تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۶۴۱۹۶
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور تیرماه

۰
انتشار کارت ورود به جلسه کنکور تیرماه
کبنا ؛
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در امتحان لازم است از  فرد ۱۱ تیر به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
پور عباس افزود: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند مانند گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، دارای ۲ یا ۳ کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اصلاحات احتمالی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون گفت: چون اطلاعات شناسنامه‌ای از ثبت احوال گرفته شده است اصلاح این مشخصات میسر نیست و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در این نوع اطلاعات باید به ثبت احوال منطقه خود مراجعه کنند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: برخی از اطلاعات  مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان نظیر معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و... در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است ولی برای برخی از اطلاعات همچون «عکس اشتباه» یا «فاقد عکس» امکان ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش میسر نیست.
وی ادامه داد: لازم است داوطلبان اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری را که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است به دقت مطالعه کنند و بر اساس آن در روزها و ساعات اعلام شده به آدرس باجه‌های رفع نقص مندرج در این اطلاعیه مراجعه کنند ضمن اینکه در این آزمون تغییر گروه آزمایشی، ثبت نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.
پور عباس اضافه کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب در صبح و عصر روزهای چهارشنبه ۱۴ و پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
1