تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۵۷۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

تاجگردون به تنور انتخابات دمید / رقیب سرسخت تاجگردون در انتخابات اسفند 1402 کیست؟ / تیم زاکانی با تاجگردون چه بازی می‌کنند؟

۱۳۰
۴
تاجگردون به تنور انتخابات دمید / رقیب سرسخت تاجگردون در انتخابات اسفند 1402 کیست؟ / تیم زاکانی با تاجگردون چه بازی می‌کنند؟
کبنا ؛
موتور انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت گرم شده و با ثبت‌نام غلامرضا تاجگردون_ نماینده سابق این شهرستان‌ها تنور انتخابات گرم‌تر هم شده، در این باره تحلیل‌های بسیاری دارند و این روزها بازار شایعات و حرف و حدیث‌هایی که عمدتاً پایه و اساس ندارد هم زیاد شده، مثلاً برخی از رد صلاحیت تاجگردون سخن به میان می‌آورند و می‌گویند، تیم زاکانی به این سادگی دست بردار تاجگردون نیستند.
آنها برای حفظ حیثت خودشان هم که شده با کهگیلویه و بویراحمدی‌های مخالف تاجگردون هم صدا می‌شوند و تحرکات زیادی برای رد صلاحیت او به کار می‌بندند تا ماجرای رد اعتبارنامه تاجگردون را تکرار کنند. حضور تاجگردون در انتخابات مجلس 1402 گچساران و باشت ورق بازی را بهم می‌زند. به نظر می‌رسد تاجگردون در این دوره رقیب سرسختی به نام ریحان محمدپور داشته باشد. گفتمان محمدپور خیلی به‌روزتر و آرمانی‌تر از گفتمان تاجگردون نشان می‌دهد. تاجگردون بارها مورد نقد رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته و مردم او را آزموده‌اند. حرف‌های زیادی از تبعیض و پارتی‌‌بازی و پیمانکارپروری در دوران تاجگردون در جامعه شنیده می‌شد و تصور می‌شود که آن روزها به این سادگی به فراموشی سپرده نشود.
محمدپور با رویکرد جدید و با توجه به تجربه‌ای که این سال‌ها در تهران کسب کرده پا به میدان انتخابات مجلس گذاشته است. او جوانی هست که دست خیلی از جوانان را گرفته و کار خیلی‌ها را در تهران دنبال کرده و به نظر می‌رسد در این دوره او به این سادگی میدان را وانگذارد. محمدپور بعد از انتخابات اسفند 98 صحنه را رها نکرده و در این چند سال تشکیلاتی‌تر عمل کرده و توانسته پایگاه اجتماعی خوبی برای خود دست و پا کند. همچنین شنیده شده که خیلی از اصولگرایان شاخص به سمت او تمایل دارند و بعید نیست که ریحان محمدپور از سبد اصولگرایان بیرون آید. فعلاً صحبت کردن در این باره خیلی زود است و همه چیز به روزهای آینده و نشست اصولگرایان بستگی دارد.
اما تاجگردون نیز ثبت نام کرده است. هر چند این ثبت نام به منزله این نیست که همه چیز به نفع تاجگردون باشد. اما تاجگردون قدم اول را برداشته و رقیبانش به ویژه اصولگرایان می‌دانند چه رقیب سرسخت و قدرتمندی دارند. 
یکی از شهروندان در یادداشتی اینگونه نوشت: قهرمان؛ واژه‌ای که هم در شکل و هم در معنا حکایت از‌ امید بخشی و‌ امیدآفرینی دارد.
بیایید کمی موضوع را جزئی‌تر بررسی کنیم، اینکه چه تعریفی می‌توانیم از قهرمان داشته باشیم و الزامات و ویژگی‌های قهرمان بودن را در چه خصوصیاتی باید جست و جو کنیم؟
شاید بتوان قهرمان‌ها را افراد نابغه و استثنایی در نظر گرفت که با گذر از تحولات اجتماعی، جامعه را به سمت آرمان شهر هدایت می‌کنند و با پانهادن بر روزمرگی و زندگی روزمره، تلاش می‌کنند تا با تکیه بر شجاعت به هدف خود که همان امکان زیست بهتر افراد جامعه است نزدیک و نزدیک‌تر شوند.
