کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مطرح کرد؛

تأمین 70 درصد تجهیزات مورد نیاز مدارس استثنایی کهگیلویه و بویراحمد

5 ارديبهشت 1402 ساعت 16:24

تأمین و تحویل انواع تجهیزات، آموزشی، اداری، کارگاهی و عمومی مدارس استثنایی در نوع خود یک انقلاب محسوب می شود، به گونه ای که 70 درصد از تجهیزات آموزشی و کارگاهی مورد نیاز مدارس استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد تامین شد.


تأمین و تحویل انواع تجهیزات، آموزشی، اداری، کارگاهی و عمومی مدارس استثنایی در نوع خود یک انقلاب محسوب می شود، به گونه ای که 70 درصد از تجهیزات آموزشی و کارگاهی مورد نیاز مدارس استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد تامین شد.
به گزارش کبنانیوز، پیرو جلسات مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی با مدیر کل نوسازی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  استان در سال تحصیلی 1402– 1401 در زمینه های نوسازی، احداث، تعمیرات و تجهیز مدارس استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بی سابقه ای صورت گرفت.
حسین دولت دوست رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: طی جلسات مشترک با مدیر کل نوسازی استان پیرامون تامین نیازهای اساسی فضا و تجهیزات مدارس استثنایی به صورت اختصاصی و با اولویت رسیدگی به مسائل، موافقت شد.
وی گفت: مقرر شد که در ابتدای فصل  سرما سیستم گرمایشی، ایزوگام و آسفالت همه مدارس نیازمند این موارد تامین شود، که الحمدالله طی یکماه کاری این مهم انجام شد. همچنین در روزهای اخیر فروردین 1402 مقرر شد 20 دستگاه کولر اسپیلیت و  آبی، طبق نیاز مدارس استثنایی، تا ابتدای تابستان امسال تحویل این اداره شود.

دولت دوست افزود: مناطق آموزشی نیازمند احداث مدرسه معرفی شدند و مصوب شد مناطقی که زمین معرفی کرده اند، در دستور احداث فوری قرار گیرند.
دولت دوست بیان کرد: در شهرهای یاسوج و گچساران، اولویت اول استان با 2 هزار مترمربع زمین، ساخت مدرسه 12 کلاسه برای دانش اموزان ابتدایی اوتیسم موافقت شد.
دولت دوست خاطرنشان کرد: شهر چرام، اولویت دوم استان هست که ادامه پروژه ساخت مدرسه در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: مهمترین اقدام مدیر کل نوسازی در زمینه تأمین و تحویل انواع تجهیزات، آموزشی، اداری، کارگاهی و عمومی مدارس استثنایی بود که در نوع خود یک انقلاب محسوب می شود، به گونه ای که 70 درصد از تجهیزات آموزشی و کارگاهی مورد نیاز تامین شد.
دولت دوست در پایان عنوان کرد: رسالت آموزش و پرورش استثنایی در قبال چنین اقداماتی این است که در راستای جهاد تبیین در آستانه گرامی داشت مقام معلم از حمایتها و تلاش های  حسینی نیک مدیرکل جهادی نوسازی تقدیر و قدردانی خواهیم کرد.


کد مطلب: 461563

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461563/تأمین-70-درصد-تجهیزات-مورد-نیاز-مدارس-استثنایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1