تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۶۵۷۹۶
صبح امروز (جمعه 20 مرداد 1402) انجام گرفت

«نادر منتظریان» برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد / منتظریان: برای اولین بار به عنوان کاندیدای برنامه محور در صحنه حضور می یابم / کسانی هم که می خواهند در این سنگر مقدس بنشینند باید حتما از مرحله شعار گذر کنند/ با فکر شایسته سالاری و نه به «تبعیض» و «فساد» پا به این عرصه گذاشته‌ام

۷۶
۶
«نادر منتظریان» برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد / منتظریان: برای اولین بار به عنوان کاندیدای برنامه محور در صحنه حضور می یابم / کسانی هم که می خواهند در این سنگر مقدس بنشینند باید حتما از مرحله شعار گذر کنند/ با فکر شایسته سالاری و نه به «تبعیض» و «فساد» پا به این عرصه گذاشته‌ام
کبنا ؛
پس از ثبت نام محمد بهرامی، نادر منتظریان نیز در (روز جمعه 20 مردادماه 1402) ثبت نام کرد. نستهن مقدم، علی خرامین، غلام محمد زارعی، مهدی روشنفکر چهارگزینه مطرح دیگری هستند که هنوز ثبت نام نکرده‌اند. غلام محمد زارع شب گذشته یک جلسه مشوری با بزرگان برگزار کرده که هنوز در سطح رسانه‌ها بازتاب نداشته است، نستهن مقدم که شنیده می‌شوذ برخی از بزرگان ایل تامرادی به سمت او تمایل دارد و توانسته است تا حد زیادی اقبال عمومی را در بویراحمد سفلی به سمت خود بیاورد به سبد آراء مهدی روشنفکر خدشه جدی وارد می‌کند. علی خرامین یکی دیگر از گزینه‌ها است که مورد اقبال جامعه دانشگاهی قرار دارد. در خصوص این وضعیت و فضای سیاسی حوزه سیاسی بویراحمد، دنا و مارگون تحلیل‌های کبنا را به زودی خواهید خواند.
به گزارش کبنا نیوز، نادر منتظریان_ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی_ پیش از ثبت نام، بر سر قبور شهدای نیروی انتظامی، شهید عبدیان (شهید رسانه) و در گلزار شهدا حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاس‌گزارم که توفیق پیدا کردیم برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون شرکت کنیم.
وی بیان کرد: همه روز‌های خدا مبارک هستند ولی روز جمعه متعلق به امام عصر است و برکات خاصی دارد به همین دلیل روز جمعه را برای ثبت نام انتخاب کردم.
«نادر منتظریان» برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
منتظریان اظهار کرد: گلزار شهدا جایی بزرگ و مقدس است ضرورت داشت که پیش از ثبت نام با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.
اعتقاد ما بر این است که شهدا از هستی خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت ملت ایران گذشتند، اگر بخواهیم موفق باشیم باید اهداف شهدا را تعقیب کنیم. امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم در اکثر موضوعات اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد، تنها موضوعی که کسی روی آن اختلافی ندارد شهدا هستند.
منتظریان در ادامه با بیان اینکه ما در خدمت همه مردم ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد بزرگ واحد هستیم، افزود: کارم را از این مکان مقدس شروع می‌کنم؛ چرا که کسی روی آن اختلافی ندارد.
وی با تأکید بر اینکه اگر قرار است بخشی از مشکلاتمان را حل کنیم حتماً باید با تأسی از شهدا باشد، اظهار کرد: چون شهدا عملگرا بوده‌اند و کسانی هم که می‌خواهند در این سنگر مقدس بنشینند باید حتماً از مرحله شعار گذر کنند و افراد عملگرا در این جایگاه بنشینند، ما نیز باید عملگرا باشیم.
