تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۶۴۱۲۶
رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان:

شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

۰
شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
کبنا ؛
رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.  
به گزارش کبنا نیوز، عبدی صفایی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به پرسنل ، تجهیزات و امکانات ، فعالیتهای تربیتی و آموزشی، مقطع تحصیلی و ... تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۲تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس مراحل تعیین شهریه را انجام داده یا در حال تکمیل فرایند شهریه هستند بیان کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب  ۵ میلیون و۶۰۰  هزارتومان و حداکثرهفت میلیون تومان، متوسطه اول حداقل شش میلیون و حداکثر ۹میلیون ۹۰۰  هزار تومان و متوسطه دوم حداقل ۷ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون می باشد.  
وی افزود: بعضی از مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه مصوب دارای شهریه مکمل و فوق برنامه می باشد که میزان آن ۳۸٪ شهریه مصوب و پرداخت این هزینه ها کاملا اختیاری وقرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.
وی تاکید کرد: مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند و تا  اعلام شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق ندارد در زمان ثبت نام از رقم شهریه مصوب سال جاری مبلغی بیشتر از اولیا دریافت نماید و به محض ابلاغ شهریه جدید قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار گیرد
صفایی تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری نمایند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1