به شخصه دکتر غلام رضا تاجگردون را نه تنها قهرمان مردم بلکه فراتر از آن لیدر و مروج روح قهرمانی می‌دانم چرا که وی همواره خود را در مسیری قرار داده که با گذر از تحولات اجتماعی بتواند در حوزه نظر آگاهی بخش و آگاهی آفرین باشد و در حوزه عمل اجرا‌کننده‌ی محتویات و مفاهیم حاصل از آگاهی، شخصی که در تمام دوران خدمت‌گزاری به مردمش ارائه‌گر شکل و سیستمی از مدیریت بود که هیچ کس انتظار و توقع امورات نازل روزمره از وی نداشت و همه متوقع ایجاد تحولات اجتماعی و بنیادین بودند چرا که شخصیت تاج گردون ورای روزمرگی و در تواتر شجاعت زندگی قهرمانی بود که همین نوع نگاه به‌ایشان خود حاکی از قدرت و توان مدیریتی بالای وی و ایجاد فرهنگ مطالبه‌گری صحیح و درستی بود که‌ ایشان در جامعه نهادینه کرده بودند.
مقدمه بالا در رابطه شخصیت کم نظیر دکتر تاجگردون را به این دلیل به رشته تحریر درآوردم تا از دلایل لزوم ثبت نام‌ ایشان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه گچساران بگویم، دلایلی که اگر بخواهم در این مقال به آن‌ها بپردازم، مثنوی هفتاد من خواهد شد؛ به همین دلیل ترجیح می‌دهم که به موارد کوتاهی از آن‌ها اشاره کنم.
اولین دلیلی که می‌توان برای ثبت نام‌ ایشان آورد، از دست رفتن جایگاه و هویت اقتداری صندلی نمایندگی گچساران در مجلس شورای اسلامی پس از‌ ایشان است، جایگاهی که با مرارت و سخت کوشی و دانایی و شجاعت شخص دکتر تاجگردون به دست آمد و یک شبه و پس از‌ ایشان در محاق قرار گرفت و چون آرزو‌های جوانان گچسارانی و باشتی بر باد رفت و در طول ایام پس از‌ ایشان هیچ گاه هیچ صدایی از این صندلی و فرد تکیه‌دهنده بر آن برای دادخواهی و مطالبه‌گری مردم برنخواست تا بار دیگر مردم مجاب شوند که باید به سراغ باران بروند و ترانه (باز باران) سردهند.
دوم اینکه شخصیت، منش، عملکرد و کاریزمای تاج گردون تنها عاملی است که در عین کثرت و تنوع اقوام ساکن در گچساران و باشت می‌تواند خلق وحدت کند و همه اقوام و اقشار را ذیل‌ یک پرچم و بیرق نگه دارد و نگاهش به همه یکسان و بدور از حب و بغض و قوم گرایی و طرفدارمحوری باشد.
تاجگردون نه در حرف، که در عمل نشان داد می‌توان و باید بتوان که به این مردم محروم و مظلوم خدمت صادقانه و آگاهانه کرد و در طول هشت سالی که افتخار نمایندگی مردم را داشت چنان رزومه و سابقه کاری از خود نشان داد که تا سال‌های سال ردپای وی در توسعه و فرآیند توسعه‌ای نمایان و هویدا است
اینکه پس از دکتر تاج گردون تمام فعالیت‌های عمرانی به کما عمیق رفتند و سهم گچساران و باشت از مدار توسعه و طرح‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و... تنها آه و حسرت بود، خود نمود دیگری از الزام نامزدی‌ ایشان برای انتخابات پیش رو است و اگر نبود پیش راه‌اندازی پتروشیمی گچساران و سد چمشیر که حاصل تلاش‌ها و چانه زنی‌ها و رفت و آمد‌های دکتر تاجگردون در طی دوران نمایندگی‌اش شاید برخی مدعیان حتی جرئت و روی بیرون آمدن از خانه را هم نداشتند.
می‌توان دلایل بسیاری برای ورود‌ ایشان به عرصه انتخابات برشمرد، اما بنظر مهمترین و بزرگترین دلیلی که باید نام برد‌ امید است،
امید مردمی که در نبود تاجگردون بر باد رفت و با ورود تاجگردون دوباره جوانه خواهد زد.
      
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر ریحان محمدپور
چاه تلخ
Iran, Islamic Republic of
پیشگو نیستم چه کسی رای می آورد
ولی همگان می‌دانیم هرگز در تاریخ استان مردم انتخابشان افرادی چون تاجگردون نخواهد بود ، اونهم اگر صلاحیتش تاییدشود، که بعیداست
Iran, Islamic Republic of
تاچگردون. هیچ جایکاهی در دولت رییسی ندارد فقط حس شهرت طلبی اورا وسوسه میکند
Iran, Islamic Republic of
ایقد بدبختی که نمی دونی تاجگردون قوه ی مقننه است ،دولت ضعیف رئیسی قوه ی مجریه و تحت فرمان همون قوه ی مقننه
Iran, Islamic Republic of
نماینده چه ربطی به دولت داره مجلس خودش مستقل هست
قانون
Iran, Islamic Republic of
نمایییینده مسستقل خوب اومدی ......
