تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۶۵۰۴۳
در خطبه های نمازجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ چیتاب مطرح شد؛

کشاورزان کبگیان از بابت سهمیه کود کشاورزی نگران نباشند

۷
۳
کشاورزان کبگیان از بابت سهمیه کود کشاورزی نگران نباشند
کبنا ؛امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی (۳۰ تیرماه ۱۴۰۲) چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه در ادامه مبحث دینداری، صـدقِ دَر گُـفتار، ‌امانتداری، راستگوئی را از خصایص بارز و واقعی انسان دیندار برشمرد.  
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان با اذعان به صیانت از تقسیم و مخرج بیت المال صداقت در عمل با عدالت محوری در حکومتداری را از دیگر شاخصه‌های یک مسئول دیندار حاکم بر مردم برشمرد و افزود: هرگاه هرکسی در تقبل مسئولیت با دروغ پردازی در کانون حب دنیاپرستی از صراط راستی منحرف شد قطع به یقین رسوا خواهدشد ودر دنیا و آخرت سرافکنده است.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات خوبی که در مدار کلنگ زنی و افتتاحیه‌های مهم درون استانی با حضور هیئت دولت انجام شد بار دیگر کورسوی‌امید در نگاه به آینده مردمان محروم این مرز و بوم روشن شد.  
این خطیب جمعه افتتاح طرح پتروشیمی گچساران (که ۱۹ سال از کلنگ‌زنی آن گذشته بود) سد چم‌شیر (از ابرپروژه‌های تحول آفرین استان ) بهره‌برداری از جاده پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر، و افتتاح کارخانه فراموش شده قند و کلنگ زنی میدان گازی مختار را از مهمترین دستاورد‌های این سفر برشمرد و افزود: گرچه تبیین خدمات نظام باید از اهم نطق تریبون‌داران مسئولیت‌پذیر در استان باشد فلذا‌امید است کلنگ زنی و آغاز عملیات ابر پروژه‌های سفر اخیر، این استان را از هر حیث متحول بکند.  
سید فرج الله پژمان با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی و متقارن شدن آن با سالروز برگزاری اولین نمازجمعه در کشور گفت: مردم بخش کبگیان و شهر چیتاب به رغم سیاست‌های پوشالی معاندین دین مبتنی بر بولد کردن سایه مشکلات کنونی اقتصادی بر اجرای مراسمات محرم، در مراسمات چند شب اخیر از دهه اول محرم امسال ثابت کردند که از جَرگـَهٔ عهد شکنان خارج و برعهد میثاق خود با اباعبدالله الحسین مستحکم‌تر و فعالترند.  
این خطیب جمعه درادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز برگزاری اولین نمازجمعه کشور خطاب به حاضرین گفت: نمازجمعه علاوه بر یک عبادت دسته جمعی بزرگ در مقیاس عبادی، پیگیر مطالبات مردمی دهه‌های چهارگانه انقلاب در جنبه سیاسی با محور صیانت از ارزش‌های انقلاب و حق و حقوق مردمی برخوردار بوده و هرگاه نسبت به مطالبه‌ای در مدار احقاق حق مردم حرکت کرده نتیجه گرا و مثمر ثمر بوده و مردم با رویکرد حل مشکلاتشان در این پایگاه و تریبون نیل به حضور بیشتر در این پایگاه‌ها را دارند.  
حجت الاسلام پژمان در ادامه فراز دوم خطبه‌های این هفته مسأله توهین به کلام الله مجید از طرف دول غربی رامعیار سنجش، و صافی رویش و ریزش مدعیان واقعی و پوشالی صیانت از دین خدادر برابر سیاست غرب برشمرد و تصریح کرد: اینجاست که دوستدار و طرفدار واقعی دین خدا بر همگان اثبات می‌شود و شکست و ذلت بر کسی است که با ترس از به خطر افتادن امورات دنیوی و منافع مادیش سکوت اختیار کند.  
امام جمعه چیتاب در پایان با اشاره به مسأله بغرنج تقلیل سهمیه کود کشاورزان بخش کبگیان خطاب به حاضرین گفت: در تماسی که با مدیرکل محترم جهاد کشاورزی استان داشتیم خوشبختانه با عنایت به مطرح شدن مطالبات به حق این قشر زحمتکش در پایگاه نمازجمعه قول حتمی جهت افزایش سهمیه و تثبیت روند قبل دریافت سهمیه ( هر کشاورز ۳ عدد) دادند.  
وی در پایان از ستاد نمازجمعه، بخشداری کبگیان حوزه مقاومت بسیج خواهران چیتاب در پایگاه‌های حضرت رقیه (س) صالحان، نقاره خانه، دروهان و... جهت برگزاری مراسم شیر خوارگان حسینی دربخش تشکر کرد.  
لازم به ذکر است در بین الصلاتین بامحور برائت از هتاکان به کلام الله مجید از طرف نمازگزاران شعار‌های مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس سر داده شد.


------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

دختر ایل
Iran, Islamic Republic of
نحوه توزیع کود در انبار چیتاب منصفانه نیست؟
جلوی رانته بگریت
صالحان
Iran, Islamic Republic of
ایمانه خه خدا زیه بل تا کود هم وگیرمو نیا؟
رخت سیاه
Iran, Islamic Republic of
خدایا یا یه نجات دهنده ای بیا مشکلات مردمه حل کن
خدیجه
Iran, Islamic Republic of
کاش وجی چیتو نقاره خونه مرکز بخش بی
ای خدا هااای کدخدا وکو رهت
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت را...حیف چیتاب
روزعلی
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختمو ده سی کود هم باید التماس کنیم
البته حقمونه وی بیشتر ظلم ومو وابو
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا ننگ اوره برا سهمیه کود هم باید به مشکل بخوریم؟
پ کو حکومت عدل داد علوی؟
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1