، (صبح روز پنجشنبه 11 اسفندماه 1401) آخرین جلسه شورای اداری کبگیان به ریاست ابوطالب محسنی فر_ بخشدار این بخش_ و با حضور حجت الاسلام سید فرج الله پژمان_ امام جمعه کبگیان_، اعضاء شورای اداری و دهیاران بخش بامحوریت شعبان، فرهنگ عمومی و عید نوروز در دفتر امام جمعه شهر چیتاب برگزار شد.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان_ امام جمعه کبگیان_ در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به رسالت شورای فرهنگ عمومی بخش در اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و برگزاری باشکوه جشن میلادامام عصر«عج» نحوه بررسی و عملکرد نماز دستگاه‌های اجرایی کبگیان برنامه‌ریزی جهت دهه تکریم وغبارروبی مساجد (دهه آخرشعبان) گفت: با وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی بهانه‌ای برای عدم گام برداشتن در گسترش فرهنگ نماز وجود ندارد و همه امکانات برای اشاعه فرهنگ نماز در اختیار است.
وی در خصوص موضوعات جلسه نیز افزود: ترویج تصحیح و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در اعتلای فرهنگ عمومی مردمِ بخشِ با فرهنگ و اصالت کبگیان مستلزم دعوت از معتمدین توسط شورا‌های شهر و روستا در یک جلسه پربار جهت تصویب برنامه مُـدَوِن است و انشالله عزیزان حتماً این جلسه را تا قبل از پایان سال جاری در اولویت قرار بدهند.
سید فرج الله پژمان با اشاره به موضوع نیمه شعبان نیز گفت: این برنامه امسال باید باشکوه برگزار گردد و بویژه جشن میلاد امام زمان (عج) نیمه شعبان که در روز‌های مانده به آخر سال می‌باشد جشن با شکوهی در سطح بخش برگزار گردد.
امام جمعه چیتاب افزود: امام عصر (عج) امروز امام زمان ما است و نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت و فرصت مغتنمی برای ادای وظیفه نسبت به امام عصر (عج) و شناخت و معرفی ویژگی‌های امام زمان (عج) در تلقین به نسل جدید و پاسخگویی به شبهات پیرامون آن حضرت است.
ابوطالب محسنی فر_ بخشدار کبگیان_، هم در این جلسه ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اداری و دهیاران بخش کبگیان در این جلسه گفت: سالی که اتمامش معطر به شعبان و آغاز دیگرش ضیافت الله باشد قطعاً رنگ و بوی فجر ظهور می‌دهد و باید علاوه بر توان اداری از تمام توان انسانی و اسلامی خود جهت اعتلای این دو مقوله گام برداریم زیرا سُلطَهِ کُفر و استکبار با ترس از مقوله ظهور در زمینه ترویج بی‌ایمانی و رخنه در بدعت ادیان و مذاهب سعی بر هم زدن این معادله بزرگ دنیا تکانی را دارد.
بخشدارِ کبگیان آمادگی شهرداری چیتاب و دهیاران بخش کبگیان، جهت پاکسازی ورودی، معابر و جداول خیابان‌های شهر و روستا‌ها را از اولویت برنامه پایان سال این نهاد‌ها برشمرد و گفت: چون آغاز سالِ جَـدید متقارن با ماه مبارک رمضان است ممکن است میزبان گردشگر‌های احتمالی هم باشیم و خانم وثوقی مدیریت زحمتکشِ آموزش و پرورش کبگیان هم دبیرستان صدیقه کبریِ چیتاب در مرکز بخش را میزبان مسافران نورزی اعلام کرده فلذا دهیاران محترم هم در روستا‌های خود آمادگی میزبانی احتمالی را داشته باشند.
لازم به ذکر است بعد از اظهار نظر شورای اداری و دهیاران حاضر در جلسه علاوه بر پاکسازی ورودی، معابر و خیابان‌های شهر و روستا، برنامه‌هایی از قبیل، برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد جامع شهر چیتاب، درختکاری در روز ۱۵ اسفند، حضور دهیاران، شورا‌های شهر و روستا به همراه ۵ نفر معتمد جهت برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش، برنامه جشن نیکوکاری در سالروز تأسیس کمیته امداد، برگزاری جشن تکلیف خواهران و برادران، همگی با حضور شورای اداری در قالب مصوبات این جلسه تصویب گردید.


-------------------------------------
خبرنِگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

فلاحی
Iran, Islamic Republic of
آقای بخشدار وآقای شهردار تورا به خدا جدول جلوی خانه های ما طرامازاده عبدالله پرازسنگ وگل همینطور رهاشده امربفرمایید تا این جداول پاکسازی شود
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1