فقط یکنفربود ، خوب گفتی ، مسسسستقل از همه قوانین ایران بود ،خخخخخخخخ

طرف اخراج از مجلس بوده، شغل دست پاکردباماهی ۸۵میلیون تومان دربیمه ورشکسته شده، الله اکبر،


دست خدا بود که جلوش گرفتن ، همانجاهم هجمه مردم وقدرت مردم معلوم کرد دوران گول زدنهاو دورزدنهاوپارتیهابه پایان رسیده.
زیادی مسسستقل بود، کمی پایبندی به قانون هم خوب چیزی است،
Iran, Islamic Republic of
خدا راشکر که ازین مجلس ضعیف و ناتوان و معامله گر خارج شد خدا خیلی دوستش داشت که نذاشتند در این مجلس ناتوان وارد شود که آه مردم پشت سرش نباشه
اف بر نمایندگان فعلی این مجلس که مردم را به روز سیاه نشاندند
Iran, Islamic Republic of
مرحبا خیلی درست گفتین
تاجگردون دیگه حناش رنگی نداره
در دوره های قبلی اینقدر رنگ عوض کرد و بین اصولگراها و اصلاح طلبا نقش بازی کرد تا به منافع خودش برسه و بعدا که دستش رو شد با اون همه پرونده دیگه نه راست قبولش داره نه چپ.
Iran, Islamic Republic of
من بهش رای نمیدم ولی تاجگردون بالای ۶۰هزار رای داره البته اگر مردم بیان پای صندوق
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین افتخار تاجگردون همین است که در این دول در مجموعه ابراهیم کمر شکن و اقتصاد نابود کن ندارد.
مناجات
بقول آن دوست که نوشت فعلانقش دمنده دارد، که زیاد دوامی نخواهد داشت، رد صلاحیتش صددرصد
اقتصادهم نابود شده بود ربطی به حضور و نبود تاج نیست
چکار به دولت رئیسی دارد
دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
اگر یک حرف درست و تاریخی تاجگردون زده باشد اونه که گفت با رئیسی به بهشت نمی روم
بهشت رئیسی را همه دیدند تورم .فساد . رانت .تبعیض و مالیات و مالیات طلاق و ......
اگر تاجگردون تایید شد که قطعا میشه رای میدیم
اگر نشد که هیچ
ضما انتخابات بین تاجگردون و سی قدرت هست محمدپور زینل زاده و جعفری جمعا ۵ هزار رای هم ندارند
Iran, Islamic Republic of
بهشت رئیسی گوشت ۵۰۰هزار ومرغ ۱۰۰هزار وروغن ۴۰۰هزار
بویراحمد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدایی درست گفتی
نازنین
Romania
قطعا پیروز محمد پور هست ،بین مردم باشید
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
شلوغ نکنید سابقه داران تایید صلاحیت نخواهندشد
تایید صلاحیت نخواهندشد
تایید صلاحیت نخواهندشد
تایید صلاحیت نخواهندشد
Iran, Islamic Republic of
سید فاتحش خونده شده . حلواش پخش شده دیگه احترامی میان ملت ندارد
کیان
الان هم در نقش دمنده باقی بماند اشکال ندارد مردم که با این فرد طردشده رای نمی‌دهد
بام نفت ایران ، گچساران باافتخار
Iran, Islamic Republic of
تاج هر حسی دارد یا حس خدمت، خدمت بخود اطرافش ، حس بی خیالی به مردم و محرومین، هرچه هست، بدرد مردم و جامعه بخصوص جامعه محروم منطقه باشت گچساران نمی‌خورد.
حسش برای خودش محفوظ
یه آبدارچی دوتااستکان بشکنه، سال بعدی صلاحیتش رد شده قراردادش نمی بندند،واخراج،وتمام.
