کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور رئیس فدراسیون؛

رئیس هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

19 خرداد 1402 ساعت 12:22

مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.


مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان با حضور انوشیروانی رئیس فدراسیون، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخابات این هیات ، ۱۷ خردادماه در هتل المپیک یاسوج برگزار و کاظمی سکاندار هیات شد.
در این مجمع هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد عبدالرحیم کاظمی با کسب ۱۷ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکاندار هیات وزنه برداری استان شد .
کاظمی، برگزاری جشنواره استعدادیابی، راه اندازی ساختار هیات های شهرستان و تجهیز سالن های ورزشی ، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده بزرگ وزنه برداران را از جمله مهمترین برنامه های چهارساله خود عنوان کرد.
در این مجمع اعضای هیات رئیسه انتخاب و مهشید الله دادی به عنوان نایب رئیس، حامد بختیار خزانه دار، شهاب دیباز و محسن کشاورز و محمدرضا یزدان شناس عضو هیات رئیسه منصوب شدند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور: ظرفیت و پتانسیل وزنه‌برداری بانوان در کهگیلویه وبویراحمد مهیاست
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ظرفیت و پتانسیل وزنه‌برداری بانوان در کهگیلویه وبویراحمد مهیاست.
سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ضمن تبریک به کاظمی رئیس منتخب هیأت وزنه‌برداری استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به کوهستانی بودن و شرایط آب و هوایی و اقلیمی خاستگاه ورزش وزنه‌برداری است.
انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ورزشکاران با ظرفیت و استعدادی است که بعد از برنامه‌ریزی ۴ سال اول شاهد نتایج خوبی در مسابقات کشوری مخصوصاً در حوزه بانوان بودیم.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور با تقدیر از حمایت‌های دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از هیأت وزنه‌برداری استان، ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در جوار استان خوزستان که یک ظرفیت بالقوه در وزنه‌برداری کشور است قرار دارد، لذا انتظار می‌رود این دو استان مکمل یکدیگر باشند.
انوشیروانی، استعدادیابی، تحول در آموزش و کسب بودجه در راستای پیاده‌سازی برنامه‌ها و اهداف این فدراسیون، تفاهم نامه فدراسیون با ستاد مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش، شهرداری تهران و ورزش دانش‌آموزی و دانشجویی را از مهم‌ترین برنامه و اهداف این فدراسیون عنوان و خواستار حمایت بیشتر مسئولین وزارت ورزش و جوانان از این فدراسیون شد.
انوشیروانی با اشاره به عدم وجود کتاب یا منبعی در خصوص ورزش وزنه‌برداری از برنامه و تلاش‌های فدراسون برای خروج این رشته از وضعیت سنتی و مدرنیزه شدن آن خبر داد.
وی با تأکید بر قهرمان پروری، از دعوت بیش از ۵۰ وزنه بردار بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف به تیم‌های ملی و اختصاص اعتبار و تجهیزات به استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد و از رئیس هیأت وزنه‌برداری استان خواستار توجه به اصول فدراسیون از جمله نظم، برنامه محوری، توزیع عادلانه امکانات را در سرلوحه کار‌های هیأت قرار دهد.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به حاضرین در مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری خواستار توجه کاظمی رئیس منتخب این هیأت به آموزش، راه‌اندازی هیأت‌های غیرفعال در سطح شهرستان‌ها، توزیع عادلانه خدمات و امکانات، توجه به مناطق کمتر برخوردار و استعداد‌یابی و قهرمان پروری شد.


کد مطلب: 463344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463344/رئیس-هیات-وزنه-برداری-کهگیلویه-بویراحمد-انتخاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1