کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان:

شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

8 تير 1402 ساعت 8:27

رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.


رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.  
به گزارش کبنانیوز، عبدی صفایی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به پرسنل ، تجهیزات و امکانات ، فعالیتهای تربیتی و آموزشی، مقطع تحصیلی و ... تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۲تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس مراحل تعیین شهریه را انجام داده یا در حال تکمیل فرایند شهریه هستند بیان کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب  ۵ میلیون و۶۰۰  هزارتومان و حداکثرهفت میلیون تومان، متوسطه اول حداقل شش میلیون و حداکثر ۹میلیون ۹۰۰  هزار تومان و متوسطه دوم حداقل ۷ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون می باشد.  
وی افزود: بعضی از مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه مصوب دارای شهریه مکمل و فوق برنامه می باشد که میزان آن ۳۸٪ شهریه مصوب و پرداخت این هزینه ها کاملا اختیاری وقرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.
وی تاکید کرد: مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند و تا  اعلام شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق ندارد در زمان ثبت نام از رقم شهریه مصوب سال جاری مبلغی بیشتر از اولیا دریافت نماید و به محض ابلاغ شهریه جدید قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار گیرد
صفایی تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری نمایند.

 


کد مطلب: 464126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464126/شهریه-مدارس-غیردولتی-کهگیلویه-بویراحمد-اعلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1