تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۶۴۰۸۳
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

واکنش مسئول دفتر روشنفکر پیرامون صحبت‌‌های برخی از تشکل‌های دانشجویی یاسوج

۵۳
۲
واکنش مسئول دفتر روشنفکر پیرامون صحبت‌‌های برخی از تشکل‌های دانشجویی یاسوج
کبنا ؛
مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ بعد از ارائه گزارش عملکرد سه ساله در رسانه ملی و سپس در جمع رسانه‌های استان، در دانشگاه‌ها جهت ارائه خلاصه گزارش عملکرد سه‌ساله و پاسخگویی به سؤالات دانشجویان حضور پیدا خواهد کرد.
البرز اعتماد‌زاده_ مسئول دفتر ارتباطات مردمی مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون_ پیرامون ادعای برخی از تشکل‌های دانشجویی در گفت‌گو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، اظهار داشت: متأسفانه شتابزدگی و هیجان‌زدگی در واکنش‌های متعدد نسبت به پیشنهاد مهدی روشنفکر از همان ابتدا تا به امروز مشاهده می‌شود. در حالی صبر، قانون‌مداری و اخلاق‌مداری باید در تمام رفتار‌های ما نمود پیدا کند. در این بین نوع واکنش یکی از رسانه‌های مربوط به یک نهاد خاص و تصویر چیدمان میز مناظره نشان داد که باید این نهاد محترم، نسبت به پذیرش و به کارگیری نیرو‌های شایسته و باسواد رسانه‌ای که حداقل با الفبای قانون آشنا باشند تجدید نظر کند. بی‌شک با چنین افرادی در چنین شرایطی که ما در جهان با یک جنگ‌تمام عیار رسانه‌ای روبه‌رو هستیم کاری از پیش نخواهیم برد.
مهدی روشنفکر طی روز‌های آینده از طریق رسانه ملی گزارش عملکرد درخشان و تاریخی سه ساله خود را علی رغم اوج گرفتن مشکلات اقتصادی و فراگیری ویروس کرونا برای قضاوت به اطلاع عموم مردم استان خواهد رساند‌. بعد از رسانه‌ملی به جهت احترام خاصی که دکتر روشنفکر همیشه برای رسانه‌های استان قائل بودند در جمع رسانه‌های استان حضور پیدا خواهد کرد و در حضور رسانه‌ها نیز گزارش عملکرد سه ساله خود را مجدد به سمع و نظر مردم خواهد رساند. در صورت کمبود وقت، جلسه‌ای دیگر نیز تحت عنوان پرسش و پاسخ با رسانه‌های استان برای نماینده محترم پیش‌بینی شده است تا ابهامات و مطالبات اصحاب رسانه پیرامون موضوعات مختلف بررسی گردد.
راجع به برخی تشکل‌های دانشجویی و پیشنهاد مناظرات و گفتگوی انتخاباتی خدمت شما عرض کنم بر اساس قانون، مناظرات انتخاباتی مربوط به زمان تبلیغات است. و فعلا نیز وزارت کشور با هر گونه مناظره در هفته انتهایی و زمان قانونی تبلیغات در سراسر کشور مخالفت کرده‌اند و همه مردم و رسانه‌های استان بعد از ارائه گزارش عملکرد به یقین خواهند رسید دکتر روشنفکر بی‌دلیل درخواست گفتگو و ارائه برنامه و کارنامه نداده‌اند.
