تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۶۰۸۲۰
در شورای اداری شهرستان مطرح شد؛
انتقاد و گلایه بخشدار بویراحمد از بی توجهی ادارات خدمات رسان به ارباب رجوع
۱
کبنا ؛
بخشدار بویراحمد از ادارات خدمات رسان به ویژه بنیاد مسکن و آبفا شهرستان بویراحمد خواست همکاری بیشتری درخصوص بوروکراسی اداری داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (20 فروردین ماه 1402) بخشدار بویراحمد در شورای اداری شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شهرستان بویراحمد در خصوص همکاری با دهیاران گفت: پیگیری مطالبات ارباب رجوع در ادارات مقوله بسیار مهمی است و انتظار داریم مدیران در اصلی ترین رکن دستگاههای اجرایی که تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع است تلاش کنند.
اکبری تبار اظهار کرد: گلایههای زیادی در خصوص پاسخگویی به ارباب رجوع وجود دارد و ارباب رجوع گاهاً بلاتکلیف و سردرگم هستند، استعلاماتی که به ویژه در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال می توانند در کمترین زمان انجام دهند ولی انجام نمی گیرد.
وی گفت: اداراتی هستند که ارتباطات مردمی تری دارند، انتظار هست که کارشناسان فکر و ذکر خارج از اداره نداشته باشند و پیگیر ارباب رجوع باشند، اگر کارشناس نتواند پاسخگویی خوبی داشته باشد مدیر شهرستان زیر سوال می رود.
اکبری تبار افزود: از برخی از ادارات گلایههای زیادی می شود، بنیاد مسکن، اداره آب و فاضلاب اداراتی است که روستاها و دهیاران با آنها در ارتباط هستند، برنامه ریزی کنند که امسال کمتر درگیر مسائل جزئی باشیم.
بخشدار بویراحمد گفت: قبل از تعطیلات نوروزی پاکسازی، رنگ آمیزی جداول، نصب بنر را داشتیم و در حوزه زیباسازی روستاها نصب 700 سطل زباله جانمایی شد، رنگ آمیزی و درختکاری در روستای مرکزی انجام شد.
وی افزود: لکه گیری تعدادی از روستاها انجام گرفته و بخشی نیز هفته آینده شروع می شود.
اکبری تبار اظهار کرد: رویداد روز قدس را در پیش داریم و از همه دهیاران دعوت می کنیم تا همایشی در روز قدس داشته باشیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (20 فروردین ماه 1402) بخشدار بویراحمد در شورای اداری شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شهرستان بویراحمد در خصوص همکاری با دهیاران گفت: پیگیری مطالبات ارباب رجوع در ادارات مقوله بسیار مهمی است و انتظار داریم مدیران در اصلی ترین رکن دستگاههای اجرایی که تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع است تلاش کنند.
اکبری تبار اظهار کرد: گلایههای زیادی در خصوص پاسخگویی به ارباب رجوع وجود دارد و ارباب رجوع گاهاً بلاتکلیف و سردرگم هستند، استعلاماتی که به ویژه در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال می توانند در کمترین زمان انجام دهند ولی انجام نمی گیرد.
وی گفت: اداراتی هستند که ارتباطات مردمی تری دارند، انتظار هست که کارشناسان فکر و ذکر خارج از اداره نداشته باشند و پیگیر ارباب رجوع باشند، اگر کارشناس نتواند پاسخگویی خوبی داشته باشد مدیر شهرستان زیر سوال می رود.
اکبری تبار افزود: از برخی از ادارات گلایههای زیادی می شود، بنیاد مسکن، اداره آب و فاضلاب اداراتی است که روستاها و دهیاران با آنها در ارتباط هستند، برنامه ریزی کنند که امسال کمتر درگیر مسائل جزئی باشیم.
بخشدار بویراحمد گفت: قبل از تعطیلات نوروزی پاکسازی، رنگ آمیزی جداول، نصب بنر را داشتیم و در حوزه زیباسازی روستاها نصب 700 سطل زباله جانمایی شد، رنگ آمیزی و درختکاری در روستای مرکزی انجام شد.
وی افزود: لکه گیری تعدادی از روستاها انجام گرفته و بخشی نیز هفته آینده شروع می شود.
اکبری تبار اظهار کرد: رویداد روز قدس را در پیش داریم و از همه دهیاران دعوت می کنیم تا همایشی در روز قدس داشته باشیم.