آنوقت پرونده ای داشته باشی کلکسیون تخلف ، صلاحیتش تایید می‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
تنها راه برای پیشرفت باشت و گچساران ، بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد ، فرصت به نیروهای تازه نفس و باسواد و صاحب علم و دارای حرف هست
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مرد عمل برای منافع خودش و فامیلاش و پیمونکاراش بود و بس
نیما
Iran, Islamic Republic of
ها مرد عمل درراستای مزایا و بهره برداری شخصی وخانوادگی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اولا که غلام تاج تایید نخواهد شد هرگز......باآن پرونده سنگین که خلافها ومشکلاتش از صحن مجلس برای ۸۰میلیون ایرانی خوانده شد،
اگر هم اشتباها تاییدشد،‌این بار مردم فهیم باشت و گچساران ثابت می‌کنند که هرگز به .استان رای نخواهند داد واعتمادی به اوندارند
Iran, Islamic Republic of
اون پرونده ها توسط کسانی نوشته میشد که خودشان در حال خاضر کارشان شده رانت وسفارش واستخدام های غیره قانونی وگرفتن کادو که حتی از گرفتن یه لباس مدرسه از خیاطی ها نمی گذرند اگه بخواهند رد صلاحیت کنند ناصر وموحد وروشنفکر وتاجگردون همه لاید رد بشن مطمئن باش که اینها کارشان بدتره
اگر تاجگردون رد صلاحیت نشود قبول می شود اگر هم رد صلاحیت شود اقبال با محمدپور است
Iran, Islamic Republic of
خدمت بی منت
باز باران
امید شهرمان گچساران
یاسر
Iran, Islamic Republic of
ریحان محمد پور دهبزرگی نیروی تحصیل کرده وجوان 22 سال پیش از یه روستا بلند شده رفته تهران و بدون پشتوانه سیاسی و رانت آقازادگی در صطح اول مدیریت قوه قضاییه خودش رو مطرح کرده و هرکسی هم بهش مراجعه کرده و میکنه در حد توان گره از مشکلات باز میکه بهترین گزینه برای نمایندگی مردم گچساران و باشت هست
مردم اگر اعتماد کنن نتیجه مثبتی به همراه داره
Iran, Islamic Republic of
در سطح اول،اول غلط های املایی را تصحیح کن و بعد نظر بده
Iran, Islamic Republic of
این یکی رو غلط نوشتم دنبال تو میگشتم که خداراشکر پیدات شد
تاج رد صلاحیت
قدرت حسینی رد صلاحیت
محمدپور 100 درصد (سیستم با ایشونه چه خوشتون بیاد چه نیاد)
Iran, Islamic Republic of
رای من حاج ریحان محمدپور
Iran, Islamic Republic of
رای من حاج ریحان محمدپور ده‌بزرگی
گچ
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بنده با انکه خواسته کاملا قانونی داشتم با اقای محمد پور تماس گرفتم جواب ندادن مشکل رو پیامک کردم ولی ایشون بازهم جواب ندادن
Iran, Islamic Republic of
درود بر ریحان محمد پور
Iran, Islamic Republic of
با وجودی ک تاجگردون در بعضی مسائل کم نظیر هست اما الحق ریحان محمد پور هم ویژگی‌هایی دارد ک در نوع خود بی‌نظیر و مختص اوست
لشکر پاک گچساران
Iran, Islamic Republic of
کم‌نظیر ......
واقعا سابقه نداشته کسی بتواند, بعد از اخراج از کارش ، جایی کارکند چند ده برابر حقوق بگیرد، وفتی حقوق کارمندان ارشد بیمه نهایتا ۵تا ۶میلیون تومان بود ، تاجگردون درتهران در بیمه پست گرفت و ماهیانه ۸۵میلیون حقوق میگرفت
آپولو هوا میکرد ؟یا هسته اتم کشف میکرد ؟
الان هم اعلام شده بیمه ها ورشکسته شدند
بله ۸۰میلیون بگیری برای ورشکسته کردن یک .مجموعه، خیلی بی نظیراست......
بویراحمد سرور
Iran, Islamic Republic of
مزخرف گفتی
Iran, Islamic Republic of
هر کدام از این دو بزرگوار کرسی مجلس رو بگیرن لیاقتش رو دارن
Iran, Islamic Republic of
ریحان محمد پور شخصیت محترمی ک لیاقت جایگزین شدن برای تاجگردون رو بیشتر از بقیه دارد
بلاد نفت
Iran, Islamic Republic of
به طور کل در گچساران تا آب هست تیمم باطله ؛ حضور تاجگردون خط بطلانی بر کلیه ی کاندیداهای دیگه و واقعا گناهه که افراد دیگه باحضور تاجگردون کاندیدا بشن .
Germany
تاجگردون برای همیشه مردود است.
با اون کارنامه سیاهش هیچ جایگاهی در بین نخبگان و عدالتخواهان نداره.