منتظریان با اشاره به تجارب کاری خود افزود: در سازمان‌های مختلفی مشغول بوده‌ام، اما امروز احساس کردم مهمترین سنگر و جایگاهی که می‌تواند مشکلات نظام را حل کند، مجلس است. در طول دوره خدمتم در راستای دو وظیفه نمایندگان مجلس یعنی قانون‌گذاری و نظارت تجارب خوبی داشته‌ام.
منتظریان با بیان اینکه اعتقادم این است که نظام ما از بحران‌های سختی گذر کرده، اظهار کرد: یکی از موانعی که مردم را دچار مشکل کرده تبعیض و فساد حاصل سوء مدیریت‌ها است.
وی با بیان اینکه باید اعتماد عمومی به عنوان سرمایه‌های کشور افزایش پیدا کند گفت: مشکلات معیشتی، اقتصاد، بیکاری، نارضایتی، تبعیض و فساد اعتماد عمومی مردم را تنزل داده است.
نادر منتظریان برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
وی خاطرنشان کرد: تکلیفاً و برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه حضور پیدا کردم، در این مدت اقبال خوبی از سوی مردم به جریان ما به وجود آمده و خواست همگانی است که در این صحنه حضور داشته باشیم.
منتظریان افزود: تنها کاندیدایی هستم که یک جریان فکری من را همراهی می‌کند و با توجه به نوع نگاه بنده و حرکت من نسبت به جامعه، جریانات مختلف اعتقاد دارند که این توانایی برای حل مشکلات وجود دارد.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: امروز احساس می‌کنم آسیب‌هایی در استان ما وجود دارند که به عنوان نیرو‌های فکری جامعه، به کمک تحصیل کردگان و دلسوزان باید کمک کنیم این آسیب‌ها از جامعه برداشته شود و استان در مسیر توسعه قرار بگیرد.
وی بیان کرد: یکی از معضلات در جامعه ما قبیله گرایی و طایفه گرایی است، علارغم اینکه استان ما استانی عشیره‌ای است و برای نسب‌ها و سبب‌هایمان و طوایفمان احترام قائل هستیم ولی باید تلاشمان بر این باشد که طوایف در کنار هم در صحنه انتخابات بیایند.
منتظریان بیان کرد: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد و برای برخی آسیب‌هایی که وجود دارد به دنبال شایسته سالاری هستم، همان طوری که یکی از مسائلی که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد مبارزه با فساد و تبعیض بود، امروز هم ما در نظام اسلامی وظیفه داریم به کمک همه اقشار جامعه با این پدیده شوم، با شعار شایسته سالاری و نه به تبعیض و فساد مبارزه کنیم.
توصیه به ستاد انتخابات گفت: مقام معظم رهبری ۱۱ ماه قبل از برگزاری انتخابات کلید آن را زدند، انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است مخصوصاً در سالی که مورد هجمه دشمن هستیم و مردم ما به جهت اقتصادی و دیگر مشکلات دچار گرفتاری هستند، یکی از دلایل اصلی که مقام معظم رهبری ۱۱ ماه قبل از سال انتخابات به عنوان سال مهمی یاد کردند ۴ کلیدواژه را به جامعه و مسوولان انتخابات اعلام کردند همین بوده است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت:‌ایشان بحث سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، رقابت انتخابات، را به عنوان کلیدواژه‌هایی مطرح کردند که مشارکت انتخابات را افزایش می‌دهد.
منتظریان بیان کرد: مردم عزیز ما تکلیفی دارند و هر رأی آن‌ها تیری به قلب دشمن است، حضور مردم به پای صندوق‌های رأی به معنای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.
وی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، یقین دارم که انتخابات سالمی در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و صیانت از آراء مردم وجود دارد، انتظارم این است مسوولانی که انتخابات را برگزار می‌کنند برنامه‌ریزی داشته باشند و این اعتماد را به مردم بدهند که از آراء صیانت می‌شود و انتخابات آزاد برگزار می‌شود و مردم با خیال راحت رأی خود را به صندوق بیاندازند.
