تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۶۳۸۵۷
منتجب‌نیا:

آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند

۶
۱
منتجب‌نیا: آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند
کبنا ؛ششمین جلسه شورای مرکزی دوم حزب جمهوریت روز جمعه گذشته با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت به ایراد سخنانی درباره مسائل مهم روز کشور پرداخت و در بخشی از سخنان خود به شدت از رئیسی انتقاد کرد.
آقای رئیس جمهور! آقای رئیسی! شما یک سید طلبه هستی، قاضی هستی، در دادگاه ویژه هم هنوز مسئولیت داری، می‌توانید من را بخواهید، من هم یک طلبه زبان دراز هستم که با جرئت، زمان شاه حرف زدم، زمان امام فریاد زدم، الآن هم فریاد می‌زنم؛ چه گوشی بدهکار باشد یا نباشد.
آقای رئیسی بزرگوار! اقتصاد مملکت دارد به حضیض سقوط و احساس می‌رسد، شما فرهنگ جامعه را، اقتصاد جامعه را، سیاست جامعه و سیاست بین الملل را به نهایت ابتذال رسانده اید، باید بپذیرید که نتوانستید کار بکنید. دو سال از قول دولت شما می‌گذرد، خدا شاهد است اگر من جای شما بودم و چنین اعمالی انجام شده بود، چه خودم این کار‌ها را انجام داده بودم چه دیگرانی که زیر نظر من هستند، با صراحت و شجاعت استعفای خودم را اعلام می‌کردم و از ۸۵ میلیون مردم ستمدیده ایران عذرخواهی می‌کردم که من نتوانستم به وظیفه ام عمل کنم و به شما ظلم و ستم کردم و نمی‌خواهم دو سال دیگر هم ادامه بدهم.
برای دنیا و آخرتتان بیائید و مردم دار باشید. معلوم شد که شما نمیتوانید. معلوم شد که شما این قدرت و این مدیریت را ندارید، این نیرو‌هایی که جمع کرده اید من ماه اول و دوم کار دولت بود که گفتم با این افراد نمی‌توانید. گفتند غیب می‌گویی؟ گفتم نه معلوم است این کوتوله‌هایی که هستند نمی‌توانند کار کشور را پیش ببرند.
پیشنهاد من این است که آقای رئیسی! استعفا بدهید. بگذارید مردم از این شکنجه‌هایی که بر آن‌ها وارد می‌شود راحت شوند. از طرف دیگر افرادی که جمع کرده اید؛ یعنی غیر متخصص‌ها را بفرستید بروند درسشان را در دانشگاه بخوانند. این‌ها این کاره نیستند.
بگذارید متخصصین بیایند کشور را اداره کنند، بگذارید نظامیان به پادگان‌ها برگردند و نگذارند به مرز‌های ما تجاوز بشود و طالبان بیاید ما را ذلیل کند. وقتی نظامیان می‌آیند در دولت، کار‌های دیگر انجام می‌دهند. طبیعی است که دستگاه نظامی چنین می‌شود.
اگر این کار را بکنید هم دانشگاه امام صادق وضعش خوب می‌شود و هم نهاد‌های ما وضعشان خوب می‌شود. سرداران بزرگوار هم می‌روند در مرکز خودشان و شروع به کار کردن می‌کنند.
 
مرجع : فرارو
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا رحمت کند پدر ومادرت را
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی الإسلام منتجب نیا ای کاش شما در زمان آقای روحانی هم به قول خودتان این زبان دراز را هم داشتید ولی متاسفانه در آن لال بودید توسعه و تمنا نمی کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!.
nima
Iran, Islamic Republic of
به قول ایشان رئیسی استعفا دهد تا بار دیگر یکی مثل روحانی بیاید تا با وعده برحام دمار از روزگارمردم دربیاورد.
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
خواهشمند است وکلا پیشین انتخاب نشوند و اصلا شرکت نکنند چون ناظر گرانی و تبعیض هستند شاسی بلند میگیرند و سکوت میکنند ... این افراد که تا کنون نماینده بودند خواهشا انتخاب نشوند
رضا
Iran, Islamic Republic of
درودبرآقای منتجب نیا دمت گرم
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اصلاح‌طلبان از بیخ و بن حذف شوند تا این مملکت روی آسايش و آبادی رو به خود ببینه درود و صد درود به سید خراسانی ابراهیم رئیسی که جز خدمت به خلق آرزوي دیگری در سر ندارد
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1