تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۳۳۴۴
با حضور رئیس فدراسیون؛

رئیس هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

۱
رئیس هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
کبنا ؛
مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان با حضور انوشیروانی رئیس فدراسیون، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخابات این هیات ، ۱۷ خردادماه در هتل المپیک یاسوج برگزار و کاظمی سکاندار هیات شد.
در این مجمع هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد عبدالرحیم کاظمی با کسب ۱۷ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکاندار هیات وزنه برداری استان شد .
کاظمی، برگزاری جشنواره استعدادیابی، راه اندازی ساختار هیات های شهرستان و تجهیز سالن های ورزشی ، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده بزرگ وزنه برداران را از جمله مهمترین برنامه های چهارساله خود عنوان کرد.
در این مجمع اعضای هیات رئیسه انتخاب و مهشید الله دادی به عنوان نایب رئیس، حامد بختیار خزانه دار، شهاب دیباز و محسن کشاورز و محمدرضا یزدان شناس عضو هیات رئیسه منصوب شدند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور: ظرفیت و پتانسیل وزنه‌برداری بانوان در کهگیلویه وبویراحمد مهیاست
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ظرفیت و پتانسیل وزنه‌برداری بانوان در کهگیلویه وبویراحمد مهیاست.
سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ضمن تبریک به کاظمی رئیس منتخب هیأت وزنه‌برداری استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به کوهستانی بودن و شرایط آب و هوایی و اقلیمی خاستگاه ورزش وزنه‌برداری است.
انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ورزشکاران با ظرفیت و استعدادی است که بعد از برنامه‌ریزی ۴ سال اول شاهد نتایج خوبی در مسابقات کشوری مخصوصاً در حوزه بانوان بودیم.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور با تقدیر از حمایت‌های دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از هیأت وزنه‌برداری استان، ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در جوار استان خوزستان که یک ظرفیت بالقوه در وزنه‌برداری کشور است قرار دارد، لذا انتظار می‌رود این دو استان مکمل یکدیگر باشند.
انوشیروانی، استعدادیابی، تحول در آموزش و کسب بودجه در راستای پیاده‌سازی برنامه‌ها و اهداف این فدراسیون، تفاهم نامه فدراسیون با ستاد مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش، شهرداری تهران و ورزش دانش‌آموزی و دانشجویی را از مهم‌ترین برنامه و اهداف این فدراسیون عنوان و خواستار حمایت بیشتر مسئولین وزارت ورزش و جوانان از این فدراسیون شد.
انوشیروانی با اشاره به عدم وجود کتاب یا منبعی در خصوص ورزش وزنه‌برداری از برنامه و تلاش‌های فدراسون برای خروج این رشته از وضعیت سنتی و مدرنیزه شدن آن خبر داد.
وی با تأکید بر قهرمان پروری، از دعوت بیش از ۵۰ وزنه بردار بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف به تیم‌های ملی و اختصاص اعتبار و تجهیزات به استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد و از رئیس هیأت وزنه‌برداری استان خواستار توجه به اصول فدراسیون از جمله نظم، برنامه محوری، توزیع عادلانه امکانات را در سرلوحه کار‌های هیأت قرار دهد.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به حاضرین در مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری خواستار توجه کاظمی رئیس منتخب این هیأت به آموزش، راه‌اندازی هیأت‌های غیرفعال در سطح شهرستان‌ها، توزیع عادلانه خدمات و امکانات، توجه به مناطق کمتر برخوردار و استعداد‌یابی و قهرمان پروری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1