تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۶۱۳۳۵
بررسی عملکرد زنجیره تامین مرغ در استان /

بازدید بازرس ویژه وزیر جهاد کشاورزی از بازار و کشتارگاه‌های یاسوج

۳
۰
بازدید بازرس ویژه وزیر جهاد کشاورزی از بازار و کشتارگاه‌های یاسوج
کبنا ؛بازرس ویژه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از زنجیره تامین و توزیع مرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده بازدید و در جریان آخرین وضعیت بازار این استان قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، صدرالله حسین‌پور نماینده ویژه سرپرست وزارت جهاد، شامگاه چهارشنبه با ورود به شهر یاسوج به صورت سرزده وارد کشتارگاه دنامرغ شد و وضعیت تامین، کشتار، بسته‌بندی و حمل مرغ به بازار را بررسی کرد.
پس از آن وارد کشتارگاه سپیدمرغ در منطقه فرودگاه شد و روند فعالیت این کشتارگاه را رصد کرد. حسین‌پور در این بازدید که تا ساعت ۳ بامداد به طول انجامید، از چند انبار و سردخانه محل دپوی مرغ منجمد نیز سرکشی کرد.
برنامه‌های نماینده وزیر امروز صبح نیز از سر گرفته شد و بعد از نشستی با مدیران شهرستان‌ها و عوامل تنظیم بازار در وبینار قرارگاه امنیت غذایی کشور حضور یافت.
حسین‌پور بعد از وبینار، وارد بازار شهر یاسوج شد و با حضور در  ۱۰ مرکز عرضه مستقیم مرغ منجمد با مردم و عاملین توزیع صحبت کرد. در یکی از این بازدیدها، مقداری مرغ گرم در یخچال یک فروشگاه وجود داشت که با تذکر نماینده ویژه وزیر وارد ویترین شدند و در معرض فروش قرار گرفتند. حسین‌پور گفت: حیف است این همه زحمت همکاران ما در بحث مرغ با چنین کارهای زیر سوال برود؛ وقتی مرغ هست چرا نباید در دسترس مردم باشد؟

همچنین بازدید از چند سردخانه بزرگ در شهرک صنعتی فاز سوم دیگر برنامه بازرس ویژه وزیر جهاد در استان کهگیلویه و بویراحمد بود. حسین‌پور در جمع‌بندی بازدید خود، در جمع مدیران مرتبط با بازار گفت: آنچه امروز من دیده‌ام وفور نعمت و موجودی بسیار مناسب گوشت مرغ گرم و مرغ منجمد در این استان بوده که جا دارد از مدیریت ارشد سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و همکارانشان در تنظیم بازار به ویژه در شهرستان بویراحمد قدردانی می‌کنم.
حسین‌پور با بیان اینکه ذخیره مرغ این استان کافی و حساب‌شده است، تصریح کرد: از حدود ۱۰ مرکز عرضه مستقیم مرغ منجمد بازدید کردم، نظم خاصی در توزیع بوده و شاهد هیچ صفی نبودیم و نکته مهمی که در این زمینه وجود داشت توزیع مویرگی و توزیع در مناطق حاشیه‌نشین شهر بود.
بازرس ویژه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افزود: رضایت خوبی وجود داشت و در بحث گوشت مرغ منجمد مردم به سهولت خرید می‌کردند و کمبودی نداشتیم.
حسین‌پور از رصد یک محموله مرغ منجمد و یک محموله قطعات مرغ در یک سردخانه خصوصی خبر داد و گفت: این محموله که توسط یک شخص در سردخانه شخصی نگه‌داری می‌شد، ضبط و دستور داده شد تا در بازار به فروش برسد.
وی افزود: در حین ورود به شهر یاسوج یک محموله مرغ زنده بدون مجوز حمل نیز توسط کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دنا کشف شد که با کمک پلیس توقیف و به کشتارگاه هدایت شد.
بازرس ویژه وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: در مجموع از عملکرد این استان رضایت‌خاطر وجود دارد و امیدوارم در روزهای آتی نیز همین نظم و وفور نعمت بر بازار این استان حاکم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی
Iran, Islamic Republic of
/آقای دوربین استان
مرکز خدمات
Iran, Islamic Republic of
تشکر از دکتر معتمدی و خلیل فر و دکتر راشدی نصب
مردم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مرغ با این گرانی و هرج و مرج کمر مردم را شکسته .جهادی در کار نیستو.معتمدی که هیچ
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1