تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۶۵۹۳۴
در جمع خبرنگاران مطرح شد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: مواضع سپاه در انتخابات آتی مجلس عدم دخالت است / بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند، از سلامت انتخابات حرف می‌زنند، این ظلم به نظام است / همه برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند / آقای کلانتری، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در دوره قبل قرآن را آورد و همه را قسم داد / نظر فرمانده سپاه استان در باره حضور هواپیماهای جنگی در آب‌های خلیج فارس

۸
۱
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: مواضع سپاه در انتخابات آتی مجلس عدم دخالت است /  بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند، از سلامت انتخابات حرف می‌زنند، این ظلم به نظام است / همه برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند /  آقای کلانتری، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در دوره قبل قرآن را آورد و همه را قسم داد / نظر فرمانده سپاه استان در باره حضور هواپیماهای جنگی در آب‌های خلیج فارس
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.
سردار حمید خرمدل صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات سال گذشته عالمانه عمل کردند که به سهم خود از شما‌ها تشکر می‌کنم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی ژاپن به دستور رئیس جمهور آمریکا گریزی زد و گفت: آمریکا آن فاجعه انسانی را علیه ژاپن روا داشت و از آن طرف برخی از مردم ژاپن می‌گفتند؛ آمریکا کار خوبی کرد. این همان جنگ روانی است. در کشور ما؛ آمریکا هزاران کارشکنی در مسیر پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی ایجاد کرده و از طرفی می‌خواهند با جنگ روانی بر آن‌ها سرپوش بگذارند.
سردار خرمدل در ادامه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران الحمدالله با مقاومت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به جایی رسیده که نفت ما را دزدیده‌اند، آمریکا و هیچ کشوری جرأت پیدا کرده آن را ندارد. این خیلی شکوه و عظمت می‌خواهد. آمریکا روزی تو سر مردم میزد، الان نفت ما را دزدیده‌اند و جرأت پیدا کرده آن را ندارد.
وی تأکید کرد: ما مردم بسیار فهیم و مقاوم و رهبر حکیمی داریم. آمریکا در مقابل تدبیر‌های حکیمانه رهبر انقلاب سردرگم شده و به همین خاطر تمام سیاست‌های آمریکا شکست خورده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به حضور هواپیما‌های آمریکا در خلیج فارس گریزی زد و گفت: آمریکا بیشتر از هر زمان دیگری ذلیل و منزوی شده و حضور چند هواپیمای آمریکا در آب‌های خلیج فارس دلدداری به کشور‌های عربی است و گرنه همه می‌دانند که دیگر آمریکا هیچ کاری از دستش بر نمی‌آید.
سردار خرمدل تأکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی به جایی رسیده که آمریکا نفت ما را می‌گیرند، نفت‌شان را می‌گیریم، کشتی ما را که می‌گیرند کشتی آن‌ها را می‌گیریم و نیروی ما را که می‌گیرند، نیروی آن‌ها را می‌گیریم.
وی افزود: مسئولان ما در کشور‌های بیخ گوش آمریکا در حال رایزنی و ارتباط هستند. جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است. به همین خاطر شبانه روز علیه ما برنامه‌ریزی می‌شود. هر گاه یک قله‌ای را فتح کردیم، می‌خواستند سیلی به ما بزنند. زهی خیال باطل.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم که رهبر ما صادق الوعده است و همه شما‌ها نابودی تمدن آمریکا و اسرائیل را می‌بینید. آن‌ها تدریجی شکل گرفتند و تدریجی هم فروپاشی می‌کنند.
وی به دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی گریزی زد و گفت: تضعیف باور‌های دینی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی است که رسانه‌ها باید تقویت باور‌های دینی را در اولویت کاری خودشان قرار دهند.
خرم دل با اشاره به جریان جنگ نرم، تصریح کرد: جنگ نرم و حجم تخریب بالایی بر علیه ما وجود داشته و نزدیک ۳٠٠ شبکه بر علیه ما محتوا تولید می‌کنند.
سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در انتهای صحبت‌هایش به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: موضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.
