تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۶۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سهمیه 5 درصد و ۲۵ درصد ایثارگری در استخدامی ها رعایت شود

۳
۱
سهمیه 5 درصد و ۲۵ درصد ایثارگری در استخدامی ها رعایت شود
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات جامعه ایثارگر را اولویت قرار داده ایم تا برای رفع آنها به خوبی تدبیر، پیگیری و اقدام شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در جلسه شورای مشاورین امور ایثارگران که با حضور مشاورین وزراء برگزار شد با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به جامعه ایثارگران گفت: تلاش کردیم که هم براساس اعتقادات به جامعه ایثارگری خدمات ارائه دهیم و هم طبق تکالیف قانونی برای ایثارگران کار کنیم.
استاندار با بیان اینکه، رویکرد دولت سیزدهم نسبت به جامعه ایثارگری ویژه است، خاطرنشان کرد: در وهله اول مدیران باید بدانند که وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند و داشتن این تفکر برای مدیران با توجه به اینکه دولت سیزدهم هم همین تفکر را دارد بسیار مهم است.
دکتر احمدزاده بیان کرد: دستگاه ها را مکلف کردیم که در استخدام ها جامعه ایثارگری در اولویت باشند و طبق تکلیف قانونی سهمیه پنج درصد و ۲۵ درصد جامعه ایثارگری در  استخدامی ها رعایت شود.
وی با تاکید بر اینکه طبق قانون مدیران موظف به رعایت کف سهمیه استخدامی در خصوص ایثارگران هستند، افزود: با هر مدیری که سهمیه ایثارگران را لحاظ نکند و یا مسئله تبدیل وضعیت را نادیده بگیرد، برخورد می کنیم و چنانچه این رویه را ادامه دهد مدیر را عزل خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام ایران اسلامی با جامعه ایثارگر و اقوام مختلف آن گره خورده و همه اقوام در کنار هم یک ایران واحد و قوی را رقم زده است.
وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد یکسری ویژگی‌ها دارد که ولایی بودن از جمله این ویژگی‌ها است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: یکی از ارزش‌های ایران اسلامی این است که جوان عزیز ما برای حفظ ارزش‌های الهی جان خود را فدا می‌کند و اینکه ایثارگران ما سرآمد و مورد توجه هستند ناشی از این تفکر است.
دکتر احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل اشتغال در استان خطاب به مشاورین وزارء گفت: حتی یک هلدینگ بزرگ اقتصادی در استان سرمایه‌گذاری نکرده و یکی از گرفتاری‌ها همین است که وزارتخانه‌‌ها و بخش های دولتی در استان حضور پیدا نکرده‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدتی است که در دولت سیزدهم شروع کردیم و تلاش می‌کنیم زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های بزرگ در استان فراهم کنیم تا تحول ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه استان با مشکلات زیرساختی فراوانی روبرو است، گفت: رفع بخش عظیمی از این مشکلات در دست استان نیست و باید وزراء در این خصوص تصمیم گیری و حمایت کنند.
احمدزاده با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از فرزندان شهدا جویای کار هستند گفت: سهمیه پتروشیمی جذب شده اما با این حال پتروشیمی به تنهایی جوابگوی اشتغال این تعداد از فرزندان شهدا و سایر بیکاران در استان نیست و نیازمند سرمایه‌گذاری های بزرگتر و بیشتر هستیم.
استاندار با اشاره به اینکه مشکل کارخانه آرد و نشاسته استان که بنیاد شهید متولی آن است به قوت خود باقی است گفت: کمترین درآمد استان متعلق به این کارخانه است چون در فازی که چندان موثر نیست تولید انجام می شود و همین موارد باعث می‌شود در برابر فرزندان شهدا شرمنده باشم.

احمدزاده در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مشاورین وزراء با بیان اینکه رئیس جمهور در کمتر از یکسال و نیم قرار است برای دومین بار به استان سفر کند و ضمن اینکه وزیر کشور برای پنجمین بار به استان سفر کرده است، گفت: از شما می‌خواهم با وزراء صحبت کرده تا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند تا حجم مشکلات را از نزدیک مشاهده و دستورات لازم را برای حل و فصل آنها ارائه دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: انتظار داریم وزارتخانه ها جامعه ایثارگر شاغل در دستگاه های مربوطه خود را مورد توجه بیشتری قرار دهند.
احمدزاده عنوان کرد: کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت های زیادی دارد اما از آن بی بهره بودیم که دولت اجازه داده برخی از امکانات و ظرفیت ها برای ایجاد تحول در استان مورد استفاده قرار گیرند.
در پایان لوح تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تقدیم دکتر سید علی احمدزاده استاندار و مشکینی مشاور استاندار در امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد شد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی جامعه ایثارگری
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه چیز شده خاص هم همین خاص گرایی بود، حال فرق چیه!؟
Iran, Islamic Republic of
به اسم ایثارگران‌ به کام فامیل و وعده های انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
اقای احمد زاده میگه من فرزند جانباز ۲۵ درصد بودم نامه داشتم ولی کاری نکرده ..
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1