وی با اشاره به صحت انتخابات گفت: شاهد بودیم که دولت‌هایی برگزار‌کننده انتخابات بوده‌اند ولی سلیقه مخالف ان‌ها پیروز انتخابات شد که این نشانه سلامت انتخابات است.
منتظریان اضافه کرد: هر کسی که احساس می‌کند توانایی دارد بخشی از مشکلات مردم را حل کند در صحنه حضور پیدا کند.
وی گفت: کسانی که در صحنه انتخابات حضور پیدا می‌کنند باید تلاش کنیم خود را به درستی و در چارچوب به مردم معرفی کنیم و مردم را آزاد بگذاریم که بهترین کسی که می‌تواند جامعه را به سمت توسعه پیش ببرد انتخاب کنند.
این کاندیدای انتخابات افزود: اقبال خوبی از سوی مردم به سمت جریان ما وجود دارد، برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم پس از موفقیت در این صحنه، حتماً از سرمایه‌گذاران در سطح ملی، شرکت‌ها و امکاناتی که در اختیار نظام وجود دارد به استان بیاوریم.
وی بیان کرد: اولین اولویت بنده اشتغال جوانان است، یقین دارم در فاصله کوتاهی پس از انتخابات می‌توانیم اشتغال پایدار را در بویراحمد بزرگ واحد ایجاد کنیم.
«نادر منتظریان» برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
منتظریان افزود: برای رسیدن به اشتغال پایدار باید کلید تولید‌زده شود، با تولید و اشتغال مشکلات مردم حل می‌شود.
وی اظهار کرد: اگر از زیلایی تا تنگ سرخ، از میمند تا کوشک، لوداب تا بابکان را ببینیم نعمت‌های خدادادی فراوان است، ما کمتر از یک درصد مساحت کشور و جمعیت را در اختیار داریم ولی پتاسیل‌های زیادی داریم که اگر بتوانیم آن‌ها را از قوه به فعل بیاوریم فرصت‌های اشتغال و تولید فراهم می‌شود.
وی در انتها با بیان اینکه همه طوایف و ایل‌های بزرگ بویراحمد برایم ارزشمند هستند و از دل ایلات ما انسان‌های بزرگی در سطح جامعه در حال خدمت رسانی هستند، گفت: ضرورتی ندارد برنامه‌هایم را در حوزه‌های مختلف بیان کنم ولی در فرصت مناسب برنامه‌هایم را در اختیار مردم عزیز قرار می‌دهم تا به عنوان کاندیدای برنامه محور برای اولین بار در صحنه حضور می‌یابم و همچنین برنامه‌ای را عنوان می‌کنم که بتوانم به آن عمل کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بره اول همو که باهاته درستش کن بعد بیا برای مردم تعیین تکلیف کن
Iran, Islamic Republic of
انشالله که حتما آقای حاج نادر منتظریان پیروز میدان هستش ایشون بر اساس شایسته سالاری حرکت میکنه نه طایفه گرایی
بویراحمد
Russian Federation
این دوره به یاری خدا فردی توانمند بنام بهرامی راهی مجلس میشه که عملگرا باشه نه‌اهل وعده دادن نسل جوان اماده ایم از دکتر بهرامی حمایت کنیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
کدوم برنامه؟
این حرفای قشنگ رو همه میتونن بزنن،
میخای اشتغال ایجاد کنی بگو چگونه
همتون فقط شعار میدین
هیچ فرقی با هم ندارین
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست اطلاعات را بیان کنه،کسیکه برنامه داره با برنانه ریزی میره جلو نه با حرف الکی
پارس
Iran, Islamic Republic of
عوامفریبی تا کی ؛مردم کاملا همه را می شناسند پیمان با شهدا خوب است ولی در همه زمینه ها ، و قطعا نفر سوم و چهارم است
Netherlands
پارس به زبان لری گوارای جودت
Iran, Islamic Republic of
همراهی اسمعیل اصغرنژادبا منتظریان ،انشااله خوش یمن ومبارک است
Iran, Islamic Republic of
باید گفت ؛
خون شهدا ، گریبان رانت خواران را قطعا خواهد گرفت.
