تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۶۳۳۱۵

موافقت سازمان تامین اجتماعی با احداث بیمارستان جدید در دهدشت

۲۳
۱
موافقت سازمان تامین اجتماعی با احداث بیمارستان جدید در دهدشت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد از موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور با احداث بیمارستان جدید در شهر دهدشت خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در سفر اول دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد که مهر ماه ۱۴۰۰بود مصوب شد که تامین اجتماعی با مشارکت وزارت بهداشت بیمارستان مستقلی در شهر دهدشت احداث کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تامین اجتماعی با ساخت این بیمارستان در شهر دهدشت چندان موافق نبود که امیدواریم با توجه به نیاز شهرستان، سازمان تامین اجتماعی با ساخت این بیمارستان در شهرستان کهگیلویه موافقت نماید.
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به زمین چند هکتاری رها شده در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این زمین به معضلی در دل شهر تبدیل شده که از سازمان تامین اجتماعی انتظار می رود در این خصوص تصمیم جهادی اتخاذ کند.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی پتروپالایشگاه گچساران و کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی گچساران گفت: برای ساخت پتروپالایشگاه بالغ برسه هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود و حوزه کارگری تامین اجتماعی افزایش می‌یاید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور هم با بیان اینکه مصوبه دولت در خصوص احداث بیمارستان در شهر دهدشت را می پذیریم گفت: تامین اجتماعی با احداث این بیمارستان در شهر دهدشت موافقت می کند.
میرهاشم موسوی عنوان کرد: با مشارکت وزارت بهداشت بیمارستان جدیدی در دهدشت ساخته می شود ضمن اینکه لازم است دانشگاه علوم پزشکی استان تضمین بدهد که نیروی کادر درمان و پزشکی بیمارستان را تامین کند.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ را پرداخت کرد و در واقع بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی با اقدامات دولت سیزدهم پرداخت شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گره احداث بیمارستان جدید دهدشت نزد تامین اجتماعی بود که با ساخت بیمارستان موافقت شد گفت: اکنون که گره کار باز شده و امکان توسعه و ساخت فراهم آمد این پروژه هم قطعا در سفر دولت وارد فاز اجرایی یا کلنگ‌زنی می شود.
شهرستان کهگیلویه ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و تعداد تخت های مصوب بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ۱۶۳ تخت است و به دلیل اینکه تعداد مراجعه کنندگان زیاد است ۲۲۰ تخت فعال است که ضریب اشغال تخت در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از سایر مناطق استان بیشتر است.
درسفر اول دولت به استان قرار شد ۱۰۰ تخت به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت الحاق شود اما پیشنهاد استان ساخت بیمارستان مجزا با مشارکت تامین اجتماعی و وزارت بهداشت بود که در دیدار مدیرعامل تامین اجتماعی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد با احداث این بیمارستان موافقت شد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی سازمان تأمین اجتماعی
نام شما

