تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۶۴۵۲۹

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

۶
۲
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردیدار کرد.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیداری مؤثر داشت که تا ساعت ۲۴ شب به طول انجامید و پیرامون مسائل مختلف این استان بحث و تبادل نظر شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این دیدار گفت: جلسه خوبی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله توسعه این استان داشتیم.
در حالی که استان کهگیلویه وبویراحمد در آستانه دور دوم سفر آیت الله رئیسی و هیأت دولت به استان قرار گرفته است جلسات تخصصی مختلف و فشرده و دیدار‌های مختلفی با مسئولین کشوری و وزارتخانه‌ها به صورت شبانه روزی برگزار و در خصوص پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا و آینده استان برنامه‌ریزی و تصمیمات جدی گرفته می‌شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد خود را برای استقبالی صمیمی، گرم و پرشور از آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیأت دولت به این استان آماده می‌کند.
وی عنوان کرد: کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های بسیار مهم و کلیدی برای ایجاد تحولات بزرگ در همه بخش‌ها در این سفر در دستور کار دارد و پروژه‌های مهم و اشتغالزا و‌امیدآفرین برای مردم کلنگ زنی خواهد شد.
احمدزاده با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد وارد مدار توسعه و تحولات بزرگ و طرح‌های مهم شده است تأکید کرد: این استان به طور قطع نیازمند توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه بوده و افزایش اعتبارات استان در همه بخش‌ها از ضروریات این استان است.
استاندار بر حمایت از سرمایه‌گذاران در استان تأکید کرد و اظهار داشت: عزم و اراده خوبی برای جلب و توجه سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد و در این خصوص گام‌های مؤثری برداشته شده است.
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور
احمدزاده با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های استان به رئیس برنامه و بودجه کشور خواهان توجه بیشتر و گسترده‌تر به همه حوزه‌های استان شد که مورد تحسین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گرفت.
داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این دیدار اعلام کرد: کار‌های انجام شده در استان کهگیلویه وبویراحمد آنقدر موفقیت‌آمیز است که در تاریخ این استان بی‌سابقه بوده و قابل تحسین می‌باشند و در این خصوص دستورات مهم و ویژه‌ای برای کهگیلویه وبویراحمد صادر کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهادی پای کار است، گفت: این استان مورد توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه قرار دارد و قطعاً مشکلات آن‌ها بررسی و نسبت به رفع آن‌ها تمهیدات لازم بکار گرفته خواهد شد.
وی اظهار داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت ویژه دیده می‌شود و تا رفع محرومیت از این استان همه جانبه اعتبارات لازم را تأمین می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز نیز دیداری با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و سایر وزارء پیرامون تعیین تکلیف پروژه‌های سفر دور دوم رئیس جمهور به استان خواهد داشت که خبر‌های خوب و‌امید آفرینی از پروژه‌های استان مخابره خواهد شد.
احمدزاده یادآور شد: پروژه‌هایی در استان ما در دست اقدام است و پروژه‌هایی هم کلنگ زنی می‌شوند که استان را متحول می‌کند.
وی ادامه داد: آخرین خبر‌ها حاکی از آن است که طرح‌ها و پروژه‌های زیادی برای ایجاد تحول، توسعه و رفع محرومیت در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
این روز‌ها جلسات بی‌امان و گسترده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تیم دولت در سطح ملی با معاونین رئیس جمهور و وزرای دولت ادامه دارد تا اینکه استان به طور کامل بر مدار تحول و توسعه قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
خداقوت واقعا
شهروند
Russian Federation
چه کار مهمی کارخانه قنده که تا االان تو همین چندسال بیست بار افتتاح شده کدوم کارخونه جدید چه صنعتی چه جاده و پل و زیرگذر جدیدی برای بحث ترافیک چه عملکردی داشتین همون طرح های نزدیک به بهره برداری هم کنسل شدن
Iran, Islamic Republic of
مردی بزرگ دکتر احمدزاده،واقعا با وجود دکتر احمدزاده استان سر بلند
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ما از سد آبریز نخواهیم گذشت ارمیخواهید کهگیلویه ازفقر وبدبختی نجات پیدابکنه فقط سدآبریز مشکل گشاست این جاده دهدشت پاتاوه نیست جاده اصفهان به خوزستان روی ای مانور ندین فقط سد آبریز رامیخواهین وبس
هادی پور
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس برنامه بودجه؟
استاندار جهادی پای کار بوده؟ استاندار با مردم و خانواده ها و روستانشینان فلک زده فقط جهادی عکس میگیرند و شوی تبلیغاتی برای کارهای نکرده ترتیب میدن و کبنا هم بخاطر همشهری بودن با ایشان سر سوزن به ضعف و ناکارامدی ایشان اشاره ای ندارن.. غیر از اینه نوروز کمایی؟

همچنان پیامهایی که بر خلاف میلت هست اما واقعیت استانه سانسور کن اما روزی که رئیس جمهور بیاد خواهی دید چگونه خانواده شهدا شاکی استاندار شما نزد رئیس جمهور خواهند بود
Iran, Islamic Republic of
سد ابریز چی شد
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1