تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۶۲۵۸۶
در نشست شورای اداری؛

مدبرنژاد: وام ودیعه مسکن برای خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها به دنیا آمده پرداخت شود

۳
۱
مدبرنژاد: وام ودیعه مسکن برای خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها به دنیا آمده پرداخت شود
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه کرامت و روز دختر در استان برگزار می شود.
به گزارش کبنا، سیدجواد هاشمی‌مهر در نشست شورای اداری به ریاست دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه کرامت گفت: جشن بزرگ روز دختر با محوریت سپاه در پارک ولایت یاسوج فردا یک‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه اغاز شود، ضمن اینکه جشن های، رور دختر خصوصا در مدارس باشکوه برگزار شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: برگزاری صبحگاهی مشترک سپاه پاسداران و غباروربی گلزا شهدا از جمله برنامه‌های سالروز آزادی سازی خرمشهر روز مقاومت است.
وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال حضرت امام(ره) گفت: بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شود‌ که دستگاه‌های همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.
هاشمی مهر از برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان با محوریت امور بانوان استانداری خبر داد و گفت: مسابقه ای نامه‌ای به دخترم برگزار می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خواستار تشکیل ستاد اجرایی حمایت و ترویج عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان شد و جلسات این ستاد ماهیانه برگزار شود. 
وی بیان کرد: قانون جوانی جمعیت به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است که دستگاه‌ها برای اجرایی شدن این قانون همکاری کنند، ضمن اینکه بانک ها در پرداخت فرزندآوری مورد شکایت مردم قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرکز جامع درمان ناباروری شهر یاسوج فعال شود.
عاطفه السادات مدبرنژاد با بیان اینکه درمان ناباروری تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفته است، گفت: علی‌رغم اینکه ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته اما پزشکان بیش از تعرفه‌های دولتی از بیماران ویزیت دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه قانون جوانی جمعیت ۷۳ ماده دارد، گفت: دستگاه‌ها قانون جوانی جمعیت را اجرا کنند.
عاطفه السادات مدبرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: وام ودیعه مسکن برای خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها به دنیا آمده پرداخت شود. 
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی تدبیر استاندار، استان مقصد سفر وزارء شده که چندین شخصیت کشوری وارد استان شدند و دستاوردهای خوبی داشته است.
عیسی شهامت عنوان کرد: روند حضور وزارء تداوم دارد که همه دستگاه ها خلاها و نقاط ضعف را احصا کنند تا حضور وزراء تاثیر بیشتری داشته باشد.
وی به برگزاری مطلوب و رضایت بخش جشنواره کوچ اشاره و عنوان کرد: فرمانداران و مدیران کل تمام پروژه‌های استانی و شهرستانی را رصد و پروژه‌های راکد را شناسایی و به حوزه عمرانی ارسال کنند.
شهامت گفت: گزارش عملکرد دستگاه ها و بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن ارائه و تحویل استاندار می‌شود. 
وی بیان کرد: عدم اشراف دستکاه ها به واحدهای حقوقی واحدهای خودشان و عدم تسلط به قوانین مشکلاتی ایجاد کرده است. 
شهامت عنوان کرد: همه دستگاه‌‌ها به سامانه پنجره واحد زمین که یک فرصت مناسب برای کاهش هزینه و ماندگاری مردم در دستگاه‌ها و خدمات‌رسانی بهتر است متصل شوند.
حیدری دبیر جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید هم گفت: برنامه‌ریزی شده که جشن‌های زیرسایه خورشید بیشتر در مناطق محروم برگزار شود.
وی از حضور خادمان امام رضا(ع) به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در استان خبر داد و گفت: فردا همزمان با اولین روز دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر یاسوج می‌شوند و روز دوشنبه به منطقه زیلایی سفر می‌کنند.
حیدری بیان کرد: این کاروان روز سه‌شنبه میهمان مردم پاتاوه خواهند شد و چهارشنبه صبح در مراسم صبحگاه روز سوم خرداد حضور خواهند داشت.
دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان زیر سایه خورشید روز پنج‌شنبه به دهدشت سفر می‌کنند و عصر همین روز در چرام حاضر خواهند شد.
حیدری بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید جمعه در سوق خواهند بود و سپس به دهدشت باز می‌گردند ضمن اینکه کاروان روز شنبه به قلعه رئیسی و دیشموک سفر می‌کنند.
وی بیان کرد: این کاروان یکشنبه ۷ خردادماه میهمان مردم شهر اولین ها لنده و عصر همین روز به بهمئی سفر می‌کنند، دوشنبه ۸ خرداد کاروان به گچساران سفر و سپس به باشت می‌روند.
وی عنوان کرد: کاروان زیر سایه خورشید سه‌شنبه در یاسوج برنامه خواهند داشت و در خجسته سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) در حاشیه شهر یاسوج مادوان برنامه اجرا می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ستاره
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار و حرفهای بیهوده
نیام
Iran, Islamic Republic of
برو
Iran, Islamic Republic of
کاش زودتر از این‌ها بفکر می افتادید نه الان‌.
اینایی که بچه دار نمیشن چه گناهی کردند که فقط باید بچه دارها تشویق بشن
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1