تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۵۰۴۵
امام جمعه چیتاب:

چرا جامعه جهانی و مسلمان در برابر این اقدام ساکت شده‌اند؟

۲
چرا جامعه جهانی و مسلمان در برابر این اقدام ساکت شده‌اند؟
کبنا ؛امام جمعه چیتاب اقدام توهین‌آمیز راسموس پالودان» رهبر جنبش دست راستی و اسلام ستیز موسوم به «خط سخت» در کشور سوئد در اهانت به کلام الله را به شدت محکوم و از امتناع مقامات این کشور و سکوت جوامع جهانی و اسلامی در این موضوع سخیف و شنیع ابراز تأسف کرد.  
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان بیان کرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و کلام الله مجید مدتی هست در کشور‌های اروپایی و غربی مورد توجه دشمنان امت اسلام قرار گرفته و متأسفانه هتاکان آزادانه به عمل‌های زشت و غیر انسانی و غیر اخلاقی خود ادامه می‌دهند.  
وی اظهار کرد: قرآن کریم از مقدسات مسلمانان به شمار می‌رود و در نزد جهانیان دارای عزت و اعتبار بوده و جایگاه‌شان بلند و با ارزش می‌باشد، بنابراین شکستن حدود و خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با خدای متعال و امت اسلام است.  
امام جمعه چیتاب ادامه داد: مسلمانان در سراسر دنیا باید به پا خیزند و علاوه بر محکوم کردن عمل زشت و شنیع هتاکان و اهانت‌کنندگان به کلام حق قرآن کریم، کتاب انسان ساز و قانون جامع زندگی بشری از سوی دشمنان قسم خورده اسلام باید غیورمردانه به صحنه بیایند و با این سفاکان و جنایتکاران مقابله کنند.  
این خطیب جمعه ادامه داد: کشور‌های اسلامی و سران خیانتکار و سرسپرده آمریکایی و اسرائیلی در منطقه خاورمیانه و از جمله برخی حکام شیوخ نشین خلیج فارس باید شرمگین باشند و به جای دوستی با دشمنان‌یهودی بایستی به فکر مقابله با هتاکان برآیند.  
سید فرج الله پژمان در پایان ادامه داد: در شرایط حساس کنونی باید وحدت و همبستگی و اتحاد یکپارچه در امت اسلامی تقویت شود و سران کشور‌های اسلامی بایستی با قدرت از حریم اسلام دفاع و اجازه ندهند که دشمنان خدا و رسول به مقدسات مسلمانان اهانت کنند.  
لازم به ذکر است مردم بخش کبگیان در بین الصلاتین نمازعبادی سیاسی جمعه امروز ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ با ندای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر انگلیس ضمن برائت از مشرکین این هتک حرمت را محکوم کردند.

------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1