تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۵۷۰۵
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد / 99 روستا دارای تنش آبی آبرسانی شد / اهدای 2100 جهیزیه

۴
۰
اجرای ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سازمان بسیج سازندگی به منظور تثبیت اهداف انقلاب اسلامی و رفع برخی خلأ‌های موجود در استان‌ها پیشقدم بوده و در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های محرومیت زدایی، عمرانی، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، اشتغالزایی و سلامت کار‌های چشمگیری انجام داده است.
سرهنگ ناصر صالحی_ مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: در بحث محرومیت زدایی عمرانی بیش از پنج هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم انجام شده که شامل یک هزار و ۵۰۰ مورد گاز کشی و یک هزار و ۵۰۰ فقره ایجاد حمام بوده است.
سرهنگ ناصر صالحی افزود: ۶۴۹ منزل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )نیز تکمیل و ۷۰ پروژه هم امسال در دستور کار است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت این نهاد از سال گذشته تاکنون کار آبرسانی به ۹۹ روستای دارای تنش آبی در استان انجام گرفته و آبرسانی به ۳۰ روستای دیگر در دست اجراست.
سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه در سالجاری بیش از ۱۵۰ روستا آبرسانی خواهد شد، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی ۹۹ روستای یاد شده در استان با اعتبار هزار و ۷۰۰ میلیون ریال انجام گرفته است.
وی افزود: خوشبختانه تمامی پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های استان به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده و در این رابطه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه دوم کشور هستیم با وجود اینکه مشکلات مالی وجود دارد و بیشتر روستا‌های استان در مناطق صعب‌العبور واقع شده‌اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز دوم آبرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای استان برای امسال در دستور کار است.
اجرای ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود بین ۶ تا هزار میلیارد ریال در این خصوص تخصیص داده شود که کار آبرسانی به این روستا‌ها هم انجام شود.
سرهنگ صالحی ادامه داد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های خوبی برای موضوع کانال‌های آب کشاورزی زمین‌های کشاورزی استان هم در دستور کار است.
وی با اشاره به زلزله سی سخت، گفت: پس از زلزله توانستیم زیرساخت‌های این شهر را بهسازی کنیم.
سرهنگ صالحی تأکید کرد: ۱۵۰ واحد مسکونی در این شهر از نو ساخته شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مدت سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ جهیزیه به نیازمندان اهدا شده است.
وی تصریح کرد: امسال‌امیداست بیش از یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه را با هم افزایی دستگاه‌های حاکمیتی تأمین اعتبار کنیم و تقدیم زوج‌های جوان استان شود.
وی با اشاره به محور محرومیت زدایی غیرعمرانی، تصریح کرد: در بحث محرومیت زدایی غیر عمرانی، دو هزار و ۱٠٠ جهیزیه اهدا شد. ۴٠٠ هزار بسته نیز معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه توزیع شد.
سرهنگ صالحی افزود: اهدای سه هزار بسته لوازم التحریر، ۶ هزار بسته ورزشی، ۷۰۰ بسته فرهنگی و سه هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم انجام گرفته است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی، گفت: به دنبال ایجاد مشاغل خانگی، وام‌هایی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی بلند مدت اعطا شد.
وی عنوان کرد: سال گذشته تاکنون برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
وی با اشاره به دهکده اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در بحث دهکده اقتصاد مقاومتی واقع در کمربندی یاسوج پیشرفت خوبی وجود داشته است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولید مصنوعات بتی، قارچ خوراکی، تولید فنس، گلاب‌گیری و باغات میوه در این دهکده دنبال می‌شود و تاکنون حدود ۱۲۰ نفر اشتغالزایی انجام شده است.
سرهنگ صالحی افزود: در سطح کشور هفت دهکده اقتصاد مقاومتی وجود دارد که استان ما رتبه چهارم در این خصوص است.
این‌ها تنها گوشه‌ای از خدمات جهاد سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد است که به آن‌ها اشاره شده است و امسال هم با عزم جدی‌تری خود را برای کمک به توسعه استان و خدمت به محرومان آماده کرده‌اند.
صالحی افزود: در زمینه محرومیت زدایی عمرانی، بیش از ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی طی چند سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است بطوریکه تنها در سال گذشته، سه هزار پروژه عمرانی عملیاتی شد.
وی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری نیز بر فعالیت‌های جهادی است، اظهار کرد: خدمت‌رسانی یکی از برکات این کار است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۷٠٠ گروه جهادی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رصد، انتقال و رفع مشکلات نیز در این راستا اجرایی می‌شود.
صالحی با تأکید بر اینکه محرومیت زدایی محور فعالیت ما در تمام مناطق استان است، تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی در سال‌های اخیر جهش‌های خوبی در استان داشته است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رتبه دوم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی کشور علیرغم توپوگرافی سخت مناطق، متعلق به استان است.
وی اظهارکرد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و متولیان استانی، محرومیت زدایی در بخش کانال‌های آبرسانی طرح «آبخیز تا جالیز» نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اجرای ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۳۸٠ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تبصره ۱۶، تخصیص یافت که ۳٠٠ میلیارد تومان آن جذب شد. برای دو هزار و ۸٠٠ نفر پرونده تشکیل و پرداخت محقق شد.
صالحی افزود: ۶۸٠ صندوق قرض الحسنه مردم یار در استان فعال شده و ۷٠ تعاونی نیز تشکیل شد. همچنین احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در یاسوج انجام شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع لوازم التحریر و اقلام فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها و فعالیت فرهنگی‌های این نهاد عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
خداقوت مرد بزرگ
تبلیغات سیاسی
India
تبلیغات سیاسی شروع شد،این بنده خدا دنبال پست مدیرکلی بوده و هست و دنبال تخریب همه هست
انصاف و منصف
Iran, Islamic Republic of
فردای قیامت بدهکار این تهمتتون هستید،بنده خدا ،بیش از چند پست مدیرکلی بهشون پیشنهاد شد،حاضر به پذیرش نشد،چون هدفشون خدمت به مردم،با لباس مقدس پاسداری هست.
زیلایی
United Arab Emirates
تعداد آدامس و بیسکویت موزی را نوشتید
خاک بر سرتون
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1