Iran, Islamic Republic of
کدوم عدالت خواهان یکی را نام ببر
Romania
چه حرف جالبی
عالی
Iran, Islamic Republic of
در یک خصوصیت ریحان محمد پور بسیار بهتر از تاجگردون هست. تاجگردون برای جبهه مقابل و منتقدین هیچ کاری نمیکنه. ولی محمد پور به همه از چپ و راست کمک میکنه
Iran, Islamic Republic of
اکثر نیروهای تاجگردون که پسن گرفتند اصولگرا بودند وبه بقیه میدان نداد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید خدای نکرده در صورت نبود تاجگردون ریحان محمد پور در اولویت هست
Romania
فقط دکتر محمد پور
مدیری توانا و دانا
با اروزی موفقیت
Nima
Romania
نگین زاگرس تفکری نوین دکتر محمد پور
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا دس وردار بابا خودتون مسخره کردین با این تعاریف و چرندیات
مرد بازیافت و ارزشی دکتر محمدپور
باشت
Iran, Islamic Republic of
ریحان محمد پور در اوج خودش و زمان بعد از رد صلاحیت تاجگردون در انتخابات قبل در مبارزه مقابل ناصر حسینی و جعفری فقط سه هزار رای اورد..این دور پانصد رای هم نمیاره..ناصر حسینی یک سر و گردن از محمد پور بالاتره..محمد پور حتی نمیتونه بخشدار باشت را بزاره..گچساران و باشت رو پیشش غارت میکنند
Iran, Islamic Republic of
والا ما سرو گردنی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
محمد پور نزدیک 2متره سید ناصر نزدیک یک متر و شصت و پنج دیگه سی ناصر کجا یه سر و گردن زیادتره؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون نباشه به هر دلیلی ، بله اون وقت محمدپور گزینه خوبی هست
باشت وگچساران را چهار نفر بدون تفکر واستقلال مثل جناب عالی خراب کرده وخواهد کرد دور گدشته هم که خود بهتر می‌دانند به رای ها خیانت شد باعت این مشکلاتی شده که توش دست پا میزنید
مجلس
Iran, Islamic Republic of
اینهمه خراب کاری و گندکاری که زاکانی قالیباف و ..... به بار آوردند به خاطر آه مردم بوده، و هست
آه مردم گچساران و باشت پشت سر نامردان هست
Germany
لااقل زاکانی و قالیباف خط فکری مشخص دارند و مردانگی در موضع سیاسی دارند ولی ناجگردون در کنار همه مشکلات و تبعیض ها و ظلم هایی که داشت و در کنار اون همه تکبر و خودخواهی هیچ وقت موضع سیاسی روشنی نداشت
Netherlands
چه تاج گردون باشد چه نباشد به فرض که بین شریفی و محمدپور باشد شریف سه برابر محمدپور رای میاره شریفی خیلی برنده تر است
Iran, Islamic Republic of
شریفی فقط استاندار را میشناسه
حقگو
Iran, Islamic Republic of
کبنای متلق وچاپلوس تا دیروز تاج گردونوبا تیر نی زدین وشده بودین بوق اصولچرا هاحال شدین تاجگردونی تاج قبول بشه جاروتونون میکنیم با خبرنگارای چاپلوستون
Germany
تاجگردون مگه اصلاح طلب بوده؟!
نه به چند چهره
نه به عوامفریبی
نه به تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اینطو ک معلومه باز هم مثل همیشه استان انقلابی و همیشه در صحنه ک.ب رکورد شکن مشارکت در انتخابات خواهد بود،
آفرین بر مردم غیور این استان ک پشت ب پشت ولایت آقا حضرت امام خامنه ای به مانند همیشه مشت بر دهان استکبار جهانی میزنند،ان شالله استان ما همینطو بر طبل پیشرفت و اقتصاد و صنعت و عدالت بکوبد و پیش برود...
Iran, Islamic Republic of
به خدا نونیم جدی گفته ای یا داری طنز ایگی
Romania
اگر تاجگردون تأیید شد رکورد میشکنه اگر هم تایید نشد شرکت نمی کنیم
علی
Seychelles
فعلا قالیباف و زاکانی از ترس رو شدن فسادهای خودشون باید قایم شن... تاجگردون پاکدست ترین نماینده تاریخ
Iran, Islamic Republic of
///از تاج کم هست
Germany
شیشه کثیف و دستمال کثیف هر دو کثیفند تمام
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر زاکانی و قالیباف که ریشه تبعیض را خشکاندند و در طول این چهار سال مردم نفس راحت کشیدند و سیدناصر حسینی پور اهل ظلم و رانت‌خواری نبود اهل فامیل بازی و زمین‌خواری نبود اهل خودخواهی و ظلم نبود.
