تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۶۴۳۵۶
کبنا گزارش می دهد؛

به زودی کمیته بررسی انتصاب مدیران دولتی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود

۳۰
۲
به زودی کمیته بررسی انتصاب مدیران دولتی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود
کبنا ؛
چند سال پیش یکی از مدیران دولتی برای درخواست استخدامی خود مکاتباتی انجام داده بود، چرا اینکار را کرد؟ چون در استخدام دولت نبوده و با شیوه ای از انتصاب، حکم مدیریتی داشت.
به گزارش کبنا نیوز، در حال حاضر نیز افرادی در کهگیلویه و بویراحمد به دلایل مختلفی از جمله معرفی شدن یا انتخاب، انتصاب یافته اند، در حالی که رابطه استخدامی ندارند. این مدیران ممکن است بخواهند پس از مدتی برای خود ردیف استخدام ایجاد کنند که مشخص نیست چنین فعلی از نظر قانون ایرادی دارد یا خیر؟
از طرفی این افرادی که تکلیفشان در امور استخدامی مشخص نیست، اگر تخلفی انجام دهند، از سوی مراجع قانونی با چه حکمی مواجه می شوند؟ اگر انفصال از خدمت دولتی شوند، که این حکم معنایی ندارد، چرا که این فرد نه کد استخدامی داشته و نه استخدام بوده است.
مدیرکل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد اخیراً در نشست خبری خود به این موضوع نیز گریزی زده و گفته است که با توجه به تشکیل کمیته کشوری سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی رابطه استخدامی مدیران، در سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی چنین کمیته تشکیل می شود و رابطه استخدامی مدیران مشخص می شود. در صورتی که استخدام و انتصاب مدیران اشکال قانونی داشته باشد، قطعاً این مطلب به افراد مورد نظر تفهیم می شود و احکام قانونی در مورد آنان اجرا می شود.
هر چقدر انتصاب مدیران قانونمندتر باشد و افراد نتوانند از قانون گریزی داشته باشند، چارچوب نظام اداری نیز سالم خواهد ماند.
این ضرب المثل که «رطب خورده کی منع رطب کند؟» اینجا کاربرد دارد؛ وقتی مدیران قانونمند شوند، میزان تخلفات اداری نیز کم می شود، ولی وقتی که خودشان خلاف قوانین و با دور زدن قوانین انتصاب یافته باشند، دست خود را برای تخلفات اداری نیز باز می گذارند.
یک پای انتصابات نمایندگان مجلس هستند، نمایندگانی که به قول خودشان با مشورت دادن به دولت، افرادی را منتصب می کنند. اگر نمایندگان اجازه نداشته باشند پای خود را فراتر از قانون بگذارند و دولت نیز در حد تعاملات و مشورت با آنها برخورد داشته باشد، قطعا میزان ایراداتی که به انتصابات وارد است پایین می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

