تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۶۱۵۶۳
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مطرح کرد؛

تأمین 70 درصد تجهیزات مورد نیاز مدارس استثنایی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۲
تأمین 70 درصد تجهیزات مورد نیاز مدارس استثنایی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
تأمین و تحویل انواع تجهیزات، آموزشی، اداری، کارگاهی و عمومی مدارس استثنایی در نوع خود یک انقلاب محسوب می شود، به گونه ای که 70 درصد از تجهیزات آموزشی و کارگاهی مورد نیاز مدارس استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد تامین شد.
به گزارش کبنا نیوز، پیرو جلسات مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی با مدیر کل نوسازی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  استان در سال تحصیلی 1402– 1401 در زمینه های نوسازی، احداث، تعمیرات و تجهیز مدارس استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بی سابقه ای صورت گرفت.
حسین دولت دوست رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: طی جلسات مشترک با مدیر کل نوسازی استان پیرامون تامین نیازهای اساسی فضا و تجهیزات مدارس استثنایی به صورت اختصاصی و با اولویت رسیدگی به مسائل، موافقت شد.
وی گفت: مقرر شد که در ابتدای فصل  سرما سیستم گرمایشی، ایزوگام و آسفالت همه مدارس نیازمند این موارد تامین شود، که الحمدالله طی یکماه کاری این مهم انجام شد. همچنین در روزهای اخیر فروردین 1402 مقرر شد 20 دستگاه کولر اسپیلیت و  آبی، طبق نیاز مدارس استثنایی، تا ابتدای تابستان امسال تحویل این اداره شود.

دولت دوست افزود: مناطق آموزشی نیازمند احداث مدرسه معرفی شدند و مصوب شد مناطقی که زمین معرفی کرده اند، در دستور احداث فوری قرار گیرند.
دولت دوست بیان کرد: در شهرهای یاسوج و گچساران، اولویت اول استان با 2 هزار مترمربع زمین، ساخت مدرسه 12 کلاسه برای دانش اموزان ابتدایی اوتیسم موافقت شد.
دولت دوست خاطرنشان کرد: شهر چرام، اولویت دوم استان هست که ادامه پروژه ساخت مدرسه در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: مهمترین اقدام مدیر کل نوسازی در زمینه تأمین و تحویل انواع تجهیزات، آموزشی، اداری، کارگاهی و عمومی مدارس استثنایی بود که در نوع خود یک انقلاب محسوب می شود، به گونه ای که 70 درصد از تجهیزات آموزشی و کارگاهی مورد نیاز تامین شد.
دولت دوست در پایان عنوان کرد: رسالت آموزش و پرورش استثنایی در قبال چنین اقداماتی این است که در راستای جهاد تبیین در آستانه گرامی داشت مقام معلم از حمایتها و تلاش های  حسینی نیک مدیرکل جهادی نوسازی تقدیر و قدردانی خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر این حس همکاری
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1