شاید امروز !
شاید فردا !
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
الکی چرا شایعه پراکنی میکنی دو تا از بزرگان تامرادی را نام ببر که با نستهن مقدم می باشه ما دوست داریم مقدم تا آخر بماند تا وزن هر کسی مشخص بشه.
Iran, Islamic Republic of
باتمام احترام به ایل تامرادی ولی روشنفکر شایسته ایل تامرادی نیست.. اقتدار نداره.
یا ابا عبدالله الحسین(ع)
Iran, Islamic Republic of
...شهداء خارج از سیاست وتعلقات دنیوی از جان خودگذشتن تا به ندای معمار بزرگ انقلاب لبیک گفته باشن...
میلا‌د
درود بر منتظریان
با قاطعیت پیروز انتخابات هستید
سعید
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله هر که حقشه قبول بشه.
Russian Federation
کاندیدی که برنامه دارد و هدفش آوردن سرمایه گذاران در سطح ملی و شرکت ها و استفاده از امکانات نظام برای حل مشکل اشتغال جوانان است،با اقبال جوانان روبرو خواهد شد.
Russian Federation
آنهایی که منتظریان را از نزدیک دیده اند و از او شناخت کافی دارند می دانند منتظریان اهل شعار نیست و انسان توانمند و عملگرایی است.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت
مارگون
این حرکت ایشان به دلم نشست انصافا از امروز من به منتظریان رای می دهم . قطعا برنده ی انتخابات هستند
Russian Federation
منتظریان آخرین اُمید مردم بویراحمد دنا و مارگون برای نجات استان است.
جانا
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
Russian Federation
منتظریان هم رای جریانی دارد هم آرای قومی
آن چه از هر کوی و برزن به گوش می رسد حکایت از پیروزی قطعی نادر منتظریان در حوزه ی بویراحمد،دنا و مارگون دارد
Netherlands
شما به اطراف اقای منتظریان دقیق تر شوید.از همه گروه هایی که دل در گروه ابادانی استان دارند وجود دارد .حاج نادر فراتر از قوم طایفه وجریان هست ‌حاج نادر حقله مفقوده سالهای سال بویراحمد و ماوا دل دلسوزان استان و شهرستان
Russian Federation
نادر منتظریان اهل تعامل و ارتباط با رده های مختلف حاکمیت است و سابقه ی کار در چندین وزارتخانه دارد و راهها را چشم بسته می رود.برای داشتن نماینده ای در تراز ملی و حتی نماینده ی بسیار مقتدری به عنوان نماینده ی حوزه ی جنوب کشور از انتخاب منتظریان پشیمان نخواهید شد
رضا
United States
درود بر حاج آقا منتظریان
تامرادی
Romania
به امید پیروزی و حذف طایفه گرایی ، دروغ گویی و نفاق و تفرقه در بین طوایف بویراحمد
Russian Federation
حاج منتظریان مدیریت فوق العاده در اجماع سازی مردم حول محور نظام دارد.کسانی که قضاوت های نادرست می کنند یا از توانایی کم نظیر او بی اطلاعند یا مغرضانه انکار می کنند البته حتی مخالفان سرسختش هم به تواناییش ایمان دارند.
Russian Federation
حاج منتظریان مدیریت فوق العاده در اجماع سازی مردم حول محور نظام دارد.کسانی که قضاوت های نادرست می کنند یا از توانایی کم نظیر او بی اطلاعند یا مغرضانه انکار می کنند البته حتی مخالفان سرسختش هم به تواناییش ایمان دارند.