کارنامه دکتر روشنفکر چه در بُعد استانی، چه در بعد ملی و در ساختمان بهارستان، آنچنان درخشان است و‌ایشان از هر گونه حاشیه و اظهار نظر نسنجیده در دوران حضور خود در مجلس به دور بوده و با انواع تندروی‌ها مخالفت کرده است. و با خیال راحت آماده پاسخگویی به تمام مردم استان به خصوص اصحاب رسانه و دانشجویان فهیم و دیگر شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ایست. پس جریانات سیاسی می‌توانند فعلا از طریق رسانه‌های حامی و دانشجویان سؤالات و ابهامات خود را طرح کنند.
ولی برای همه جای تعجب بود چرا برخی تشکل‌های دانشجویی که باید با حداقل‌های قانون آشنا باشند، بدون اطلاع از ابتدایی‌ترین مفاد قوانین مربوط به تبلیغات انتخابات، چنین پیشنهاداتی را با این شتاب زدگی مطرح کردند. و به صورت هیجانی و شتابزده، انتظار داشتند از امروز مناظرات انتخاباتی برگزار گردد‌. تشکل‌های دانشجویی می‌توانستند درخواست جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان و شخصیت‌های سیاسی_ اجتماعی را بدهند نه مستقیم با تمرکز با فعالان سیاسی که اعلام حضور در انتخابات کرده‌اند چنین پیشنهادی داشته باشند. مناظرات انتخاباتی زمان خاص خودش را دارد و عدم اطلاع نماینده دانشجویان از قوانین و هیجانی عمل کردن به نام تشکل دانشجویی بیشتر از همه بی‌احترامی به‌شان و جایگاه دانشگاه و دانشجویان فهیم و مطالبه‌گری ست که این افراد را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده‌اند.
اما خدمت دانشجویان عزیز عرض کنم مسئولین و به ویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی باید در جمع دانشجویان برای پاسخگویی به مطالبات و سؤالات دانشجویان و دفاع از عملکرد خود و روشنگری پیرو خدمات نظام حضور پیدا کند. لذا آقای روشنفکر بعد از حضور در رسانه ملی و جمع اصحاب رسانه استان، قطعاً در دانشگاه‌های مختلف به میزبانی تشکل‌های دانشجویی حضور پیدا خواهد کرد و ضمن اینکه خلاصه‌ای از عملکرد سه ساله خود را در حضور دانشجویان عزیز گزارش می‌دهند همزمان به سؤالات و ابهامات دانشجویان در موضوعات مختلف پاسخ خواهند داد‌.
اما در پایان خواهشی داریم فعالان سیاسی، رسانه‌های استان و تشکل‌های دانشجویی باید تلاش کنند از هر گونه اظهار‌نظر نسنجیده یا شتابزده که مغایر با قوانین و اخلاق سیاسی باشد جدا خود‌داری کنند. چون اظهارات نسجیده و هیجانی بیشترین ضربه را به جایگاه‌یی که هر کدام از ما در اختیار داریم خواهند زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه کار کرده فقط بکارگیری بستگان در ادارات
دشتروم سپیدار جلیل بابکان
Iran, Islamic Republic of
عملکرد درخشان و تاریخی!!!!!!!!

