تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۶۲۵۸۳
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روی دو موضوع مهم امتحانات نهایی دانش‌آموزان و کیفیت نان دست گذاشت / امنیت دانش‌آموزان را تأمین کنید

۶
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روی دو موضوع مهم امتحانات نهایی دانش‌آموزان و کیفیت نان دست گذاشت / امنیت دانش‌آموزان را تأمین کنید
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسمات بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان با شکوه برگزار شود.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای اداری که شامگاه شنبه (30 اردیبهشت ماه 1402) در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت: جامعه باید قدردان دختران باشند و از خانواده‌ها می‌خواهم دختران را مورد تجلیل قرار دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سوم خرداد "روز مقاومت و ایثار" افزود: رزمندگان غیور ایران اسلامی دشمن تا دندان مسلح را در عملیات بیت‌المقدس از شهر بیرون کردند، در عملیات خرمشهر کمر دشمن شکست و فتح خرمشهر آغازی برای پیروزی‌های بعدی رزمندگان در سایر عملیات شد.
وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: بیش از یک هزار و ۱۵۰ نفر از استان به سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند که مقدمات اعزام این تعداد افراد فراهم شود و همه دستگاه‌ها پای کار باشند.
استاندار تأکید کرد: در درون استان هم مراسم باشکوهی برای مناسبت‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد برگزار شود و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون توسعه و منابع استانداری نظارت لازم را انجام دهند.
دکتر احمدزاده به گرم شدن هوا و خطر آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان اشاره و عنوان کرد: در روستا‌هایی که نزدیک به مکان‌های بحرانی آتش سوزی هستند از ظرفیت مردم استفاده شود.
استاندار تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با بحران آتش سوزی در آماده باش کامل باشند که به دلیل بارش‌های خوب سال جاری آتش سوزی گسترده خواهیم داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ها ابلاغ شده گفت: دستگاه‌ها موضوع مهم جوانی جمعیت را جدی بگیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر وزراء به استان گفت: سفر وزراء به استان استمرار خواهد داشت و همه وزراء به استان می‌آیند، لذا دستگاه‌ها بسته کامل از برنامه‌ها، مشکلات و اقدامات را آماده کنند تا ارائه داده شود.
وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد کردیم وزیر راه و شهرسازی برای وضعیت جاده‌های روستایی، راه و طرح نهضت ملی مسکن به استان سفر کنند.
احمدزاده با بیان اینکه سفر وزراء برای استان دستاورد خوبی به همراه دارد، گفت: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هفته گذشته به استان سفر کرد ضمن اینکه در تهران هم نشستی یا مهندس ضرغامی خواهیم داشت و خروجی سفر جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی عنوان کرد: در یک مورد وزیر میراث فرهنگی قول ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به حوزه گردشگری را دادند که با تحقق آن بخش گردشگری بیش از پیش رونق خواهد داشت.
 احمدزاده از ساخت درب باب المهدی در استان خبر داد و گفت: طبق گفته جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات ۷۰ درصد درب باب المهدی در استان ساخته شده است و ظرف ماه‌های آینده این پروژه به اتمام می‌رسد و طی مراسم باشکوهی به شهر سامرا منتقل می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مدیران جلسات خود را در ساعات اداری برگزار نکنند و جلسات عصر، شب یا روز‌های تعطیل برگزار شود گفت: مدیران به امر مقدس ازدواج کارکنان مجرد کمک کنند و کارمندان را برای امر مقدس ازدواج تشویق و ترغیب کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: فرمانداران، حوزه سیاسی استانداری، بسیج و سپاه امنیت دانش‌آموزان و سلامت امتحانات را تأمین کنند.
دکتر احمدزاده بیان کرد: طوری نشود که در حوزه‌های آزمون‌ها به مشکل روبرو شویم و اگر موردی بود با آرامش بیان شود طوری که دانش‌آموزان آسیب نبینند و با نگاه مثبت به آزمون‌ها نگاه شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: از سخت‌گیری‌هایی که دانش‌آموزان را به لحاظ روحی روانی تضعیف می‌کند جلوگیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به کیفیت نان اشاره کرد و گفت: مشکل کسر سهمیه آرد نانوایی‌ها مربوط به وزارت صمت است و‌امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.
احمدزاده ابراز داشت: مبلغ ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به صورت نقد تخصیص داده شده و در خزانه دستگاه‌ها است تا به پیشرفت پروژه‌ها شتاب بخشد.
وی بیان کرد: برخی از پروژه‌ها از جمله مور زرد زیلایی، سیلاب و کلوار و سایر مناطق محروم را اصرار داریم که سریعتر به نتیجه برسند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیر مشکلات پروژه هاست هر جا که پروژه‌ای فعال نیست نظارت کند و مشکل را برطرف سازد.
وی عنوان کرد: پروژه‌هایی که اعتبارات استانی دارند و پول در حساب دستگاه‌ها است باید سریعتر فعال شود و در خصوص  پروژه‌هایی ترک تشریفات و خلع پیمانکار شده‌اند، اقدامات لازم سریع انجام شود.
استاندار تصریح کرد: ممکن است پروژه‌هایی باشند که به لحاظ  اختصاص اعتبار زمان بر باشد اما در  پروژه‌های حوزه راه روستایی و آب آشامیدنی نباید وقفه ایجاد شود.
احمدزاده بیان کرد: در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور مبلغ یک هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد که ۴۰۰ میلیارد تومان این مبلغ قطعی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف در دستگاه‌های دولتی جدی گرفته شود، گفت: مخاطب رعایت حجاب و عفاف تنها بانوان نیستند بلکه آقایان هم در این زمینه وظایفی به عهده دارند که باید به نحوه مطلوبی به آن عمل شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

فتح
Iran, Islamic Republic of
امنیت روحی وروانی دانش آموزان نیازمند مدیران کاردان ومتخصص است نه مدیرکل فعلی وتیم کاری اش
علی آرسته
Iran, Islamic Republic of
به والله قسم بنده در مدرسه شاهد یاسوج هست مدیریت آموزش و پروش آقای دلشاد و عذرخواهی شور و اشتیاق را در ما زنده کرده هست داریم می‌جنگیم برا تک رقمی شدن کنکور شما بی سواد های سودجو به خواسته های خود نرسیدن دکتر روشنفکر نابودتون کرده دارین همه چیز را قاطی سیاست میکنید
Iran, Islamic Republic of
در حد معلم دینی یا پرورشی هم نیست این استاندار
Iran, Islamic Republic of
آقای استانداربرعملکردمدیرکل جهاد کشاورزی وآب منطقه ای ومدیران بانکهاووامهای ازدواج جوانان ومشکلات دامداران وباغداران نظارت بکن کاری به کاردانش آموزان نداشته باش امتحان نهایی وکشوری هست روالش طی می‌شود
Iran, Islamic Republic of
دانش آموزان از همه مهم تر هستند نسل آینده این استان به دست افراد ضعیف و ناتوان آموزش و پرورش نابود میشود
Romania
درود بر انسانهای بی ادعا،درود بر دکتر احمدزاده
کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مانع تسریع احداث پل روستای ...
پایان دریابان در «شورا»

پایان دریابان در «شورا»

اتفاقی که خیلی قبل‌تر منتظرش بودیم رخ داد. سرانجام سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبری ...
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
1