باز هم سیدناصر از همه مقبولتره
Romania
بزودی گندشون درمیاد
احمد
Seychelles
حاج غلام ۸۰ هزار رای انشالله
Iran, Islamic Republic of
۸۵میلیون حقوق مفت بعداز اخراج از مجلس میگرفته از بیمه، ‌مردم را چه فرض کردید هرگز رایی به او داده نمیشود ؟؟؟‌‌‌‌
باشت
محمد پور ده دقیقه نمیتونه صحبت کنه. اونایی که براش کار شده از فک فامیلاش بودن.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره اگه دکتر محمدپور نمیتونه صحبت کنه پس این ننته که ۲۰ساله جاهای کلیدی کشور که همه از مجموع تحصیلکردهای کشور ونخبگان ومدیران هستن صحبت میکنه از چی میسوزی بدبخت از حسادت بمیــــــــــــــر
Iran, Islamic Republic of
آقا کدوم جاهای کلیدی مردم بدبخنی که این ادعای تو رو ببینن فک میکنن راست میگی چرا میگی به مردم این آقا هیچ سمتی نداره یه معاون مدیر کل
Romania
حق با شماست محمد پور ۱۰۰ دقیقه صحبت میکنه ن ۱۰ دقیقه
خان
Romania
آب بریز اونجا که میسوزه
Sara
Romania
قطعا مردم منطقه قدر جواهری همچون اقای محمد پور را میدانند .
به امید موفقیت این بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
محمدپور از این ها که هستن بهتره حداقل
Ali
Romania
همه ای کاندید ها محترم هستن
ولی رای من اقای محمد پور است
ایشان فردی خاکی و با محبت هستن
خود من مشکل داشتم و با این بزرگوار در میون گزاشتم و اقای محمد پور درستش کرد
❤️❤️❤️
United States
معلومه هم سوختی هم خیلی فشار روته برا ورود محمدپور گر نگیری از حسادت
حق گو
Iran, Islamic Republic of
بیچاره اگه ندیدی ونشنیدی ما سند رسانه ایی داریم که جناب اقای دکتر ریحان محمدپور ۱۳۱۵۰رای داشت همین اندازه از اراشو گم وگور کردن وان شاالله چشم دشمناش کور اسفند ماه بهتون نشون میدیم
Iran, Islamic Republic of
این آقای محمدپور هیچی بلد نیست سواد هم نداره بیخودی حرف درنیارین هیچ کاری هم نمیتونه بکن
Me
Romania
بی سواد تویی که مدیری لایق و توانا همچون محمد پور را نشناختی ..
Iran, Islamic Republic of
آقا جون ما بهتر از تو میشناسمش هیچی تو بساطش نیس تعطیل
Iran, Islamic Republic of
تو از چی میسوزی اقای دکتر برای همه شناخته شده هیچ کس مثله خودش ودکتر تاج گردون نیست دنیا فقط دکتر ریحان محمدپور دکتر در تهران وکل کشور قوی هستن
Iran, Islamic Republic of
یا دکتر محمدپور قبول میشه یا اگه تاجگردون بود تاج گردون تمام
Germany
یقین داشته باشید باز هم حسینی پور برنده هست
درود بر صداقت
درود بر پاکدستی
درود بر یورویی و یکرنگی
United States
خیلی تابلو حرف میزنی همه میشناسنتون خودتونو بیشتر از این هستین زشت نکنید
بویراحمد.یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ما یکسری مشکلات جهت انتقالی به استان خودمان داشتیم
به دکتر محمدپور زنگ زدیم،ایشان لطف کردند و مشکل ما را حل کردند.دکتر محمدپور ادم با شخصیت،سالم ،کاردان و بانفوذی است.
در نقد میرشکار تاج گردون و معمار اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
تأسف میخورم برای جامعه ی که دچار پوپولیسم تاج گردون و تاج گردون مسلک ها شده اند؛ تاج گردون باید به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پاسخگویی وضعیت اقتصادی مملکت در دوره خود باشد نه اینکه بخواهند چند کیلومتر جاده و خدمات اولیه که ایشان در اجرای آن هم نقشی داشته اند را به عنوان عملکرد خیلی خاص خود در بوق و کرنا نمایند.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی خودش در فساد غرق شده ودر آستانه اخراج قرار داره
Iran, Islamic Republic of
گمان میکنم از هیچ بی خبرنرآدم حسابی تاجگردون درقاب این مردم جا دارد محمد پور نه یک بار بلکه صد بار هم بیاید موفق نمی شود
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
این کامنت ها مال سه نفره .اگر شما سه نفر رای بدید درسته ولی اینطور نیست . محمد پور انسان خوبی است ولی در قشقایی و بویراحمد گرمسیر تا لیشتر و خیرآباد کمتر کسی ایشون را میشناسه .در نهایت اگر تاجگردون تایید بشه که تمام است و اگر نشه رای ها بین حسینی ذینل زاده محمدپور شريفي و جعفری تقسیم میشه و با توجه به ناسیونالیست بودن مردم باوی در نهایت سید ناصر مجددا قبول میشه .