India
سلام آقای صالحی
خداقوت
چرا فرید ضرغامی از همکاران خودت از تهران نیرو به استان تحمیل میکنند؟!
رطب نخورده
Iran, Islamic Republic of
اولین گزینه ای که هیچ رابطه ی استخدامی با دولت ندارد و یک سره توسط استاندار ابلاغ بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد گرفت آقای اکبری تبار را باید بررسی کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد
یاد ابتدای دولت رئیسی افتادم
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای صالحی توانست جلوی فرید ضرغامی را بکیرد
Russian Federation
نمایندگان این استان را به هرج و مرج کشانده اند
سازمان بازرسی کل باید انتساب این مدیران به نمایندگان را هم مو به مو بررسی کند این مطالبه ی مردم از قوه ی قضائیه و رئیس جمهور است.
United States
به ادارات نمایندگان
United Kingdom
باز هم اعضای کمیته انتصابات از خودشونه حتما سی افضل دبیره
مریم
Iran, Islamic Republic of
هر چی میکشیم از دست نماینده و انتصابات های فامیلی است
Iran, Islamic Republic of
کمیته نمیخواد
ما به این روابط بازی عادت کردیم
با هم بخورین
دعوا نکنین مردم عادی میبینن بداموزی داره...
دنا
Iran, Islamic Republic of
کمیته انتصابات متشکل از سه نماینده استان و استاندار محترم قبلا تشکیل شده بوده و بایسته سالاری را در قالب فامیل و کس و کار سالاری در حد اعلا و بر اساس قوانین رابطه نسبی و سببی اجرا کرده اند ، و نمایندگان نهادهای نظارتی محترم بعنوان اعضای افتخاری، در عملکرد این کمیته هم سهم وافر داشته و دارند !! البته مدیرکل محترم بازرسی که در استانه سفر دولت به یاد تشکیل کمیته موازی افتاده احتمالا رفته بود گل بچینه و در جریان انتصابات و اکتشافات کمیته قبیله گرایی و نسبت سالاری قبلی سران استان نبوده و یا اینکه ....!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
استخدام سفارش نماینده در بنیاد شهید...
سید
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام
انتصابات نیروی انتظامی استان ک وب هم مشکل دارد ریس ها هم از روی بی عدالتی هست انسان پاک وسالم پست ندارد
قلم
Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی بسیار انسان شریف و خداترس و باسواد و خلاصه انسانی به تمام معنی با جرات،از قاضیان باسواد در سطح ملی میباشد و وقتی حرفی میزند قطعا و یقینا کوتاه نمی آید تا حصول نتیجه،خداوند یار و یاورش باشد در تمامی امورات زندگی
کارمند گاز
Iran, Islamic Republic of
شرکت و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد موروثی شده ، هیچ کسی بر اساس تحصیل و تواناییش کار نمیکنه . ظلم بیداد میکند .
۳۰ تا ۳۰ تا نیرو وارد میکنند اونایی که دم از حق و مظلوم کشی میزنند .
شرکت گاز و برق استان را در وعده اول پیگیری کنید تا متوجه ... باشید .
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
از روابط عمومی استانداری شروع کنید بعد برید سراغ مشاور جوانان استاندار بعدش برادر مشاور جوانان استاندار و الان جذب استانداری شده بعدش هم برید سراغ مشاور جوان فرماندار
میعاد
Iran, Islamic Republic of
نماینده کهگیلویه همه مسولان و فرمانداران را از طایفه خود پست داده فرمانداری ها روسای ادارات معاون سیاسی استانداری ووو
پی نوشت:
سازمان بازرسی کل کشور
شورای محترم نگهبان
نهاد ریاست جمهوری
وزارت کشور
ووووو
استعداد درخشان
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه پارتی بازی تو استخدام و انتصاب ادارات استان بیداد میکنه و همش از ضعف شدید استاندار و مدیران ضعیفتر از خودش و دخالت بی جای نمایندگان است ..کارمندان پاکدست و وظیفه شناس هم باید تحقیر بشن ..آقای احمدزاده شب و روز تلاش می‌کنه فقط بیشتر روی صندلی استانداری بمونه و نه اینکه تغییر مثبتی ایجاد کنه ...به نظر می رسه تغییر استاندار و رکی کار آمدن استاندار انقلابی واقعی خیلی از مشکلات را حل میکنه.
قانون
Iran, Islamic Republic of
اگه جناب بازرس کل استان تونست جلو بکارگیری. به عنوان بخشدار مرکزی یاسوج بگیرد مردم مردم باورشون میشه در غیر اینصورت گوش مردم فلک زده از این حرفها پر هست.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کمیته بررسی انتصابات :
یکی از انتصابات مسئله دار و تابلو ، انتصاب //هیبت علمی دانشگاه آزاده که به عنوان دبیر شورای مخدر که یه نهاد دولتیه منصوب شده !
Iran, Islamic Republic of
مدیرلشو نیترن گپ بزنن اوسه ایخون کمیته تشکیل بین خدایی /اگه تونست 5 دقیقه حفظی صحبت کنه اوسه بذارینش معاون رییس جمهور
علی
Iran, Islamic Republic of
.. همون کمیته هم فرمایشی... وانتصابی وفامیلی.... خروجی هم دیکته نظر نمایندگان برا کسب میدانهای جدید تاخت وتاز
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت بازرس کل استان .توقع ما از بازرس کل استان آقای صالحی و تمام بازرسی های ادارات استان بیشتر از این است چرا این همه پارتی بازی و رابطه بازی در ادارات دولتی!!!! کسی که بواسطه رابطه و فساد و پارتی بازی اومد سرکار تو تمام عمرش دنبال همین روند پارتی بازیه چون خودش مصداق بارز فساد اداریه..هدایت خواه و منتظریان هم حرف از عدالت می‌زنند اما عملشان و افراد منصوب شان چیز دیگری را نشان می دهد
Iran, Islamic Republic of
وای از بی عدالتی .فکر میکنید نمی‌میرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً کجاتون میسوزه آب بریزید
مردم سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
درمورد تخلفات در شهر سی سخت ،شهرداری سراپا بی قانون مدیریت بی قانون بارها به همین صالحی عنوان شده ،اگر این استان تخلفات بسیار مشهود و زیاد است مقصر بازرسیست ،ما مردم شکایت داریم و روز ورود ریس جمهور قطعا بنر می‌زنیم و پلاکارد نشان میدهیم و به هر طریقی باشد به خود ریس جمهور هم میگیم که بسیاری از مشکلات وتخلفات نتیجه مدیریت دراین استان است زیرا تمام تخلفات را نادیده میگیرد نمی‌دونم چه دلیلی داره ولی قطعا دلیل داره .
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اول لطف کنیت جریان هییت علمی علوم پزشکی...دوم تلاش مدیربازرسی برای هییت علمی کردن خودش در رشته ای که اصلا نیازی بهش نیست واستان فارس بااون همه جمعیت ۵نفرهییت علمی داره تواین رشته واستان ماهم ۴رشته... سوم پرونده تبدیل وضعیت سرپرست موقت قراردادهاکه انجام شده ودرتلاش برا گرفتن برگشت بکاروتبدیل وضعیت سه نفردیگه هست...چهارم خانه های سازمانی که دراختیارکارمندان دانشگاه هست وبینشون ۱۶ساله هم هست...
هم استانی
Romania
گر حکم کنند که مست گیرند،باید هرآنچه هست گیرند،،،در سیستمی که بنده کار میکنم نصف کارکنانش از چهارپنج خونواده هستن کلا،شاید بالای دویست نفر،حتی یکیش میگفت با گله بودم ک بهم زنگ زدن گفتن بیا سرکار گفتم من ک چیزی بلد نیستم گفتن نگران نباش یاد میگیری،الان همون چوپان عزیز شده مسئول یه قسمت مهم،البته به چوپان های شریف و عزیز توهین نشه اونا حلال ترین نون رو درمیارن،منظورم اینه که هرکسی باید با توجه به حرفه خودش در جای خودش باشه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
لطفا بازرسان ی سری به بهزیستی استان بزنند مدیریت با چند عکس مجازی چیزی رو درست نمیکنه
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی باید به تخلفات مدرسه غیرانتفاعی در دانشگاه علوم پزشکی رسیدگی کنه که متعلق به یک مدیر هست
شعروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت ، احسنت خدا پدر و مادر دکتر صالحی مدیر کل بازرسی استان و همکاران ایشان و همچنین مدیر و دست اندرکاران سایت وزین کبنا نیوز را رحمت کند
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1