فقط یکی را گذاشته فرماندار سی سخت
بعد هم تعداد کثیری از فامیل و بستگان و هم طایفه ای ها را گذاشته مدیر کل و رییس و مسئول

همین و بس!

این بود عملکرد درخشان و تاریخی جناب روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده ای بود که بهش چند نوبت در زمانهای مختلف هم زنگ زدم و پیام دادم ولی جواب نداد...
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود

درود بر مهندس اعتماد زاده ، خیلی جالب و عالی تشریح کردند
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه که خیلی از تشکل های دانشجویی از الفبای قانون خبر ندارن و شان دانشگاه را پایین میارن
Iran, Islamic Republic of
خدایی راست میگه خودمون کم دردسر داریم از الان هم بیایم مناظره بگیریم که چی بشه،موقه انتخابات به موقع و سرفرصت مناسب انجام میشه
Iran, Islamic Republic of
احسنت و هزاران درود بر مسول دفتر کاری و کاردات
Iran, Islamic Republic of
این تیکش خیلی سنگین بود،نشون میوه که دکتر روشنفکر با درایت درخواست مناظره دادن : همه مردم و رسانه‌های استان بعد از ارائه گزارش عملکرد به یقین خواهند رسید دکتر روشنفکر بی‌دلیل درخواست گفتگو و ارائه برنامه و کارنامه نداده‌اند،یعنی میخاد کارنامه کاری خودشو به رخ بقیه بکشونه،احسنت
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر با قاطعیت پیروز این انتخابات پیش رو هست
Iran, Islamic Republic of
بسیار سنجیده و با حوصله پاسخ دادن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیلیا الفبای قانون را نمیدونن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقا کارنامش درخشانه خخخخ
Iran, Islamic Republic of
انگار تقدیر الهی است که نتیجه انتخابات زیباتر از دور گذشته باشد ، با کمترین هزینه ؛ فرصت ها . استقبال ها و پیوستن های ارزشمندی برای جناب نماینده محترم پیش میا ، خدمات هم با همه اینکه در بوق و کرنا نمی شود متفاوت از گذشته است ، لطفا انتظار هست اگر گلایه یا انتقاد موردی هست عظمت جریان مورد احترام باشد ، مطمئن باشیم بعضی از این رقبا هم خودشون متوجه نتیجه از هم اکنون شده اند اما چون دور بعد بویراحمد دو نماینده دارد فرد مجبور است هر چه هم هزینه کند و براش حیثیتی شود موجودیت خود را حفظ که در آینده یکی از آن دو نماینده باشد نه صحنه را مجانی رها نماید .
احسان
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورتون از نماینده تشکل پیرو خط امام مهندس میرباقری هستند که باید بگم ایشان فردی با تجربه مودب و منصف هستند، تنها گناه ایشان که اینگونه خودش و تشکلش مورد حمله قرار گرفته این است که نماینده را به پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرده و چون بر خلاف میل نماینده و اطرافیانش بوده به او حمله ور شدند
Iran, Islamic Republic of
از وی¹ژگی‌های منحصر به فردی همچون، عدم وجود کوچکترین اثری از فساد اخلاقی و فساد مالی در زندگی جناب روشنفکر و خانواده ایشان، پشتکار و پیگیری‌های کم نظیر، صداقت و ثبات شخصیت سیاسی ایشان در این آشفته بازار اخلاقی و مالی بسیاری از سیاسیون و وجود جوانان مستعد و جویای نام نیک اما گمنام در بویراحمد و دنا که در آینده‌ای نزدیک با درخواست دکتر روشنفکر به کمک ایشان خواهند شتافت.
Iran, Islamic Republic of
بسیاز عالی
گزارش عملکرد خیلی مهمه
تحلیل فضای موجود و رویش اردوگاه مردمی نماینده فعلی بوی احمد و دنا نشان می‌دهد که در دور آینده انتخابات مجلس، تنها رقیب جدی روشنفکر، عملکرد اوست و دیگر مدعیان کسب کرسی مجلس، هیچ‌کدام از امتیازات به ویژه پایگاه مردمی او را را ندارند.

باید اذعان کرد با توجه به شرایط فعلی کشور و در مدت اندک کمتر از سه سال ، پیگیری و سماجت روشنفکر در موضوعات مختلف و پاسخ به مطالبات مردم، راضی کننده بوده و توانسته است در مجلس و سطح ملی مدافع خوبی برای حقوق موکلانش باشد .


.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دکتر روشنفکر خبر از بحث مناظره داد چنتا موضوع به ذهن خورد
۱.اول از رقیبان خود جلو افتاد چرا که اگر رقبا درخواست مناظره می‌دادند اون وقت یکم برای دکتر روشنفکر سنگین تموم می شد
۲.دوم با این کار نشان داد که من با دست پر اومدم و عملکرد و کارنامه دارم که باز هم کار بسیار جالبی بود
زنده باد
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
برادر من چرا طفره میری نمایندتو میاوردی تو میدون نه بیانیه بدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده محترم مردمی و پُر تلاش جناب دکتر حاج روشنفکر
اصول اولیه و راهبرد اقتصادی .
مولفه های تاثیرگذار اشتغالزایی 
توسعه منابع انسانی
روش های  جذب وتامین سرمایه.
روابط عمومی
و تعاملات اصولی
با مراکزبرتر
استفاده ازدانش و فرصت های منابع انسانی.

اینها را اگر جریان ندای وحدت به همین منوال ادامه بدهند به امیدخدا با آرای بیش از ۸۰ هزار پیروز انتخابات است ان شاءالله.

