تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۶۰۸۲۴
در نشست شورای اداری شهرستان مطرح شد؛

انتقاد فرماندار بویراحمد از تشریفات اداری و تعلل در پاسخ‌ به استعلامات / امور عشایر یک سال منتظر استعلام اداره منابع طبیعی است / بسیاری از پروژه‌ها تعطیل هستند، بخشدارها و مدیران در حوزه خود پیگیری کنند / در سطح ادارات مشکلی در خصوص حجاب نداریم

۲
۱
انتقاد فرماندار بویراحمد از تشریفات اداری و تعلل در پاسخ‌ به استعلامات / امور عشایر یک سال منتظر استعلام اداره منابع طبیعی است / بسیاری از پروژه‌ها تعطیل هستند، بخشدارها و مدیران در حوزه خود پیگیری کنند / در سطح ادارات مشکلی در خصوص حجاب نداریم
کبنا ؛فرماندار بویراحمد ضمن انتقاد از طولانی شدن روند تشریفات ادارات گفت: در خصوص همکاری ادارات هنوز مشکلاتی داریم، فعالیت‌ها هنوز جزیره‌ای است و پاسخ به استعلامات بسیار روند طولانی دارد، یک سال است که امور عشایر بویراحمد منتظر استعلام منابع طبیعی برای جاده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲) شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری شهرستان گفت: روز قدس امسال از توجه مضاعف‌تری برخوردار است. بهم ریختگی ساخت درونی رژیم صهیونیستی را به عینه می‌بینیم، علارغم تلاش امپراتوری رسانه‌ای، اخبار به شدت در رژیم صهیونیستی سانسور می‌شود با این حال واقعیت‌های بحران درونی این رژیم کاملاً محرز شده و امروز فلستین بیش از هر موضوع دیگری شعار وحدت آزادی خواهان است.
مهدوی مطلق گفت: اگر این غده سرطانی از سرزمین فلستین برچیده شود بسیاری از بحران‌های منطقه برچیده خواهد شد. نسل جدید فلستین بیش از گذشته وارد جهاد شده، یادی از سردار مقاومت می‌کنیم که تز محور مقاومت را با چاشنی جهان اسلام ایجاد کردند و می‌بینیم که رژیم صهیونیستی از درون با تهدید جدی مواجه است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به مراسم احیای شب‌های قدر اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها و دهیاری‌ها زمینه‌های حضور مردم را در مراسم شب‌های قدر فراهم کنند.
بسیاری از پروژه‌ها تعطیل هستند
وی افزود: مدیران بر پروژه‌های عمرانی اشراف دقیقی داشته باشند، در سطح اداره لیست کامل پروژه‌ها، نحوه واگذاری پروژه و تخصیص اعتبار را آماده داشته باشند.
مهدوی مطلق گفت: اطلاعات ما گویای این است که بسیاری از پروژه‌ها تعطیل هستند، اگر واقعاً چنین نیست گزارش دهید، بخشدار‌ها و مدیران در حوزه خود پیگیری کنند، در جلسه آینده با حضور مدیران کل پروژه‌ها را بررسی می‌کنیم، و مدیران باید اطلاع دقیق از پروژه‌ها داشته باشند.
یک سال است که امور عشایر بویراحمد منتظر استعلام منابع طبیعی برای جاده است
وی با انتقاد از تعلل‌ها در بوروکراسی اداری افزود: در خصوص همکاری ادارات هنوز مشکلاتی داریم، فعالیت‌ها هنوز جزیره‌ای است و پاسخ به استعلامات بسیار روند طولانی دارد، یک سال است که امور عشایر بویراحمد منتظر استعلام منابع طبیعی برای جاده است.
مهدوی مطلق بیان کرد: دولت در پاسخ به استعلام بخشی از دولت کوتاهی کرده است، انتظار داریم تکرار نشود، جوابگویی ادارات به حوزه فرمانداری با تعلل صورت می‌گیرد انتظار داریم جوابگو باشند، در پاسخ به نامه‌ها گا‌هاً کوتاهی می‌شود که غیرقابل قبول است.
اهمیت نظارت‌ها برای مهار تورم
فرماندار بویراحمد اظهار کرد: ناهماهنگی‌هایی بین میدان میوه و تره بار، صنف میوه و تره بار، حوزه کشاورزی وجود دارد، نظارت‌ها باید یکی شود و نسبت به نظارت در خصوص مهار تورم فعالیت خوبی شود.
وی گفت: باید برای سرمایه‌گذاری تسهیل‌گری کنیم که باز هم این موضوع به پاسخ دهی به موقع استعلامات برمی گردد که انتظار داریم توجه بیشتری به این موضوع شود.
مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و منابع آب بسیار مورد تأکید است، و انتظار داریم فعالیت‌های مطلوب‌تری برای مقابله با تعرض‌های منابع طبیعی صورت دهند.
افزایش خودسرانه قیمت‌های حمل و نقل
وی گفت: در حمل و نقل مسافر و کالا با افزایش خودسرانه قیمت‌های مواجه هستیم که انتظار داریم ورود شود و حساسیت‌های لازم صورت بگیرد.
در سطح ادارات مشکلی در خصوص حجاب نداریم
فرماندار بویراحمد در خصوص حجاب افزود: در سطح ادارات مشکلی در خصوص حجاب نداریم، درخصوص کنترل موضوع در مناطق تفریحی و گردشگری اماکن پای کار بیاید و متولیان ورود کنند و نباید بی‌تفاوت باشیم.
وی بیان کرد: نارضایتی‌های درون ادارات به ما گزارش می‌شود، گا‌هاً با یک رسیدگی جزئی مدیر مشکل ارباب رجوع حل می‌شود و انتظار داریم پاسخگویی مردم دست کم گرفته نشود و پاسخ درستی به مردم داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کمایی کبنا شده پایگاه خبری فرماندار

این‌ کارصدا وسیماست وخبرگزاری های دولتی! نه کارکبنا
خان طلا
Russian Federation
ای کاش فرماندار بویراحمد هم در مورد پل چهارم یاسوج نظری می کرد
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1