تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۶۵۷۰۲
به‌مناسبت روز خبرنگار؛

اهالی رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهدا تجدید میثاق کردند

۱
اهالی رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهدا تجدید میثاق کردند
کبنا ؛همزمان با ۱۷ مردادماه شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از اهالی رسانه و قشر‌های فرهنگی با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش کبنا، اهالی رسانه با نثارگل و قرائت فاتحه یاد وخاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند و بر سر مزار شهید خدا عفو عبدیان شهید رسانه استان حضور یافتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن پاسداشت روز ۱۷مرداد روز خبرنگار گفت: شورای فرهنگ عمومی با نامگذاری این روز به نام خبرنگار موجب شد که زحمات و فعالیت‌های شبانه روزی این قشر در جامعه بیشتر دیده شود.
سید جواد هاشمی مهر افزود: این استان از ظرفیت بالای رسانه‌ای برخوردار است و همین امر توانسته بخوبی فعالیت‌ها و اقدامات برجسته نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار را به ویزه طی دوسال اخیر به مردم گزارش کنند که همین انتشار اقدامات موجبات‌امید و رضایتمندی را در جامه بوجود آورده است.
وی کار خبرنگاری را سخت و مشقت بار خواند و تصریح کرد: از آنجا که اهالی رسالنه دوشادوش مسئولان در برنامه‌ها حضور دارند و به انعکاس لحظه‌ای اقدامات انجام گرفته می‌پردازند باید تجلیل از این قشر منحصر به روز خبرنگار نشود بلکه باید با حمایت‌های جدی در مناسبت‌های مختلف از آنان تجلیل شایسته صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار کرد: امسال روز خبرنگار متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود، نقطه قوت روز خبرنگار امسال برگزاری اختتامیه جشنواره خبر خوب است که ۷۳۰ اثر از رسانه‌های استان به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی ارسال شده است.
امین درخشان افزود: روز بزرگداشت خبرنگار روز شنبه ساعت ۱۶ عصر خواهد بود و اولین بار است که برنامه روز خبرنگار با حضور مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: عملکرد رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در طول این یک سال مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه تلاش کرده‌اند در راستای اهداف نظام گام بردارند.
بیش از ۲۰۰ خبرنگار در قالب حدود ۱۰۰ رسانه خبری اعم از خبرگزاری، سایت، روزنامه، مطبوعات محلی، نمایندگی نشریات کشوری، هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه کار اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف را در این استان بر عهده دارند.
تعداد شهدای والامقام مدفون در این گلزار بیش از ۱۰۰ شهید است.
۱۷ مرداد هر سال، به یاد شهید محمود صارمی که جان خود را در راه رسالت اطلاع‌رسانی و خبرنگار فدا کرد، به عنوان روز خبرنگار گرامی داشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1