Russian Federation
منتظریان پیروز قطعی انتخابات است کسانی که هنوز مردد هستند تردید را بشکنند و زودتر بپیوندند که در این پیروزی شیرین شریک باشند.
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
باور کنید تنها کسی ک میتونه این شهرستان رو نجات بده فقط منتظریانه درود بر تو
Russian Federation
رمز پیروزی حاج نادر اول از همه توکل به خدا بعد صادق بودن با مردم است؛
نادر مهربان است
نادر شجاع است
نادر اهل خرد و مشورت است
نادر دروغ نمی گوید؛دروغ ویژگی های انسان های ضعیف است
نادر بسیار آرام،متین و بسیار باهوش است
نادر اراده ی پولادین دارد
نادر مطیع محض ولایت است
نادر در همه ی سمت های قبلی روسفید بوده است
مردم نادر را شناخته اند و به صداقت و وفاداری و توانایی او ایمان دارند
از همه جا از صفات کم نظیر حاج نادر صحبت می شود
نادر بسیار با صلابت همچون دنای استوار است
Russian Federation
پیروزی حاج منتظریان تثبیت شده است فقط هواداران تلاش کنند که این پیروزی با اختلاف بسیار بالا از نفر دوم باشد.
لطف الله
Russian Federation
هر جا سر می زنیم صحبت از قبولی دکتر منتظریانه. مخصوصا این چند ماه خیلی از مردم رفته اند به سمت ایشان
Iran, Islamic Republic of
دکتر ...ایشون لیسانسش به زور گرفتن...دکترش کجا بود
مختار بهروز
Iran, Islamic Republic of
با استعانت از شهدای‌ والامقام خصوصا شهید بزرگ سردار بزرگ شهید سلیمانی وشهدای مظلوم امنیت وخصوصا سه تا شهید امنیت استان خودمان با تلاش و کوشش پیروزی کاندید جریان انقلابی را در اسفند 1402شاهد باشیم
س.ن.خ
Iran, Islamic Republic of
فرض کن چهارم هم بشه.. ولی از نماینده فعلی بیشتر برد دارررررررره.....
United States
چو دشمن بترسد شود چاپلوس
تو لشکر بیارای و بربند کوس✅
به جنگ آنگهی شو که دشمن ز جنگ
بپرهیزد و سست گردد به ننگ😎
وگر آشتی جوید و راستی
نبینی به دل اندر اون کاستی🤔
ازو باج بستان و کینه مجوی
چنین دار نزدیک او آب‌روی😇
چو بخشنده باشی گرامی شوی
ز دانایی و داد نامی شوی🌹✅
بویراحمد واحد تو را میخواهد...تو را میخواند🌺
ورزش
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت کسی که هم شناخت وهم قدرت چانه زنی بالایی در سطح کشور دارد. اعتقاد دارم می تواند فرد توانمندی در مجلس باشد.
آغا رحیم خان
United States
چو دشمن بترسد شود چاپلوس
تو لشکر بیارای و بربند کوس✅
به جنگ آنگهی شو که دشمن ز جنگ
بپرهیزد و سست گردد به ننگ😎
وگر آشتی جوید و راستی
نبینی به دل اندر اون کاستی🤔
ازو باج بستان و کینه مجوی
چنین دار نزدیک او آب‌روی😇
تمام وجود دشمن رو ترس و اضطراب گرفته..یه بار مصرفها
چو بخشنده باشی گرامی شوی
ز دانایی و داد نامی شوی🌹✅
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت کبنانیوز به عنوان رسانه ای قابل اعتماد و صادق
باور کنید منتظریان امسال یک رکورد بی نظیری در انتخابات ثبت خواهد کرد.در هر جایی و هر صنفی صحبت از توانایی فوق العاده ی حاج منتظریان است.مردم فوج فوج در حال پیوستن به منتظریان هستند.خدا را شکر که با استقبال بی نظیر این روزها از حاج منتظریان،مردم از دایره ی تعصبات قومی گذر کرده اند و منتظریان را نخ تسبیح این برادری و اخوت می دانند.