باشتی
Romania
بنام خدا
من در تعجبم هی میگویند محمد پور اصلا ایشان جز لیست نفر ۷و۸رای آوری نیست همه میدانند و می دانیم که بعضی اگر کوت کهنشه هم دم چم دار بزنه قبوله چرا چون برای گچساران و باشت در این دوره حیثیتی نمانده چیزی که ما نیاز داریم عزت از دست رفته مردم گچساران و باشت در این دوره است مردم خودشان دیدند و میبینند که در مرکز استان ما را راه نمی دهند و برایمان اهمیتی قائل نیستند خفت و خاری برای ما تا کجا آیا آقایانی که در مسند قدرت بودند حرفی برای گفتن دارند می توانند در چشم مردم گچساران و باشت نگاه کنند وسلام
رسول
Iran, Islamic Republic of
منم به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ گچساران و باشت به دکتر ریحان محمدپور رای میدم ، زمانی خارج از انتخابات مشکلی داشتم و به ایشون مراجعه کردم و در کمال محبت و بزرگی مسئله رو حل کردند و نگذاشتند حقی ضایع بشود
محسن
Iran, Islamic Republic of
حیف که تاجگردون ها کهگیلویه و بویراحمد هستند وگرنه دکتر رئیس جمهور بود نه نماینده یک شهرستان قدرنشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر خخخخخخ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو که خریدار نداره تاج نمایندگی از سرش هم زیاد یه کار مفیدی که تاج تو گچساران و باشت انجام داده بگو تا مردم بدونن
موسوی
Iran, Islamic Republic of
یاخدا
خب تو که میگی تاجگردونی ها جاشون در استان نیست، یعنی چه،؟ چقدر خودخواه و خودبزرگ بین هستید ، مطمئن باش اگه جایی بود اینارو راه بدند که رییس جمهور بشن حتما تاالان بساطشان را جمع کرده ورفته بودند ،
کجا به رانت و پارتی بازی روی خوش نشان میدهند؟
زودتر ، بروند به سلامت و شرشان از سر مردم مظلوم شهر واستان برداشته شود،
علی
United States
محمدپور در قواره نماینده نیست... تمام فامیل های خودش بیکار... بیاد شفاف بگه این چند سال در تهران چند نفر را بکار گرفت؟ هیچ
تارا
United States
در صورتی تاج باشه بی شک همه رقبا باید تسلیم شوند... محمدپور دانش نمایندگی نداره.. در حد یک مدیرکل شاید باشه
India
ایشون پستش در قوه قضاییه از نماینده مجلس هم بالاتره
دلیل کاندید شدنش اینه که خودش میدونه چه توانمندی داره
محدودیت شغلی ایشون مانع از آشنایی مردم با ایشون هست
وگرنه انسان توانمند و کار راه اندازیه
سارا
United States
اقای میرشکار نماینده اینده گچساران و باشت هست و مدیرکل بنیاد مستضعفان هم برای اقای محمدپور
دانیال
United States
دور قبل اگه اقای تاجگردون بودند امثال محمدپور ۱۰۰۰ رای بیشتر نداشتند... این دور هم چنین است.. ۱۸۰۰ رای محمدپور
India
تاجگردون رد لاحیت قطعی هست خودش هم اطلاع داره
اگر هم تایید بشه با این دولت و مجلس کاری از پیش نمیبره
پس به خودتون فشار نیارید
India
تاجگردون رد لاحیت قطعی هست خودش هم اطلاع داره
اگر هم تایید بشه با این دولت و مجلس کاری از پیش نمیبره
پس به خودتون فشار نیارید
علیزاده گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من تعجب می‌کنم. کهگیلویه و بویراحمد به وجود مردی چون تاجگردون نیاز دارد.محض رضای خدا اندیشیدن را اولویت کار خویش قرار دهید .این استان محروم است لااقل فکرمان رو تقویت کنیم و فقیر نباشیم.من قبول دارم که اطرافیان آقای تاجگردون بسیار منفعت برده اند اما نمیتوانم آبادی و خدمات ایشان به شهرستان را نادیده بگیرم.به جای بحث و جدل میان این موضوعات همه با هم از ایشان حمایت کنیم که دار و دسته ای جرات خیال خام در ذهن نداشته باشد.
دیل
Iran, Islamic Republic of
مدرک دکتری ایشان شبیه نماینده قبلی نباشه
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا. نوشته 13هزار رای یه سری ب فرمانداری بزن. تا زای محمد پور. بهت بگه 3000خوردی رای اورد که رای کاندید شورای شهر باشت ازش بیشتر بود .