وی تأکید کرد: سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت چهار رکن است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند و ما در سپاه آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
خرمدل گفت: در بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیما برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است و دانشجویان از کاندیدا‌ها برای بیان دیدگاه‌هایشان دعوت می‌کنند که در دانشگاه‌ها حرف‌هایشان را بزنند. همچنین صدا و سیما ظرفیتی را برای حضور نامزد‌های انتخابات مجلس برای ارائه نظرات‌شان فراهم شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص سلامت انتخابات مجلس، اظهار داشت: اینکه بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند از سلامت انتخابات حرف می‌زنند. این ظلم به نظام است. انتخابات همیشه در کشور ما در نهایت سلامت برگزار شده و بیان این حرف‌ها خیانت است.
وی افزود: در دوره گذشته تک به تک با فرمانداران صحبت می‌شد. آقای کلانتری، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در دوره قبل قرآن را آورد و همه را قسم داد. الحمدالله بهترین انتخابات هم برگزار شد.
سردار خرمدل تاکید کرد که کاندیداها این کلمه را بکار نبرند، این حرف دشمن است. قطعاً ما باید به دست‌اندرکاران انتخابات مجلس تذکر دهیم و صحبت کنیم تا این دغدغه همه مرتفع شود.
وی افزود: همه برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از کاندیداها پیرامون یکی از فرمانداران دغدغه داشت که ما آن فرماندار را آوردیم و باهاش صحبت کردیم و فرماندار نکاتی را مطرح کردند که حرفش هم درست بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت

به امید تحقق منویات مقام معظم رهبری و تبعیت کاندیداها و نمایندگان از توصیه های دقیق و موکد ایشان
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز و در افتخار ، فرمانده بسیج فرهنگیان استان ، به همراه مدیرکل و معاونین اداره کل / برای حفظ آبروی سپاه و خود این برادر جابجا شوند
Iran, Islamic Republic of
فرمانداران کهگیلویه و چرام کارشون همش شده هماهنگی برنامه های تبلیغاتی ، اونوقت انتظار برگزاری انتخابات سالم ازاین فرمانداران داری؟
گمنام
Iran, Islamic Republic of
سردار خرمدل عزیز ، درود بر این اقتدار
محبوب و مردمی ان شاءالله که همیشه برقرار باشین و با عزت
دتنگ یار
Iran, Islamic Republic of
دلت برای کلانتری تنگ شده عجب
کلانتری بذرهایی طایفه گرایی و اختلاف افکنی را در این استان که که جمع کردن آن مشکل است
Iran, Islamic Republic of
با وجود فرمانداران / امیدی به برگزاری انتخابات سالم مشارکتی رقابتی و با امنیت کامل یعنی ملاک های مورد نظر رهبری نیست مردم به این افراد اعتماد ندارند باید از فرمانداران مستقل استفاده شود تا مردم از بابت حضورشون پای صندوق های رای مطمئن شوند
وقتی وزیر کشور با برکناری معاون سیاسی خود که فقط بر معیارهای رهبری برای برگزاری صحیح انتخابات تاکید داشت تسلیم نمایندگان بی عرضه شد که در دوران اغتشاشات حتی یک موضع هم نگرفتند و هم نوا با سلبریتی ها و حتی گاها" موضع رسمی بر علیه امنیت کشور بر آن دمیدند به طریق اولی استاندار و فرمانداران و بالاخص فرماندارانی که نسبت فامیلی با نمایندگان دارند بنابراین باید این تغییرات به نفع مردم و سلامت انتخابات صورت پذیرد تا مردم با آرامش خاطر و اعتماد به حفظ آرای خود پای صندوق ها حاضر شوند
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری دنا را بنگریم
ستاد انتخاباتی
چگونه باور کنیم که انتخابات بی‌طرفانه برگزار می شود؟
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز فقط مسئولین استانی باید یک اخطار دریافت کنند، کارشکنی های انجام شده در حوزه تهسیلات وام اشتغال های کوچک و نیمه صنعتی که میتواند در این برهه از زمان کار گشا باشد
مثل سدی جلوی تولید جوانان را گرفته است،.این عدم اشتغال باعث فقر و سفره های خالی می شود و فقر انسان را احمق می کند یعنی ذهن خلاق را از او می گیرد.ضرب الاجل در حوزه مدیریتی استان احساس می شود.ما از لحاظ منابع پربرخورداریم اما در مدیریت استانی جای تاسف دارد که بگوییم کم برخورداریم و این شایسته این استان غیرت خیز نیست امیدوارم که برادران خدوم و زحمتکش اخطار لازم را به مدیران استانی اعلام بفرمایند.
از طرف برادر کوچک شما،به امید موفقیت کشورمان ایران اسلامی
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1