بویراحمد سرافراز
Netherlands
بنده از زمان باقر موسوی دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نکردم چون هیچ کدام از کاندیدا ها لایق مردم بویراحمد نمیدانستم واینک شخصی فراتر از موسوی یافتم .حاج نادر یک فرهنگ هست حاج نادر یک برند هست برای استان .بی شک وجودشان در مجلس سرشار از خیر و برکت خواهد. اینبار سر شوق تر از گذشته سنگ تمام خواهیم گذاشت
Iran, Islamic Republic of
نادر یک مکتب است ؛ مکتب حاج نادر
دشتروم جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
موسوی را با منتظریان مقایسه نکنید

این مقایسه ظلم به سید باقر موسوی و آراد اندیشان است

پایگاه فکری و سیاسی آقای منتظریان بود که باعث محرومیت سید باقر موسوی از سال ۸۲ تاکنون در انتخابات شده است

از موسوی استفاده ابزاری نکنید

تفکر شما نقطه مقابل موسوی است
سلام
سید باقر موسوی از معرفت صلابت و یک رنگی منتظریان استقبال میکنه
به ایشان مراجع کنید
آگاه
Romania
دلش بخواد با ایشون مقایسه بشه
مشی رضاقلی
Iran, Islamic Republic of
پس دور قبل هم حاج منتظریان بود ،تو کدوم چاله چوله ای بودی که دور قبل پیداش نکردی؟
یاسوج
Netherlands
جونم شیر بیشه
فرهنگی
Korea, Republic of
درود بر حاج منتظریان
با قاطعیت پیروز انتخابات هست
و انشالله قطع دستان قومگراییی و قبیله گرایی
امیری زیلایی
United Arab Emirates
حاج منتظریان گل سرسبد هست وخواهدبود وانشااله باهمت مردم عزیز حوزه انتخابیه انتخاب خواهدشد
مرد میدان
United States
مرد نظارگر و مقدر انشالله در مجلس می رود
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
خداوندراشاهدمیگیرم که حاج نادرمنتظریان اهل شعارنیست،اهل خدمت،شعارش اینه،باهم باشیم،نه بامن،جاذبه ایست،نه دافع کننده،باهم بخندیم،نه به هم،دنبال سرمایه گذاری کلان برای استان می باشد،که باعث جذب جوانان درکارخانه وکارگاههاست.
.
Iran, Islamic Republic of
یعنی منتظریان یه پا و یه دسش هم نبو بهتر از بقیه نمایندیل مخصوصا روشنفکره
Netherlands
سونامی بزرگ در پاتاوه مارگون و لوداب برای حاج نادر در راه است
Netherlands
درود بر شرافتت که از خیلی ها بالاتر است
باور
Netherlands
انتظار به سر خواهد رسید مطمعن باشید.منتظریان عشق است
سی سخت
United States
مردم شریف بویراحمد،دنا و مارگون تنها علاج رفع مشکلات و محرومیت زدایی نماینده مقتدر و دارای سابقه درخشان همراه با تدبیر و عقلانیت و شناخت از ریز و درشت دستگاهها و ادارات کشور خواهد بود
حاج منتظریان با صلابت و شجاعت و توانایی و علمی که دارند قطعا قادر به سرافرازی مردم در حیطه مشکلات و گرفتاری های آنها خواهد داشت..
بیائید در دوازدهمین دوره مجلس طبق توانایی ها و شایسته سالاری رای دهیم که حاج نادر در تمام زمینه ها از نامزدهای محترمی که ثبتنام کردند بالاتر و تواناتر است.‌ . به امید سرافرازی مردم بویراحمد واحد
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چه شده است انگار غلغله ای در شهر برپا شده است
ولی همین قدر میدانم که در هر کوی و برزن حرف از توانایی های منتظریان و نبوغ ذاتیش است.قطع یقین حاج منتظریان بی رقیب صدرنشین جدول است و هر چه جلو می رویم این شور فراگیرتر می شود.