احمد
United States
من یک شهروند گچسارانی ام تا به حال به تاجگردون رای ندادم ولی کبنا با توجه به اینکه یک رسانه ملی است از هم اکنون برای جناب محمد پور تبلیغات را شروع کرده .....متاسفانه
عباسی
Iran, Islamic Republic of
دیگه وقتشه ک باشت و گچساران با ی نیروی دلسوز و پر نفوذی مثل دکتر محمدپور پیشرفته کنه بسه هر چی پس رفت کرد شهرمون
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمدپور جوانان شهرمون تو را میخوانند
گرامی
Iran, Islamic Republic of
باعث افتخاره ک شخصی مثل دکتر محمد پور پا ب این عرصه گذاشته ک دغدغشون جوانان و بیکاری .وووو هست حقا ک شایستگیسو دارند
Iran, Islamic Republic of
مرد با ابهت و دوست داشتنی
Romania
لعنت بر خائنین
محمدرضا
United Arab Emirates
فقط دکتر محمدپور
United States
سید قدرت وسید ناصر هردو رد صلاحیت می شوند اگه تاچگردون تایید صلاحیت بشه قبوله رای بین دیگر رقیبا است از روی حسادت نظر ندین
Iran, Islamic Republic of
محمدپور وتاجگردون وحسینی وهادی زارع پور و جعفری وزینل زاده وکاندید قشقایی ها همه محترم هستند هرچه مردم تصمیم گرفتند همان است ونباید عده ای به تحریک امثال زاکانی ونوکرانش در منطقه علیه فرزندان این متطقه پرونده سازی کنند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
غلام تاج گردون که بیا تو این منطقه غلام حرف اوله میزنه پس خواهش چرت پرت ننویسین رقیب دار کسی رو بزرگ نکنید
قشقایی
Romania
به عنوان یک قشقایی با توجه به شناختی که دارم از قبل، رای من ریحان محمدپور است
Iran, Islamic Republic of
بیراحمد نه بی وفایه تاج ن بی ککایه قطعا پیروزی با ماست به حول قوه الهی پوزه بعضی از آقایان به‌ظاهر محترم به خاک مالیده خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
علام تاجگردون اون موقع که کارایی داشت تمام شد میگن یه آقایی رفته بود برا شکار کبک پشت یک سنگ ناتو کبکی را شکار کرد هر روز وهر سال برای شکار کبک در پشت همان سنگ کمین می کرد
Iran, Islamic Republic of
صدا و ندای غالب بویراحمد در مقابل طایفه گرایی

نه به روشنفکر
باشت
Iran, Islamic Republic of
پایان مجلس نشینی بحرینیها و دهبزرگیها محمد پور برا هیچ کس هیچ کاری نکرده فقط برادرانش را وبرادر زاده ها و خواهر زاده هایش را در دادگاهها و دادگستریها وزیر مجموعه قوه قضاییه مشغول نموده .هیچ تخصصی ندارد نماینده شود.همان راه بحرینیها را میرود تازه قدرت وناصر ذره ای مردمی ترند.محمد پور کارمند دادگستری بوده.مدیر اجرایی هم نبوده که توان برنامه ریزی و بودجه بندی داشته باشد
سعید
Iran, Islamic Republic of
هرجا تاجگردون هست ،آبادانی هست ،
دیوانگان
Iran, Islamic Republic of
عجب
علی
Lithuania
سلام مهم نیست کی کاندید مجلس بشه چون هرکس کاندید بشه برای پرکردن کیسه خودش میره مجلس
فقط افتخار بزرگی برای استان بود که وزیران برای گره گشایی کارشان وقت میگرفتن تا یه بچه لر ملاقات کنند بلکه
گره ازکارشان باز شود
ولی الان نه اسمی از مجلس هست نه اسمی از استان کهگلویه بوبراحمد نه افتخار افرینی های لر.....
Iran, Islamic Republic of
اگر تاج گردون تایید بشود تاجگردون ۶۵ هزار رای دارد چه تاجگردون تایید بشود یا نشود سید قدرت سید ناهر ۶۵۰۰ رای دارند
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده ای که اهل پارتی بازی و قوم گرایی نیست سید ناصر است، اگه مردم گچساران و باشت به وجدانشون مراجعه کنن باید ببینن که این چند تا استخدامی پیتروشیمی رو سید راحت میتونست از طرفدارای خودش استخدام کنه ولی اینکار رو نکرد ولی متاسفانه مردم منطقه ما پاکی و صداقت رو نمیخوان.واقعا دوران تاج گردون بدترین دوران برا جوان هایی بود که از جناح مخالف بودن یا اشنای تاجگردون نبودن با وجود اینکه بهش رای داده بودن.
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا مزخرفتر از این کسی ننوشته بود
اولاً تاج گردون کجا و محمدپور کجا!!!؟
دوما کدام طرحها به کما رفته ؟
اصلا کدام طرح را تاج گردون کدام طرح را شروع کرده بود که به کما رفته ؟
و مهمتر اینکه نکنه لاستیک سازی را گفته اید
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
فایل های مرتبط
1