کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: مواضع سپاه در انتخابات آتی مجلس عدم دخالت است / بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند، از سلامت انتخابات حرف می‌زنند، این ظلم به نظام است / همه برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند / آقای کلانتری، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در دوره قبل قرآن را آورد و همه را قسم داد / نظر فرمانده سپاه استان در باره حضور هواپیماهای جنگی در آب‌های خلیج فارس

24 مرداد 1402 ساعت 10:11

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مواضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.
سردار حمید خرمدل صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات سال گذشته عالمانه عمل کردند که به سهم خود از شما‌ها تشکر می‌کنم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی ژاپن به دستور رئیس جمهور آمریکا گریزی زد و گفت: آمریکا آن فاجعه انسانی را علیه ژاپن روا داشت و از آن طرف برخی از مردم ژاپن می‌گفتند؛ آمریکا کار خوبی کرد. این همان جنگ روانی است. در کشور ما؛ آمریکا هزاران کارشکنی در مسیر پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی ایجاد کرده و از طرفی می‌خواهند با جنگ روانی بر آن‌ها سرپوش بگذارند.
سردار خرمدل در ادامه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران الحمدالله با مقاومت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به جایی رسیده که نفت ما را دزدیده‌اند، آمریکا و هیچ کشوری جرأت پیدا کرده آن را ندارد. این خیلی شکوه و عظمت می‌خواهد. آمریکا روزی تو سر مردم میزد، الان نفت ما را دزدیده‌اند و جرأت پیدا کرده آن را ندارد.
وی تأکید کرد: ما مردم بسیار فهیم و مقاوم و رهبر حکیمی داریم. آمریکا در مقابل تدبیر‌های حکیمانه رهبر انقلاب سردرگم شده و به همین خاطر تمام سیاست‌های آمریکا شکست خورده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به حضور هواپیما‌های آمریکا در خلیج فارس گریزی زد و گفت: آمریکا بیشتر از هر زمان دیگری ذلیل و منزوی شده و حضور چند هواپیمای آمریکا در آب‌های خلیج فارس دلدداری به کشور‌های عربی است و گرنه همه می‌دانند که دیگر آمریکا هیچ کاری از دستش بر نمی‌آید.
سردار خرمدل تأکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی به جایی رسیده که آمریکا نفت ما را می‌گیرند، نفت‌شان را می‌گیریم، کشتی ما را که می‌گیرند کشتی آن‌ها را می‌گیریم و نیروی ما را که می‌گیرند، نیروی آن‌ها را می‌گیریم.
وی افزود: مسئولان ما در کشور‌های بیخ گوش آمریکا در حال رایزنی و ارتباط هستند. جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است. به همین خاطر شبانه روز علیه ما برنامه‌ریزی می‌شود. هر گاه یک قله‌ای را فتح کردیم، می‌خواستند سیلی به ما بزنند. زهی خیال باطل.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم که رهبر ما صادق الوعده است و همه شما‌ها نابودی تمدن آمریکا و اسرائیل را می‌بینید. آن‌ها تدریجی شکل گرفتند و تدریجی هم فروپاشی می‌کنند.
وی به دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی گریزی زد و گفت: تضعیف باور‌های دینی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی است که رسانه‌ها باید تقویت باور‌های دینی را در اولویت کاری خودشان قرار دهند.
خرم دل با اشاره به جریان جنگ نرم، تصریح کرد: جنگ نرم و حجم تخریب بالایی بر علیه ما وجود داشته و نزدیک ۳٠٠ شبکه بر علیه ما محتوا تولید می‌کنند.
سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در انتهای صحبت‌هایش به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: موضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.
وی تأکید کرد: سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت چهار رکن است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند و ما در سپاه آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
خرمدل گفت: در بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیما برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است و دانشجویان از کاندیدا‌ها برای بیان دیدگاه‌هایشان دعوت می‌کنند که در دانشگاه‌ها حرف‌هایشان را بزنند. همچنین صدا و سیما ظرفیتی را برای حضور نامزد‌های انتخابات مجلس برای ارائه نظرات‌شان فراهم شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص سلامت انتخابات مجلس، اظهار داشت: اینکه بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند از سلامت انتخابات حرف می‌زنند. این ظلم به نظام است. انتخابات همیشه در کشور ما در نهایت سلامت برگزار شده و بیان این حرف‌ها خیانت است.
وی افزود: در دوره گذشته تک به تک با فرمانداران صحبت می‌شد. آقای کلانتری، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در دوره قبل قرآن را آورد و همه را قسم داد. الحمدالله بهترین انتخابات هم برگزار شد.
سردار خرمدل تاکید کرد که کاندیداها این کلمه را بکار نبرند، این حرف دشمن است. قطعاً ما باید به دست‌اندرکاران انتخابات مجلس تذکر دهیم و صحبت کنیم تا این دغدغه همه مرتفع شود.
وی افزود: همه برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از کاندیداها پیرامون یکی از فرمانداران دغدغه داشت که ما آن فرماندار را آوردیم و باهاش صحبت کردیم و فرماندار نکاتی را مطرح کردند که حرفش هم درست بود.


کد مطلب: 465934

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465934/فرمانده-سپاه-فتح-استان-کهگیلویه-بویراحمد-مواضع-انتخابات-آتی-مجلس-عدم-دخالت-بعضی-کاندیداها-جا-می-نشینند-سلامت-حرف-می-زنند-این-ظلم-نظام-همه-برای-متفق-القول-پای-کار-هستند-آقای-کلانتری-استاندار-وقت-دوره-قبل-قرآن-آورد-همه-قسم-نظر-باره-حضور-هواپیماهای-جنگی-آب-های-خلیج-فارس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1