تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۵۹۷۳۱
ابراز نگرانی رئیس مرکز بهداشت بویراحمد؛

کارهای خطرناک در آرایشگاه‌های زنانه بویراحمد

۱۲
۶
کارهای خطرناک در آرایشگاه‌های زنانه بویراحمد
کبنا ؛رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: دخالت آرایشگاه‌های زنانه در امور پزشکی بازی با جان بیماران و یا همان زیباجویان است و بیشتر مواقع به قیمت یک عمر حسرت تمام می‌شود.
بهنام نیازی اظهار داشت: به‌طور کلی نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه، وظیفه مرکز بهداشت و مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی است.
وی افزود: چنانچه تزریقات و کار‌های مشابه آن در این آرایشگاه‌ها انجام شود، مرکز بهداشت ورود می‌کند که تاکنون چندین بار از این آرایشگاه‌ها بازدید صورت گرفته و بسیاری پلمب شده‌اند.
نیازی تصریح کرد: با بسیاری از این آرایشگاه‌ها برخورد شده و یا تذکر داده شده‌اند اما آن چیزی که باعث رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌ها شده، نیازی است که مردم به این خدمات دارند که در بسیاری مواقع اثرات آن‌ها جبران‌ناپذیر است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد تأکید کرد: وقتی کار‌های پزشکی توسط یک آرایشگر انجام می‌شود، صحیح و اصولی نیست و بعد‌ها نیز در صورت امکان بروز عوارض برای مراجعه‌کنندگان، پیگیری این آرایشگران از طریق مراجع قانونی بسیار سخت است زیرا بعد از مدتی مکان این آرایشگاه‌ها تغییر می‌کند.
نیازی ادامه داد: وظیفه سازمان غذا و دارو نظارت بر توزیع این فرآورده‌های تزریقی است، البته برخی از آرایشگاه‌های زنانه، از یک‌سری بسته‌هایی استفاده می‌کنند که فله‌ای هستند؛ هولوگرام و هیچ‌گونه برچسب سلامت ندارند.
وی اضافه کرد: در بسیاری از اوقات، عوارض این اقدامات که اغلب اقدامات زیبایی محسوب می‌شوند، در درازمدت معلوم خواهند شد؛ این اقدامات بعداً می‌تواند علائمی شبه لوپوس ایجاد کند که بیماران سال‌های بعد خواهند دید.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بیان کرد: ژل پاژ که ۲۰ سال پیش تزریق می‌شد، اکنون عوارض خود را نشان می‌دهد، این ژل غیرقابل تخلیه است و کسی که این ژل را تزریق می‌کند دیگر نمی‌تواند تا آخر عمر هیچ کار زیبایی انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی
Iran, Islamic Republic of
کاش یکم ب آرایشگاههای یاسوج نظارت میکردن ۰ بنظر من بیشترین تخلفاتو دارن انجام میدن ۰
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست و بجاست .رسیدگی. شود لطفا
Abass
Romania
به نظر من بذارید هرچی دلشون میخواد بکنند. اصلا سیانور تزریق بکنند. بلکه همشون قر بشن نسلشون منقرض بشه برن جهنم هرچی زنه شرشون پاک بشه.
Iran, Islamic Republic of
قضیه هر چی زنه من سرت اگه نه زن بی تو لعنتی هم وجود نداشتی
Romania
والا به خدا تا همشون قر بشن خواستن تزریق نکنن که ایطوری بشه .من جای آرایشگاها باشم هر بلایی دلم بخواد سرشون میارم جای نهاد نظارتی هم باشم اصلا کاریشون ندارم برا چی الکی خودمو اذیت کنم وقتی خودشون خودشونو ایطوری میکنن
Iran, Islamic Republic of
آه چه دل پری دارین😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
ارایشگاها محل همه کارند هر چه میخای دارن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب بفرمایید ببیند ارایشگاهها ک افتضاح بجای
فکری برای کیف به دستان کنید روزانه و سیار کار ژل و بوتاکس و چربی رو در خونه های مردم یا خونه های ک خودشون ب صورت ساعتی کرایه کردن کار میکنن و دخترهای مردمو نابود میکنن
محمد جواد شیبانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از این ارایشگاه ها کارشون به جایی رسیده که علاوه بر تزریق و بوتاکس و غیره کارهای درمانی انجام میدهند. خانم بنده رفته یه ارایشگاه شهرک امام حسین روبه روی مدرسه ابتدایی با یه پلاستیک دارو امده.
لیلا فراهانی
Iran, Islamic Republic of
برخی از این ارایشگاه ها بدون اجازه از مخاطب عکس انداخته و بعد پخش می کنند. خواهر بنده برای ازدواج رفته بود ارایشگاه هاله بعد از عروسی کل عکس های ارایشگاه و غیره همه به صورت تبلیغی اینستا بودند. واقعا هیچ نظارتی بر این اریشگاه ها وجود نداره
تش بلیطی
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد ما مردا برسه
این آرایشگران با همون پزشکان زیبایی چندان فرقی باهم نمیکنن چون پزشکان هم همش کارشون تقلبی و اسم و نوع ژل و...که برا ماتزریق میکنن رو مخفی میکنن .اگه موادشون اصلی باشه پس قایمش میکنن
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1