احسنت و درود اینو بهش میگن عبرت‌آموز خوب و گزارش خوب
Iran, Islamic Republic of
کارنامه مهدی روشنفکر در مجلس شورای اسلامی و حضور او در کمیسیون های مختلف ارتباط موثر با رئیس مجلس و دولت کمک های زیادی به اخذ بودجه برای استان کرده و در کل کارنامه کاملا قابل قبولی عست،انشالله که راه براش هموارتر لز این ها خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر توانسته است در طی اين مدت کوتاه با نطق های متعدد خود در مجلس و‌مکاتبات مختلف با مسولین و وزرا در قامت یک رسانه بزرگ نقش آفرینی کند و مشکلات حوزه انتخابیه را به گوش مسولین کشوری برساند و در جهت حل این مشکلات بکوشد. و تا کنون بین نمایندگان استان کم نظیر بوده
احمدپور
Iran, Islamic Republic of
بنده نماینده این تشکل را میشناسم. عادل و باصداقت است چرا توهین میکنید
اقای میرباقری سال ها در تشکل های دانشجویی دایه دار و مطالبه گر بوده و هست
اینگونه نابه حقی ها در حق ایشان جفا به دانشگاه یاسوج است
Iran, Islamic Republic of
ایشون خیلی آدم خوبی هستن ولی متاسفانه هیجان زده و شتاب زده عمل کردن ، تحت تاثیر جو قرار گرفتن،ایشون بسیار آدم خوبی هست اتفاقا
Iran, Islamic Republic of
درود

اهالی درک و فهم می دانند جغرافیایِ سیاسی بویراحمد جدا از مناسبت های سیاسی ملی است ، اینجا جزیره ایست که صبر و تحمل فراونی را می طلبد که در مقابله مطالبات گسترده یِ مردم توان و فرصت انجامی باشد .
بی شک این خاک خصایص را می پذیرد که همچون دکتر روشنفکر صبور ، با استقامت ، دردکشیده ، حق طلب ، شجاع و پیگر باشد و قطعا مردم هم به این باور رسیده اند که او می تواند در مقابل هر جریان سیاسی از حقوق مردم دفاع کند .

و یقینا تجربه یک دور با کارنامه یِ درخشان با تمام فشارها ، سختی ها ، تضعیف ها و تخریب ها ، دشنام ها و تهمت ها و ایستادن در مقابل جماعتی که ساحت سیاست را برای خود می خواهند می تواند برگ زرینی باشد که حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون را با تجارب کلان دکتر روشنفکر وارد فاز بزرگی از توسعه و عمران در مجلس دوازدهم نماید .