نادر دیگر یک فرد نیست نادر پایه گذار یک مکتب است مکتب ضد فساد تبعیض و بی عدالتی
معلم
Iran, Islamic Republic of
پایان تبعیص بی عدالتی طایفه گرایی و قوم گرایی حاج نادر مهربانان به امید روزهای خوب پیروزی
امین
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
نماینده قطعی بویراحمد
بی طرف
United States
جناب حاج منتظریان از چهرهای ملی استان هستش و نفود خوبی در سطح ملی دارند و قطعا میتواند گره گشایی خیلی از مشکلات استان باشند،انشااله پیروز انتخابات ۱۴۰۲ خواهند بود.
واقعا بدون جانبداری یا تعصب خاصی آقای منتظریان کاملا با برنامه هستند همه حرفهایی را که میزنند بهش ایمان دارند و مطمین هستم که با شایسته سالاری و مبارزه با فساد به داد این مردم مظلوم خواهد رسید.
پیروزی در انتخابات آقای منتظریان صدرصدی خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
به تو از دور سلام
کجایی ژنرال که بویراحمد واحد صدایت میکند انشالا رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی
منتظریان قبولی قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی است انشالا
لبییییییییک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
کمپین نه به طایفه گرایی و روشنفکر بیشترین تأثیرات را بر انتخابات مجلس دارد و خواهد گذاشت.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارعی عزیز
جهان‌بین
Iran, Islamic Republic of
انسانی شریف و با دیدی بلند وشجاع با برنامه در ملاقاتی که با و داشتیم در او احساس کردم
جهان‌بین
Iran, Islamic Republic of
انسانی شریف و با دیدی بلند وشجاع با برنامه در ملاقاتی که با و داشتیم در او احساس کردم
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
، سه آیتم موفقیت ایشان😀😀😀😀
لبیک یا حسین
United States
ان شاء اله دور دوازدهم پیروزی از ان حاج نادر می باشد .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بی شک منتظریان پیروز انتخابات است
اکبر ی
Iran, Islamic Republic of
خدایی تا کی ذلت؟
من خودم کارمند یک نهاد رد بالا هستم؟ بیشترین بودجه اول گچساران و بعدش کهگیلویه و آخر بویراحمد است.....
به نماینده حال حاضری که اصالتآ دهدشتی است؛ حتی شناسامه خود و فززندانشم از سوابق اینکه دهدشتی هستن نشان میده؟ فکر میکنید به فکر بویراحمد است؟ اصلا این آقا یک ذره غیرت روی بویراحمد بالا و پایین نداره....
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان شما که رشته تحصیلیتون الهیات است بدرد چه چیز مجلس می خوره...شما ازاقتصاد بودجه چ بلدی ..فقط بلدی مردم تخریب کنی ...
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بزرگ و واحد،
دنای سربلند
و مارگون سبز

حاج نادر منتظریان را می خوانند و می خواهند و چشم به راهند

به امید پیروزی حاج نادر و تحکیم بویراحمد واحد و پایان تفکر تفرقه انگیز قومی - قبیله ای
پاتاوه
Romania
آرای انتخابات ۱۴۰۲ به ترتیب
۱ حاج مهدی روشنفکر برنده انتخابات
۲ بهرامی
۳ زارعی
۴ منتظریان
۵ و ......
سی سخت
Romania
منتظریان سوم می شود با ۲۵ هزار رای
بویراحمد
Romania
خبرنگار و خبرگزار باید بی طرف باشد نه منتسب به‌یک شخص یا گروه باشد مثا کبنا منتسب به منتظریان است . حالا که اینطور تیتر می زنید روزت نمبارک.
علی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان

عالی
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1