آدرس ايميل شما

اگاه
United Kingdom
آخ سی استانی که رئیس دانشگاهش حق حضور در جلسه به این مهمی را ندارد. حذف جاودانسیرت
United States
استاندار ناتوان و با استخدام هاى فله اى
Iran, Islamic Republic of
دوازده سال موحدنبودیه کارنتونستن جلوببرید،اقایان حاجی بزرگواری وحاجی هاشمی دوازده سال نماینده بودین دریغ ازاتمام یه پروژه.انتظارمیرفت این کارهایی که موحدداره به سرانجام میگیره دردوازده سال قبل انجام میگرف تااین دوره چندتاکارخانه فعال میکردن ولی هیچ کاری ازپیش نبردن تاموحداومد
Iran, Islamic Republic of
موحد غیرکار شخصی هیچی بلد نیست
منصف باشیم
Ali
Iran, Islamic Republic of
برادر چرا حضور جاودان سیرت و سخنانش در این جلسه را مخفی و حذف نمودی...
United States
کمایی . چرا واقعیت نمی بینی
Rezvan
Iran, Islamic Republic of
با سلام. اون قسمت پایانی خبر مربوط به حضور دکتر جاودان سیرت هست.
اخ سی کمایی فتنه گر
United States
آقای کمایی/ کثیف فتنگر بی اصالت مکه حضور دکتر جاودان سیرت که استاندار به عنوان قهرمان کرنا معرفی کرده جرا مخفی کردی
United States
کمایی پولکی فتنگر نامرد آدم کثیف هست
آتش به اختیار
United States
ننگ برتو کبنا
شما فتنه انگیز ترین رسانه هستی
الان برای همه ثابت شده شما پشت شورش اداری بودی
چه عقده ای از دکتر جاودان سیرت داری
به کوری چشم شما
مدیریت ایشان با اقتدار ادامه دارد
ننگ بررسانه پولی واجاره ای
تاکی با دراین استان فتنه انگیزی کنید
ولی
United Kingdom
تف بر شرفت کبنا
United States
کبنا پولکی / چرا از تقدیر تشکر ومعرفی استاندار و دکتر جاودان سیرت نمیگی
United States
همه می‌دونه می بیمه که واقعا این سایت بی پدر بی مادر
United States
کمایی آدم پولکی فتنه گر
United States
سلام برادر کمایی خوبی شما که عادت به پول گرفتن و فتنه دروغ دارید و/// چرا واقعیت نمیگی حق جاودان سیرت باید کورت کنه کمی برای مردم در موقع بیماری کرنا زحمت و خدمت به مردم کرد
United States
از خدا می‌خوام فقط داخل محدوده شهر ببینمت تا از////برات بگم بی وجدان
United States
کمائی دروغگو چرا واقعیت را نمیگی پول گرفتن مطالب دروغ دلیل میشه شما خودت زدی به کوری دکتر جاودان سیرت فقط در حال خدمت به مردم است
United States
این قول وعده را آقای کمایی بت میدم که بچه‌ای سروبی خدمات حتما میرسن خودت آماده کن الهی واگذارت میکنم به سروبید
United States
کمایی عزیز واگذارت میکنم به سروبید مبارکت باشه تا رسیدی
United States
این نامزدی‌های زهر آلود که از دهنت در میاد طرف دکتر جاودان سیرت به دروغ ومخفی کردن ایشان خجالت بکش
United States
این نامردی‌های کمایی دردی دوا نمیکنه برگه دکتر جاودان سیرت را قوی تر ومحکمتر میکنه
United States
کمایی عزیز سلام
بس کن به هرکه اعتقاد داری بچها قصد. دارند /// خودت میدونی به دلیل دروغ و فتنه گری و پول گرفتن مطالب دنبال مردم زدن
انصاف
United States
سلام
کمایی حسادت تا کی ، چشم حسود کور باد
دیدی که استاندار شریف و نجیب و محترم چگونه از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ( دکتر جاودان سیرت )بعنوان فرمانده سلامت استان در زمان بیماری منحوس کرونا در حضور ریاست محترم تامین اجتماعی ، تمجید کرد ؟؟ چرا در گزارش خودت اشاره ای نکردی ؟؟؟ نکنه مبتلا به کروتا شدی کمایی ؟ از محضر خوانندگان محترم و دوست داشتنی معذرت میخواهم ، چرا که میخواهم بگویم آقای کمایی دست از دشمنی و تخریب بردارید ، من جانبازی شیمیایی با بدنی تاول زده و پر از ترکش و اعصاب و روان هستم که جانم را فدای انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری کرده ام و بر این اصل تا مادامی که زنده ام پایبندم و فدای رهبر فرزانه ام هستم ، به رسالت رسانه ات درست عمل کن ، از جانبداری بپرهیز ، از تنش بپرهیز ، جامعه را ملتهب نکن ، گزارشات خود را سانسور نکن بلکه کامل بنویس ، هر خبری میزنید گاها یا سانسور شده است ، یا جانبدارانه است ، یا حاشیه و تنش ایجاد میکنه ، بحث این خبر اخیر که بخشی را سانسور کردی نیست ، کار همیشگی شما است در خبرهای قبلی که همه را دارم بنحوی گزارش تهیه میکنی که جامعه را ملتهب میکند ، بهت گفته باشم کاری نکنی که مثل حجاریان ویلچر نشینت کنم ، فهمیدی چه گفتم ؟ تو گرد خاک پای حجاریان هم نمیشی ، حیف حجاریان که با تو مقایسه اش کنم . علیرغم اینکه اون هم ناحساب بود و به سزای عملش رسید ، از هیچ چیز و هیچ کس ترس و واهمه ای نداشتم و ندارم ، فوقش تا آخر عمر زندان بشم ، بلای بسرت میارم که حتی سوار ویلچر هم نتونی بشی ، چون حرف حساب حالیت نمیشه ، / انگار با شما که جامعه را با خبرسازی نادرست ، ملتهب و تنش زای میکنی کاری ندارد ، من از اون آدمهای آتش به اختیار هستم ، هر چیزی هم حدی دارد ،به رسالت خبررسانی بی غل و غش ، منطقی و معقول خود بپرداز ، جامعه را ملتهب نکن ، انسان باش و پایبند به اصول خبرنگاری باش ..
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1