تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۶۵۲۴۷
در نشست با رئیس سازمان برنامه ریزی استان؛

گلایه فرمانداری بویراحمد از بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها به مصوبات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌

۴
۰
گلایه فرمانداری بویراحمد از بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها به مصوبات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌
کبنا ؛
فرماندار بویراحمد به همراه معاون برنامه‌ریزی فرماندار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و درخصوص برنامه‌ریزی حوزه شهرستان بویراحمد و مشکلات خاص این شهرستان با هم گفتگو کردند.
به گزارش کبنا نیوز، فرماندار بویراحمد در این نشست ضمن گلایه از عدم توجه برخی دستگاه‌ها به تصمیمات و مصوبات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها گفت: ما وقت زیادی را برای برنامه‌ریزی اعتبارات گذاشتیم اما برخی دستگاه‌ها بدون توجه به اولویت‌هایی که در فرمانداری مشخص می‌شود، اعتبارات را به سلیقه خود هزینه می‌کنند.
فرماندار بویراحمد ور این دیدار از نحوه هزینه اعتبار سکونت‌های غیر رسمی در سنوات گذشته انتقاد کرد و گفت: مدل هزینه کرد این اعتبارات بدون توجه به آسیب‌های اجتماعی و حمایت از مساجد و مدارس در این مناطق بوده است.
فرماندار بویراحمد در خصوص ماهیت استانی بسیاری از پروژه هاو اعتبارات سهم شهرستان گفت: شهر مرکز استان را باید مجزا از بودجه شهرستان ببینیم تا بتوانیم حق شهرستان به معنای واقعی کلمه از اعتبارات استانی دریافت شود.

مهدوی مطلق همچنین از غیر شفاف بودن توزیع و هزینه کرد اعتبارات ملی دستگاه‌ها نیز خبر داد و گفت: بهتر است برای پیشرفت متوازن شهرستان‌ها و استان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل برای توزیع و هزینه کرد اعتبارات ملی با فرمانداران مشورت و یا یک سامانه شفاف در این خصوص تعریف نمایند.
فرماندار بویراحمد تأکید داشت که نحوه توزیع اعتبارات و حمایت‌های ملی در ادارات کل گاهی تابع سلایق و علایق قرار می‌گیرد و توازن توسعه در استان بدون توجه به شاخص‌های واقعی و ظرفیت‌های موجود دچار خلاء‌های جدی است.
رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد گفت: بخش کشاورزی، راه‌های روستایی و بنیاد مسکن و ساخت فضا‌های آموزشی در شهرستان بویراحمد در سنوات قبل اساساً کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و گاهی فراموش شده است که انتظار است این عقب ماندگی جبران شود.
شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم در این نشست با اشاره توجه جدی به شاخص‌های واقعی در سازمان و ساختار بودجه استان، گفت: ما تلاش کردیم تا همه فرآیند‌های برنانه‌ریزی و توسعه استان را بر اساس ظرفیت‌های واقعی به روز‌رسانی نماییم و در برنامه‌ریزی هر شهرستان را متناسب با ظرفیت و شاخص‌هایی که دارد دیده‌ایم و الحمدالله به یک توازن متناسبی نیز دست یافته‌ایم که شاید کم سابقه باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در خصوص شهرستان بویراحمد نیز گفت: شهرستان بویراحمد از وسعت و جمعیت قابل توجهی برخوردار هست و حاشیه نشینی و مرکزیت استان هم بخشی از حجم مسائلی است که دیگر شهرستان‌ها ندارند و ما امسال این موارد را در نظر گرفته‌ایم و پروزه‌های ماهیت استانی را جدا از شهرستان در نظر می‌گیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نوروز ولمون کن چی منه ای جلسات نیست
4جمله سرهم یک کردن که کاری ندارد خروجی جلسه ای که بر زندگی مردم تاثیر ملموس و عینی وفووری داشته باشد را بگویید برادر کمایی چیه،؟
به جان نوروز این جلسات به قول بچه ها گفتنی هیچ توشون نیست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایسو متوجه وابییت که
دست نشانده ای یعنی همین
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1