سربلند ، سلامت و موفق باشند

نیمه راهیم باز نمی گردیم✌️
Iran, Islamic Republic of
زبان گویای مردم بودن یعنی اخذ تمامی مجوزات سد سقاوه در کمتر از صد روز و اخذ بودجه ۴۸۶ میلیاردی برای اون توسط دکتر روشنفکر و خود اینها یعتی گزارش عملکرد
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر عین صدای مردم بودن هست و ملی‌سازی مشکلات و بحران‌های حوزه انتخابیه، استراتژیی هست که مهدی روشنفکر را به یک ‌نماینده خاص تبدیل کرده است و بارهای بار دردهای استان را فریاد زده
Iran, Islamic Republic of
به شدت نیاز به گزارش عملکرد ایشون هست
کارنامه مهدی روشنفکر در مجلس شورای اسلامی و حضور او در کمیسیون های مختلف ارتباط موثر با رئیس مجلس و دولت کمک های زیادی به اخذ بودجه برای استان کرده و در کل کارنامه کاملا قابل قبولی عست،انشالله که راه براش هموارتر لز این ها خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
منتظر بمب های خبری روشنفکر باشید
پژمان
Iran, Islamic Republic of
ترقه هم نمیزنه چ برسه به بمب
رسول
Iran, Islamic Republic of
چون خوت باروتش نم دیده خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
چرخ باید بچرخه تا نماینده ای مثل دکتر روشنفکر بیاد برا استان
Iran, Islamic Republic of
تازه اول کاره و یقین داشته باشین دکتر روشنفکر همان طور که در بحث چینش ها عملکرد درخشانی داشتن ، در بحث کارهای نظارتی و اجرایی هم بهترین عملکرد را داشتن
Iran, Islamic Republic of
بدخواهان بزرگترین انگیزه حرکت ما هستند،درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
هرروز ک جلو میریم بیشتر متوجه سیاستمدار بودن مهدی روشنفکر میشیم
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نماینده تک دوره ای هست
Russian Federation
اول از همه شخص نماینده از قانون بی اطلاع بوده که درخواست مناظره داده چون موضوع مناظرات در انتخابات مجلس تاکنون مطرح نبوده و وزارت کشور هم بحث مناظره در انتخابات مجلس را رد کرده است.
Russian Federation
آخر بنده ی خدا رو ولش کنید یه حرفی زد خودش هم می داند اهل این حرفا نیست
سجادی
Iran, Islamic Republic of
این تشکل پیشنهاد پرسش و پاسخ داده میترسه شرکت کنه روشنفکر اینجوری به توپ بستن همه رو
محمد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کارش تمامه
Russian Federation
حضور در چنین فضاهایی ندارد
Russian Federation
بنده ی خدا رد صلاحیت می شود ولی کاشکی شورای نگهبان اجازه می داد مردم مهر مردودی رو بر پیشونیش حک می کردند.
حسینی تبار
Iran, Islamic Republic of
مهندس میرباقری بسیار فهیم و باجسارت و اگاه به قوانین است
مطمئن باشید هیچ جوره خود نمایندتون روشنفکرم بیاد حریف میرباقری نخواهد شد
Russian Federation
خدایی مظلوم کشی نکنید والله بالله تالله این آقا این کاره نیست بابا یه تعارفی کرد ولی نمی دونست که رقبا تعارف را زود می گیرند .آخر چه کند؟ بگذریم که علامه ی دهر است!
حسن
Iran, Islamic Republic of
در اوج رخوت تشکل های دانشجویی یه تشکل هم حرف حق رو میزنه حمله میشه بهش. اقای روشنفکر کارتون از الان اخلاق را باختید
United Kingdom
به امام رضا ضعیف ترین نماینده دوران روشنفکر تمامی
مرادی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون براتون خوبه که نگذاره نفس بکشید چه برسه به اجرای طرح و پروژه بنده خدا روشنفکر بویراحمد را زنده کرد تعصبات را کنار بگذارید
United Kingdom
به امام رضا ضعیف ترین نماینده دوران روشنفکر تمامی
Iran, Islamic Republic of
بصورت کلی عملکرد درخشان و ... اگه راست میگی مصادیق ذکر کن
ایلم تامرادی تیره ام شیرینی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بای بای
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ندای وحدت گل کاشته
توی دوران انقلاب وپیش از انقلاب نماینده ای به این با تدبیری و سیاسی وعلمی و کاری ومردمی و انقلابی این استان وایران به خود ندیده بود تازه ایشون بیشتر عمرش را توی دهدشت گذرنده بود ولی توی بویراحمد رای آورد واقعا برای همه جای تعجب داره
مردم بویراحمد باید قدر آن شهرستان کهگیلویه بزرگ باشند که نخبه های آنها برای بویراحمد زحمت میکشند
احسنتو بر دکتر روشنفکر بزرگ و انقلابی و کاری مورد سیاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در حد نماینده بویراحمد نبوده و نیست بدون هیچگونه غرضی اینو بگم در مقابل نمایندگان اصفهان و تبریز و بقیه شهرستانها واقعا اینگار نماینده نداریم .اینکه از روی طایفه گری و احساسات بگیم بهترین نماینده را داریم فقط خودمان را توجیه میکنیم
لوداب قهرمان
Iran, Islamic Republic of
دور قبل به روشنفکر رای دادیم خدایا از درگاهت استغفار میکنم چن لیاقت نداشت و در تمام به سه شهرستان انگار شریکم ..اما اینبار مهرمردودی را بر پیشانی این روشنفکر خودمان خواهیم زد
Iran, Islamic Republic of
جناب‌ خدمت‌شماعرض‌کنم‌اگربرای‌آبگوشت‌هستی‌بیاسفره‌پهنه‌
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1